Hyvä feelgood-leffa haussa! Suosittele!
Nyt tuli aivokuolio. Leffailtaan ei löydy mitään katsottavaa. Auttakaa :) !
-Ei kauhu, ei action
-Ei aivoton pissiskomedia tai muu ihan höntti leffa
-Ei saa itkettää eikä ahdistaa
Siis: Hauska, fiksu/nokkela, viihdyttävä leffa, josta jää lopuksi hyvä mieli. Suositelkaa jotain!
Kommentit (56)
Breakin away (1979) http://m.imdb.com/title/tt0078902/
Aivan loisto leffa, hauska mutta herättää ajatuksia etenkin nuoruudesta ja kesästä... Tätä tulee katsottua kun talvi tuntuu liian pitkältä ja pimeältä.
Kerro sit mitä katoit ja oliko hyvä??
The help. Itkettää ehkä vähän mut naurattaa enempi. Jäi hyvä mieli
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 21:28"]Crazy stupid love
[/quote]
Tämä, ehdottomasti. Suomeksi Hölmö hullu rakkaus. Ajattelin etukäteen nimestä, että on varmasti joku b-luokan leffa, mutta olikin loistava!
The secret life of walter mitty!! Jättää tosi inspiroituneen ja iloisen fiiliksen :)
Mahtavaa! Kiitos kaikista jo tähän saakka ja lisää kehiin! Voin kertoa, mitä katsoin sitten. Leffailta on kylläkin vasta huomenna. Näistä nyt jo ehdotetuista olen nähnyt useimmat, ja suosittelen eniten Koskemattomia, se oli todella ihana. Tykkään myös Up:ista, mutta en kestä katsoa sitä suomeksi dubattuna. Happy Go Lucky saa mut silmittömän primääriraivon valtaan, en kestä sitä elokuvaa yhtään. Tästä leffasta keskustelu on ihan vakioaihe kaveripiirissä: toiset rakastaa, toiset vihaa, itse kuulun jälkimmäisiin. Nää Notting Hillit ei oo sitten yhtään mun genreä, ja Forrest Gump on ihana, mutta ei niin ihana, että jaksaisin viidennentoista kerran enää katsoa. T. Ap
Grey Gardens -elokuva (perustuu dokumenttiin)
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 20:44"]
Natural Born Killers
[/quote]
Mä ehdottaisin Reservoir dogs.
-Wall-e. Muutkin Pixarin leffat :)
-Aina eka kerta
-Holiday
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 22:12"]
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 20:44"]
Natural Born Killers
[/quote]
Mä ehdottaisin Reservoir dogs.