Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä aina sorsitaan ulosotossa olevia

Vierailija
04.01.2022 |

Meillä on tilanne se, että vaimolla puhdas nimi, minulla ei. Maksan ulosottoon joka kuukausi, joten kannan sitä kautta vastuuni. Vaimoni on yhteiskunnan silmissä kunnollinen, minä en. Siltikin todellisuudessa minä toppuuttelee häntä hankinnoista. Minä hoidan kaikki talouden laskut. Jos vaimoni ne hoitaisi, jäisi ne maksamatta. Ei kaikki, mutta pienemmät "vähemmän tärkeät". Minä olen avannut säästötilit (vaimoni nimissä) ja minun aloitteesta säästetään nordnettiin.

En ole millään tavalla katkera vaimolleni. Hän on elämäni rakkaus ja suola. Turhauttaa välillä tämä toisen asteen kansalaisena olo. Puhdas nimi ei kerro mitään.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vahingossa joudu mihinkään!

Velkaa otettaessa pitää miettiä pystynkö maksamaan velkaa, jos tulot tipahtavat ja joudun esim. sairaus-tai työttömyyspäivärahalle.  Omassa taloudessa 6 kk puskuri säästettynä, jos tulee vaikeita tilanteita ja kuukausia.

Yritys aina Oy  ja ei omaa kotia vakuudeksi.

Vakuutukset kuntoon kattamaan riskit ja vastuuvahingot.

Ei OY pelasta yrityksen omistajaa joutumasta vastuuseen veloista. Tämä on legendaa, että vain sijoitetulla pääomalla vastaa, sillä yleensä velkojat vaativat henkilötakauksen isommille maksuille ja konkurssipesä vaatii velkoja omistajalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla