Mitä sinä harrastat?
Minä harrastan neulomista ja kangaspuilla kutomista ja käyn pelaamassa bingoa.
Näin valon aina vaan lisääntyessä alan virkistyä ja jo jonkun aikaa on ollut sellainen vähän levoton olo, että tekisi mieli kiinnostua ja innostua jostain uudesta ajanvietteestä. Mitä sinun tekisi mieli kokeilla?
Kommentit (25)
Viiden lapsen äiti,ja pelaan jääkiekkoa
Olen autodidakti, kirjoittaja ja näyttelijä.
Aikuisbalettia ja juoksemista noin liikunnan puolelta, muuten sitten lukemista (AV:n ohella myös kaunokirjallisuutta).
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 18:42"]
harrastaako joku tanssimista? jos niin milaista
[/quote]
Lava- ja kilpatanssia harrastan.
Matkustelua, sekä kauas että lähelle. Muotia, lähinnä esteettisessä mielessä (ei niinkään shoppailua). Sha'Bamia ja muita tanssillisia ryhmäliikuntatunteja. Lukemista, ehkäpä rakkain harrastukseni. Kasvimaan hoitoa.
Juoksemista, golfia, palstailua ; )
Olen ihan hurahtanut geokätköilyyn: ensinnäkin pääsee tutustumaan vaikka millaisiin uusiin paikkoihin vaikka ympäri maailmaa, sen lisäksi saa ratkoa kaikenlaisia arvoituksiakin ja olla vähän nörtti :) Täydellinen harrastus mun makuun, kaikki muu (käsityöt, taide yms) ovat jääneet kun aina olisin menossa ulos :)
Jos pitäisi kokeilla jotain uutta harrastusta, osallistuisin ehkä johonkin puulaakiin, vaikka pesäpallo.
Harrastan kuorolaulua naiskuorossa. Esiinnymme myös.
harrastaako joku tanssimista? jos niin milaista
Geokätköilyä olen ohimennen monta kertaa miettinyt, se voisi olla jännää. Siinä kuitenkin olisi varmaan hyvä olla älypuhelin? No, sellaiseen kai seuraavaksi puhelimen vaihdankin...
(ap)
Polkujuoksua, kuntosalia ja avantouintia.
Kertokaa vähän tarkemminkin. Että minkälaista esimerkiksi kirjoittamista tai tanssia.
(ap)
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 18:42"]
Geokätköilyä olen ohimennen monta kertaa miettinyt, se voisi olla jännää. Siinä kuitenkin olisi varmaan hyvä olla älypuhelin? No, sellaiseen kai seuraavaksi puhelimen vaihdankin...
(ap)
[/quote]Samsungin androidiin ainakin saa ilmaisen c:geo -sovelluksen, joka on ihan riittävä mulle. Olen ymmärtänyt että iPhonessa tai Nokialla olisi vain maksullisia. Mutta paperikarttojen kanssa minäkin aloitin, ja niin moni muukin :)
Olen koittanut ryhdistäytyä ja täyttää sanaristikoita päivittäin. Tuntuu että ajatus kulkee sujuvammin ja mieli virkistyy.