paljonko naiset teillä painoa jalkaprässissä?
mulla 140kg ja teene 4x10 sarjan. Laitteessa istutaan ja työnnetään kelkkaa jaloilla tasksepäin.
Kommentit (12)
Kuulemma jos tekee liian kovilla painoilla voi tulla laskeuma.
90kg 4×10 sarja. Maaliskuun puolessa välissä aloitin salitreenit
ap jatkaa. Hirmuisia painoja teillä. Tuolla meidän salin jalkaprässissä taisi olla max paino 200 tai 220. Se on tecnogymin laite.
70 kg. Kuntoutan loukkaamaani polvea.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 18:35"]
ap jatkaa. Hirmuisia painoja teillä. Tuolla meidän salin jalkaprässissä taisi olla max paino 200 tai 220. Se on tecnogymin laite.
[/quote
itse käytän prässiä, johon ladataan itse levypainot.
200 teen kans. Vaihtelen jalkojen asentoa sen mukaan, haluanko treenin kohdistuvan reisiin/pebaan vai pohkeisiin. Sarjoja teen yleensä 4-5x20. Tosin salilla sai käyä jonku aikaa ennen ku prässäsin 200kg.
100-120, riippuen millä salilla käyn. Toisessa paikassa huono prässi jossa asento huono, siinä tuo satanen. Toisen salin prässin levyosassa ei ole hiekkapaperia ja kengät luisuu siinä vaarallisesti jos lataa enemmän kuin 120 kiloa. :P
Parhaimillani olen tehnyt 260kg sarjapainona. Viimeksi tein 200kg 4x15. Ja prässi siis sitä mallia, jossa ikään kuin maataan, lieneekö pystyprässi virallisesti. Yläkroppa on sitten alakroppaa hitosti suhteessa heikompi mulla...