Olenko seksihullu?
Kun haluaisin 2-3 kertaa päivässä joka päivä? N36
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 16:09"]
Kun haluaisin 2-3 kertaa päivässä joka päivä? N36
[/quote]
Ihan nainen minun makuuni...itselläkin se on melkein koko ajan mielessä ;-)
-Rokkivaari 58
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 09:51"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 17:51"]
Miehen kanssa mieluiten joo, totuin siihen suhteen alkuaikoina. Tahti kun vähitellen harventui, pakko runkata sitten tilaisuuden tullen. Nytkin onneksi silloin kun lapset ovat hoidossa, miehen kanssa onnistuu useampi kerta/vrk. Ap
[/quote]
Uskoisitko noin?. Itse olen varmaan sitten lälly mies, en jaksaisi kuukauttakaan 2-3 kertaa päivässä. Sanoisin että olet seksihullu, uskoisin että pillu olisi kipeä kuukauden naimisen jälkeen tiedähäntä. Oletko kokeillut ryhmäseksiä?, olen kuullut että samana päivänä ei tekisi kun sen yhden kerran mieli, kun saa jokapaikkaan kyrpääM50+.
[/quote] Suhteen alussa oli monta kuukautta monta kertaa päivässä, ei nyt ihan joka päivä mutta joskus viisikin kertaa. Ei tullut kipeäksi. En ole kokeillut ryhmää ja taitaa jäädä
kokeilematta, mies on omistushaluinen. Eilen sain kyllä varsin kunnolla. Ap
Laajentakaa skaala. Vai miten monipuolista seksiä harastat harrastatte?. Onko aikuistenlelut mukana? sitooko miehesi sinut sänkyyn? onko teillä suuseksiä? saatko piiskaa/ruoskaa? vai panettaako sinua vaan? yhdynnän kesto?. Meillä on seksiä 2-4 tai 2-5 kertaa kuussa koska se on rajua ja monipuolista, myös laadukastaM50+.
Skaalaa ollaan laajennettu huomattavasti sen jälkeen, kun aloin aloitteelliseksi, paikka on tosin lasten takia useimmiten joku muu kuin sänky, koska vauva nukkuu siinä ihan vieressä. Tänään esim. kerkesin yhyttää miehen vessassa! Leluja on käytetty usealla kerralla. Ruoskiminen ei oikein onnistu lapset talossa, pienempi läpsiminen kyllä. Kesto on 5-45 min ollut kaikkinensa. Mulle kyllä laatu ja kesto ei ollenkaan korvaisi määrää. Oikein laadukas sessio saisi vain haluamaan entistä nopeammin uudestaan. .. ap
Niin joo ja on suuseksiä, lähes joka kerta, ainakin miehelle koska se innostaa sen panemaan :D ap
Sorry vanhan topicin nosto.
Mulla on sama ongelma, tai ei se ongelma ollut ennen tätä tilannetta. Mieheni tyydytti minut vähintään leluilla, käsin tai suuseksillä useaan kertaan päivässä. Mutta NYT!! Nää me töistäni johtuen vain kolmen viikon välein ja mietin sessioitamme jatkuvasti ja hieron itseäni. Huh huh kun taas tekisi mieli. Muita miehiä en halua, ei tulisi mieleenikään pettää. Vain mieheni osaa ja saa koskea minua niin, että nämä halut ylipäänsä on tälläiset. Onneksi tilanne on väliaikainen, mutta kuitenkin pitkäaikainen.
Seksiriippuuskin on addiktio - jääkö jotain muuta elämästä puuttumaan tai asioita tekemättä?
Mielihyvää voi saada muistakin asioista.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 09:51"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 17:51"]
Miehen kanssa mieluiten joo, totuin siihen suhteen alkuaikoina. Tahti kun vähitellen harventui, pakko runkata sitten tilaisuuden tullen. Nytkin onneksi silloin kun lapset ovat hoidossa, miehen kanssa onnistuu useampi kerta/vrk. Ap
[/quote]
Uskoisitko noin?. Itse olen varmaan sitten lälly mies, en jaksaisi kuukauttakaan 2-3 kertaa päivässä. Sanoisin että olet seksihullu, uskoisin että pillu olisi kipeä kuukauden naimisen jälkeen tiedähäntä. Oletko kokeillut ryhmäseksiä?, olen kuullut että samana päivänä ei tekisi kun sen yhden kerran mieli, kun saa jokapaikkaan kyrpääM50+.
[/quote]
Kyrpää, kyrpää...