Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äidit/naiset! Käytättekö miestenne vaatteita tai pojillenne pieniksi jääneitä vaatteita?

Vierailija
04.01.2022 |

Vai onko ne mielestäsi liian miesmäisiä?

Itse en käytä mieheni vaatteita mutta monet hupparit ja collegehousut oon napannut pojalta, kun ne ovat jääneet hänelle pieniksi. Ihania arkivaatteita kotona. 🥰

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojan collareita

Vierailija
2/24 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän miehen vaatteita. Ja veljieni. Juurikin kollarit ja t-paidat on hyviä. Taitaa mulla olla muutama hupparikin. Joskus olen lainannut miehen farkkujakin kun oli ihan pakko.

Toisaalta tykkään vapaalla pukeutua aika unisex -tyylisesti, niin mies ja veljet saattaa lainata mun vaatekaapista jotain, jos tarvitsevat lainaan jostain syystä. Harvemmin näin päin kuitenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei pojilta pieneksi jääneitä ulkoiluvaatteita voisi käyttää? Aika neutraaleja, mutta hyvälaatuisia, niin mikäs on käyttäessä.

Vierailija
4/24 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika käytti mummon hyvän villakangastakin loppuun, eikä kukaan edes huomannut miten päin napit olivat.

Vierailija
5/24 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän miehen t-paitoja ja huppareita kotioloissa, mutta meillä on sen verran iso kokoero, että ovat liian isoja kodin ulkopuolella käytettäviksi.

Vierailija
6/24 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei pojilta pieneksi jääneitä ulkoiluvaatteita voisi käyttää? Aika neutraaleja, mutta hyvälaatuisia, niin mikäs on käyttäessä.

Niin joo, totta. Onhan mulla yhdet pojan toppahousutkin itelläni käytössä, mitkä ei enää hänelle mahdu. 👍Ap

Vierailija
7/24 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla käy toisin päin. Lapset vie mun vaatteet.

Vierailija
8/24 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä. Mies on villapaita-reisitarkuhousu-eräjorma ja minä värikäs ja liehuva hippitäti.

Tyttärestä tuli tyyliltään graafisen klassinen. :D

Vierailija
9/24 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nyt aika usein ostan suoraan vaatteita miestenosastolta, jos on edullista ja tarkoitukseen sopivaa. Poikien kengät käytin loppuun niin kauan kun olivat sopivan kokoisia, nyt on viisi-kuusi numeroa liian isoja. Noilta nyt ei kyllä ole kovin paljoa edes käyttäkelpoiseksi jäänyt, kun kaikki käytetään loppuun.

Vierailija
10/24 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Muutenkin ostan vaateet pituuteni mukaan ,en numeroiden mukaan! Paraimmat farkut Levis 502 saan naisena miesten osastot.

Vierailija
11/24 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon välillä ostanutkin "miesten" vaatteita.

Vierailija
12/24 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan. Raskaana ollessani lainasin miehen vaatteita, kun en halunnut ostaa väliaikaiseen käyttöön rättejä ja omat ei mahtuneet päälle.

Vierailija
13/24 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatteko miestenne käyttää teidän tai tyttärenne vaatteita? Miksi ette anna, perustelkaa miksi se eroaa näinpäin.

Vierailija
14/24 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on käytössä tällä hetkellä pojan ulkoilurotsi.

Vierailija
15/24 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annatteko miestenne käyttää teidän tai tyttärenne vaatteita? Miksi ette anna, perustelkaa miksi se eroaa näinpäin.

Eipä tuo eroa ainakaan meillä!  Meillä vaatteiden lainaus toimii miten päin tahansa: Avopuolisoni on lähes samankokoinen kuin minä ja sehän on vaan kätevää, kun tarvittaessa voidaan toisiltamme lainata T-paitoja, huppareita, collegeja, oloasuja sekä pipoja, sukkia, sormikkaita yms. yms. "unisex vaatteita".

Saa helposti myös vaihtelua omaan pukeutumiseensa, kun joskus lainaa vaikka jotain neuletta/villapaitaa puolison vaatekaapista!  (Joistain vaatteistamme emme ole edes enää ihan varmoja, että kumman ne alun perin olivat ja ne ovatkin nyt yhteisiä, se pukee kumpi ehtii ensin.. :) )

Ja vaikkapa muutaman päivän pituiselle yhteiselle matkalle molempien ei tarvitse ottaa mukaansa omaa matkalaukkua, kun pakataan samaan laukkuun riittävästi molemmille sopivia perusvaatteita: Kätevää ja tilaa säästävää!  (Tarkoitan tässä siis tavallisia päällysvaatteita. Alusvaatteet kummallakin ovat kyllä ihan omat. Kuten juhlavaatteetkin, jos johonkin juhliin ollaan menossa.)

Eikä tuo vaatteiden lainaaminen koske pelkästään meitä kahta keskenämme. Esimerkiksi jos vaikkapa kaukana asuvat siskomme, serkkumme tai parhaimmat ystävämme tulevat meille (yö)vieraiksi, niin toki hekin saavat meiltä lainaan vaatteita mikäli tulee tarvista, ja jos vaan vaatteemme ovat heille sopivan kokoisia.

Etenkin paljon tilaa vieviä vaatteita, kuten kylpytakkeja, yö&oloasuja, maximekkoja sekä paksuja neuleita ja neuletakkeja ollaan lainattu vieraillemme jo pelkästään siksi, ettei heidän ole tarvinnut pakata sellaisia pitkälle (juna)matkalle mukaansa kannettavaksi.

Vierailija
16/24 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pojan ulkoilutakki ollut käytössä pari vuotta. Oli hänen mukaansa vikaostos.

Vierailija
17/24 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Miehen vaatteet liian isoja ja teinin liian pieniä.

Vierailija
18/24 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän poikani vaatteita, jotka hän on hylännyt. Käytän niitä tosin vain pihatöissä.

Vierailija
19/24 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän mieheni alushousuja, aivan oikeasti.

Paljon mukavampaa materiaalia ja on tilaa ahterillekin paremmin kuin naisten malleissa.

Kuka ihme noitakin suunnittelee??

Vierailija
20/24 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheltä ei jää vaatteita, mahtuu edelleen rippikouluaikaisiin vaatteisiinsa, ja jotkut niistä on kestänyt 35 vuotta. Toisekseen mä en mahdu niihin, paidat kinnaa tisseistä ja alaosat reidestä.

Poikaa ei ole ja teinitytön kanssa sopimus että vaatteet on omia.

Ex-poikakaverin peltipaita mulla vielä on käytössä, mukava kotivaate, ikää silläkin se 35 vuotta :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä