En ole ottanut toista rokotusta vielä
Mua vähän harmittaa nämä rokotushommat. Otin ekan rokotteen, mutta olen ihan varma, että olen sairastanut koronan. Ei vaan ole todistusta eikä positiivista testitulosta ollut. Lasten harrastuksissa, koulussa ja päiväkodissa paljon altistumisia, itse liikun kaikkialla pakollisissa ihmispaljouksissa ja julkisilla töihin pitkät matkat. Ei ole varmaan kitenkään mahdollista, ettei olisi korona jostain. Meenkö nyt kuitenkin ottamaan sen kakkosrokotteen? En kyllä tarvi sitä koronapassia mihinkään ja rokotustilahan olisi monta kontaktia lisää, mitä pitäisi vähän kuin vältellä... oli varattuna toka aika, mutta en päässyt ja en oo jaksanut vaan mennä. En mä sitä piikkiä nyt pelkää, mutta tuntuu vaan turhalta kun olen kyklä varmasti monet kerrat koronaa koskettanut, varmaan kaikkia variantteja. Vai menenkö ottamaan, että olis sitten se passi. Alle 30-vuotias perusterve hoikka nainen olen ja luulen olevani tosiaan muutenkin oireeton, että suojaako rokottamiseni muita nyt sitten jotenkin paremmin? Kaikki löheiset luulee, että on jo kaksi rokotetta kun oli se aika silloin varattuna enkä jaksanut pulista enempää sen päivän järjestelyistä. En sitten saanur aikaiseksi vieläkään.
Kommentit (2)
En ole ottanut vieläkään. Olette yhä sitä mieltä, että ilmankin voi elää?
Äänestyksen tulos on tällä hetkellä EI / 64.1% / 39 ääntä, mihin vertaamalla voi päätellä uudet äänet.
Yöksi ylemmäs, kiitokset vielä! Hyvät yöt <3