Huvittavia kuvatekstejä asuntojen myynti-ilmoituksissa
onko muut kiinnittäneet huomiota kiinteistövälittäjien kirjoittamiin hassuihin kuvateksteihin? Selatessani taas törmäsin muutamiin
- ensimmäinen huone pyhitetty prinsessalle
- toinen huone prinssin valtakuntaa
- kolmas huone muuntuu kätevästi käyttötarpeen mukaan
-täällä on ihana asua
- lapsista on kiva kiikkua pihalla
- kesäpäivät kuluu rattoisasti grillaten ( kuva terassista)
- luonnon valo virtaa ikkunoista sisään
- alakerran portaat vievät yläkertaan
- rosteriset kodinkoneet antavat viimeistellyn lopputiloksen ( yksi kodinkoneista oli kuitenkin muista poiketen valkoinen)
- ulos lähtiessä helppo tarkistaa vaatetus ( eteisen peilikaapista kuva)
- eteisen penkillä voi vaikka vetää kengät jalkaan
- keittiössä mukava laittaa maukasta kotiruokaa
- tilan voi käyttää kuten haluaa
mistä ne näitä oikeen repii? Ihme kun ei lue jossain, että talossa on ovi. Ei millään pahalla jos joku välittäjäkin tämän lukee. Nää on vaan niin hauskoja ja mikäs sen mukavampaa kuin hyvä tuuli asuntoja etsiessä. Hilarious!! :)
Kommentit (5)
Alakerran portaat vievät yläkertaan XD
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 15:18"]
paras tuossa listassa oli ehkä tuo "alakerran portaat vievät yläkertaan". No shit...?
[/quote]
Noh, voishan ne viedä vaikka kellariin. Ja yläkertaan kiivetään pihapuun kautta.
Niin, mitkä on alakerran portaat? Hyvin ymmärtäisi jos äidinkieli olisi joku muu kuin suomi. Minä olen joskus ihmetellyt niitä kuvia sohvatyynyistä tai sängynpäällisistä ja mainintoja tyylikkäistä sisustuksista. tavallisesti kai ne lähtee myyjän mukaan
Mulla on kans jäänyt mieleen yhdestä omakotitalon myynti- ilmoituksesta " kylpyhuoneesta ovi omaan saunaan"
paras tuossa listassa oli ehkä tuo "alakerran portaat vievät yläkertaan". No shit...?