Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kesällä rippijuhlat ja viiskymppiset, mitä päälle?

Vierailija
24.04.2015 |

Mitä te laittaisitte päälle semmoisiin? Kyseessä on aika rennot juhlat, joten ei liian hienoa pukeutumista. Mulla ei ole yhden yhtä ideaa. Mulla on tällainen mekko: http://kauppa.yalo.fi/product/1164/sibylle-mekkomutta en oikein tiedä, onko musta kesäjuhliin oikein hyvä valinta... Lisäksi mulla on tyköistuva tummansininen jerseymekko, jossa kyynärpäihin ulottuvat hihat, mutta ei sekään mielestäni kesävaate ole. Todennäköisesti laitan matalat mustat kiilakorkoiset avokkaat.

N35

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee alasti

Vierailija
2/5 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liitä tuohon mekkoon esim värikäs vyö, värikkäät leggingsit ja värikkäitä koruja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 14:43"]

Liitä tuohon mekkoon esim värikäs vyö, värikkäät leggingsit ja värikkäitä koruja

[/quote]

Niin, onhan se vaihtoehto, eikä tarvitsisi sitten ostaa mulle vaatteita ollenkaan - rahaa saa kulumaan ihan tarpeeksi muun perheen vaatteisiin! Tuo kuvan mekko on pellavaa, joten ei se kaikkein huonoin vaihtoehto ole kesäjuhliin! Mä oon ostanut sen hautajaismekoksi, joten ehkä mulla on sen takia siitä niin synkkä mielikuva :)

Ap

Vierailija
4/5 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika synkkä on kesämekoksi! Jos olet hoikka niin joku värikäs (tyylikäs) vyö ja otat vyöstä yhden värin ja sen mukaan näyttävä koru ja kengät.

Vierailija
5/5 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 14:43"]

[/quote]

Värikkäät leggingsit! Et vissiin oo tosissasi. Tai jos oot, niin huh huh.