Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Velat: kysymys teille
24.04.2015 |
Jos pitäisi valita, lapsi vai molemmat rinnat pois etkä saisi ottaa silareita?
Kommentit (24)
En halua omaa lasta enkä perhe-elämää siihen kuuluvine kliseineen. Rinnat siis pois. uskon, että silti eläisin mielekästä elämää ja pitäisin itseäni myös seksikkäänä ja haluttavana. Olen yli 30v heteronainen ja lapsettomuus on ollut tietoinen valinta pitkistä parisuhteista ym. asioista huolimatta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tietenkin rinnat pois. Odotan pääsyä leikkaukseen mutta kallista on niin siihen voi mennä aikaa.
Onpa tyhmä kysymys! Sama kun pitäisi valita haluaako tulla ruoskituksi vai syödä juhla-aterian joka päivä!
Alue: Aihe vapaa
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 14:47"]
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 14:22"]
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 14:01"]
Lapsi. Itse asiassa lapsi ei ole koskaan ollut minulle mikään vastenmielinen ajatus. Ajattelin aina, että jos löydän hyvän miehen joka haluaa lapsia, voin hankkiakin, vaikken itse erityisemmin kaipaa lasta. Mutta kun ei löytynyt miestä niin eipä tarvinnut hankkia lapsiakaan.
[/quote]
Et ole vela.
[/quote]
Miksei hän ole vapaaehtoisesti lapseton?
[/quote]
Vapaaehtoisesti lapseton on tehnyt pysyvän päätöksen lapsettomaksi jäämisestä. Tuo tyyppi sanoo, että voisi ihan hyvin hankkia lapsen, jos tapaisi sopivan miehen. Hän ei ole sen enempää vapaaehtoisesti lapseton kuin kukaan muukaan, joka ei ole vielä tavannut sopivaa kumppania.