Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka on kokeillut koronan pikatestejä?

Vierailija
04.01.2022 |

Kertokaa kokemuksianne ja myös merkki ja hinta, mistä löytyy?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kokeillu. Ei oikein kolissu mitenkään. Mä pysyn pirissä.

Vierailija
2/9 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin ihan tööt tötterööt kerrasta kokeilusta. 🤪

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkee kannattaa kokeil, mut tanhuamista kannattaa vältellä

Vierailija
4/9 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä meni tämäkin niin pilkulleen suunnitelmien mukaan , jo kesän jälkeen luin sveitsiläisestä laatumediasta että usa päättänyt että prc testaus "lopetetaan" vuodenvaihteeseen ja nyt on nähtävissä että totta tosiaan.

Samaa oli rokotteen kanssa 5/2020 kun rokotteita vasta suunniteltiin niin lonza ( moderna rokotteeseen tehty pää raaka aine ) kertoi että rokote pitää olla valmis 12 / 2020..

Täytyy olla tyhjä ja sokea jos ei tätä kokonaisuutta enään hahmota.

Vierailija
5/9 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin YO Apteekin 5 kpl testin. En muista hintaa. Ei ollut helppo käyttää. Pitää olla puhelimen ajanotto vierellä, kun on sekunnin tarkkaa hommaa,

Puikko pitää työntää aika syvälle ja veivata siellä ympäri 5 kertaa, muuten tulos ei ole luotettava. Samalla puikolla toinenkin sierain.

Vierailija
6/9 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mediassa näytetään vain ja ainoastaan täysissä avaruusvaatteissa palloilevia sairaala ihmisiä , siniset kumikäsineet aina käsissä , onko tämä se ainut teemaan kuuluva asuste , eihän me haluta pelkoa lietsoa , sivistynyt pitää tätä henkisenä väkivaltana.

Aina ollaan työntämässä sitä naurettavaa sukkapuikkoa aivoihin joka ....tanan kuvassa.

Vierailija
7/9 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin testissä se otetaan nenän etuosasta, mutta minä tökkäsin tikun hanuriin ho mo kun olen. Negatiivista näytti, jos Stefu tulis käymään niin se kyl tunkee tikun mun nenään. Se on kova tunkemaan.

Vierailija
8/9 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaalimadon ohje taas käskee pyörittämään etusormella aluksi ja lopuksi koko ranne.......älkää jättäkö mitään tekemättä , pitääkö seisoa katolla vasen jalka ilmassa kun tonkii omaa nokkaa...

Vierailija
9/9 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenmaailman hörhötkö täällä kirjoittelee?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi