Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei kannata sairastua Äänekoskella

Vierailija
24.04.2015 |

jo toinen läheltä piti tapaus ilmi:

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015042419573569_uu.shtml

Tähän se ulkoistaminen johtaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomiohoråt vinkuu iltapäivälehdissä. Kannattaisko olla ennemmin vaikka potilasasiamieheen yhteydessä...?

Vierailija
2/4 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alettiinko näitä äänekoskelaisia juttuja nyt kaivamalla kaivamaan, kun biotuotetehdas on kiinnittänyt ihmisten huomioon sinne? Kesällä lisää juttuja, kun Keitele Jazzit tulee. :D luultavasti on tk:ssa aika kova kiire työntekijöillä, kun Mol:ssa koko ajan terveudenhoidon paikkoja auki. Harmi, kun se suoraan sitten vaikuttaa potilaiden saaman hoidon (/hoidottomuuden) tasoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä saattaa olla mukana myös jotain populisimia, koska molemmat julkisuuteen nousseet henkilöt eivät vaikuta  etnisesti kantasuomalaisilta.

Äänekoskihan on nykyisin suhteellisen PS-voittoinen kunta, mikä saattaa vaikuttaa sitten mahdollisesti myös noihin juttuihin.

Tämä nyt on siis ihan täyttä spekulaatiota, eikä minulla enää ole edes omakohtaista kokemusta, koska olen asunut muualla jo usean vuoden ajan. Ja lähinnä ehkä ajattelisin tätä nyt uutisoinnin kannalta populismina, koska haluan uskoa, että lääkäreiden etiikka ja moraali ovat Äänekoskellakin kunnossa.

Vierailija
4/4 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä astuin joskus talttapäämeisselin päälle ja verta tuli aika paljon. Äänekosken tk:ssa ei saanut kuin vittuilua, että mitä helvettiä sä näin onnettoman haavan takia tänne tuut.