Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saitteko jouluapua jostain nettiryhmästä, yksityisiltä, yrityksiltä, seurakunnasta tms.

Vierailija
04.01.2022 |

Tähän ei tarvitse niiden kommentoida ketkä eivät saaneet, hakeneet tai muuten vain ilkeilevien. Kaikilla ei ole niin hyvä rahatilanne kuin teillä. Te ketkä saitte, millaista ja mistä? Itse pohdin jo tulevaa joulua varten tätä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohdi tulevaa joulua varten sitä, että säästät.

Vierailija
2/7 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole näillä tuloilla mahdollista. Ja huom, en pyytänyt tällaisia vastauksia, ilkeilystä puhumattakaan. Hyvä että sulla liksa juoksee ja muutenkin pyyhkii hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä kymppi sivuun jokaisesta tilille tulevasta rahasummasta. Osta lahjoja jo etukäteen alennusmyynneistä:

Vierailija
4/7 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä se on sun tuloistasi säästää. Oletko nyt onnellinen kurjassa elämässäsi, kun sait ilmeisestikin ap:n milen pahoitettua. Ap, kysy seurakunnasta.

Vierailija
5/7 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistä kymppi sivuun jokaisesta tilille tulevasta rahasummasta. Osta lahjoja jo etukäteen alennusmyynneistä:

Ei ole mahdollista. Valitettavasti. Ap

Vierailija
6/7 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain 40 euroa elintarvikkeisiin diakonilta. Itse kysyin tosi myöhässä. Jotkut muut sai satasen, olen kiitollinen.

Vierailija
7/7 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää leskeksi. Olemme leskiperhe ja olisin voinut toivoa lapsille lahjapaketteja jonkun keräyksen kautta. Minulla on kuitenkin sen verran rahaa, että saan hankittua lasten lahjat itse, joten en tuohon osallistunut, mutta vinkkinä että jos olet parisuhteessa niin puolison kuolemasta voi olla apua avustusten saannissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan