Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ai Krisu haluskin vaan oppia tuntemaan persuja

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 11:14"]

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 10:55"]

Jos (lähes) koko lukijakunta ymmärtää kommnetin tietyllä tavalla...

[/quote]

Mistäs sen voi tietää miten lukijat on kommentin ymmärtäneet? Lähinnä voi päätellä miten ihmiset jotka lukemaansa kommentoivat asinan ymmärtävät.

[/quote]

No niin, mut kommentteja tuli sen verran runsaasti et niistä voi päätellä ettei ollut yksittäisen, tai edes minkään pienen joukon käsitys. Lisäksi sitä puitiin julkisuudessakin monin eri tavoin.

Vierailija
22/38 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 11:16"]

Kannattaa myös muistaa, että juttu on toimittajan kynästä. Toisen ajatuksia voi olla vaikea tajuta ja laittaa paperille.

Enkä mä nyt ymmärrä mikä siinä lehtijutussassa edes oli niin kauheaa. Krista myöntää elävänsä kuplassa jossa on vain samoin ajattelevia. Pakko sanoa että ihan samoin on mulla, en tiedä ketään joka olisi äänestänyt persuja. Voi olla että niitäkin lähipiirissä on, kaverien/sukulaisten kanssa kun ei tule kauaheasti politiikasta juteltua. Ja vielä vähemmän tulee politiikasta juteltua puolituttujen kanssa, siinä porukassa varmasti on montakin persujen äänestäjää. En tiedä. Ei Krista persuja haukkunut, totesi vaan että vaikka persusja äänestäviä oli yli puoli miljoonaa niin hän ei näistä yhtään tunne. Mikä tässä on niin kamalaa? Mikä sen kohun oikein aiheutti?

[/quote] Niin eikös täällä ole päivästä toiseen juttuja, että hesari on praavda ja hyysärikommarimamutus-aviisi. Nyt se on sitten suoraa jumalan sanaa, jossa ei todellakaan ole mikään toimittaja juttua kirjoittanut, eikä editoinut. Päättäkää jumalauta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa myös muistaa, että juttu on toimittajan kynästä. Toisen ajatuksia voi olla vaikea tajuta ja laittaa paperille.

Enkä mä nyt ymmärrä mikä siinä lehtijutussassa edes oli niin kauheaa. Krista myöntää elävänsä kuplassa jossa on vain samoin ajattelevia. Pakko sanoa että ihan samoin on mulla, en tiedä ketään joka olisi äänestänyt persuja. Voi olla että niitäkin lähipiirissä on, kaverien/sukulaisten kanssa kun ei tule kauaheasti politiikasta juteltua. Ja vielä vähemmän tulee politiikasta juteltua puolituttujen kanssa, siinä porukassa varmasti on montakin persujen äänestäjää. En tiedä. Ei Krista persuja haukkunut, totesi vaan että vaikka persusja äänestäviä oli yli puoli miljoonaa niin hän ei näistä yhtään tunne. Mikä tässä on niin kamalaa? Mikä sen kohun oikein aiheutti?

[/quote]

Hän sanoi paljon muutakin. Miksi tuo ps:n tunteminen on ainoa asia, johon aina tartutaan? Ja jos oikein täsmällisiä ollaan, niin ei voi varmuudella sanoa ettei tunne ketään, joka äänestää ps, jos ei asiaa tiedä. Voi sanoa ettei tietääkseen kukaan tutuista äänestä ps. 

Mut joo, mua otti eniten päähän se demokratian vähättely ja huolestuminen ja pelko, kun tää Suomi nyt ei olekaan se Kristan Suomi, joka pitäis olla. Siis hirveän ylimielisen kuvan antoi itsestään Mun mielestä Ulla Appelsin kirjoitti asiasta tosi hyvin. 

Vierailija
24/38 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 11:21"]

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 10:55"]

Jos (lähes) koko lukijakunta ymmärtää kommnetin tietyllä tavalla...

[/quote]

Mistäs sen voi tietää miten lukijat on kommentin ymmärtäneet? Lähinnä voi päätellä miten ihmiset jotka lukemaansa kommentoivat asinan ymmärtävät.

[/quote]

No niin, mut kommentteja tuli sen verran runsaasti et niistä voi päätellä ettei ollut yksittäisen, tai edes minkään pienen joukon käsitys. Lisäksi sitä puitiin julkisuudessakin monin eri tavoin.

[/quote]

Niin jopa joku kansakunta voi elää erilaisessa todellisuudessa kuin joku toinen. Varmasti on hyvin paljon ihmisiä jotka ei pysty esim. ymmärtämään minun todellisuutta ja jos heittäisin julkisuudessa jonkun lausunnon vaikkapa pääkaupunki seudun politiikasta enemmistö ymmärtäisi luultavasti sen lyhyestä kommentista eritavalla kuin mitä sen tarkoitin. Joutuisin hyvinkin pitkästi selittämään sitä mistä todellisuudesta asiaa katson.

Vierailija
25/38 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelee. Oli Embusken ohjelmassa livenä haukkumassa persut pari vuotta sitten. Ihan puhdas persufoobikko.

Toivottavasti muuttaa pois maasta.

[/quote]

No niin valehtelee. Uskon, et suurin osa näistä puolustelijoita tietää sen itsekin. 

Vierailija
26/38 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä muusta te mielensäpahoittajat mielenne pahoitatte? Tehän alatte muistuttaa kukkahattutätejä. Ei tarvi kun sanoa persu ja heti ollaan niin pahalla mielellä että ja väitetään että taas meitä kiusataan.

Vierailija
27/38 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 11:18"]

....eikä muiden syyttely et "te tahallaan ymmärrätte väärin" 

[/quote]

Tahallisuus itseltäni meni kommentissa ohi. Eritavalla ymmärtäminen useinkaan ei ole tahallista kertoo vai siitä että ihmisten todellisuudet todella ovat erilaisia.

[/quote]

Krista itse sanoo muiden ymmärtäneen tahalleen hänet väärin. Jos luet tuon uutisen niin huomaat sen. Eli kaikki syy oli niissä monissa lukijoissa, ei hänessä itsessään.

Vierailija
28/38 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 11:29"]

Mistä muusta te mielensäpahoittajat mielenne pahoitatte? Tehän alatte muistuttaa kukkahattutätejä. Ei tarvi kun sanoa persu ja heti ollaan niin pahalla mielellä että ja väitetään että taas meitä kiusataan.

[/quote]

Ei tää liity (pelkästään ja kaikilla ei ollenkaan) persuihin. Tässä oli paljon muutakin. Demokratian halventamista ja itsensä korottamista. Ne ärsyttää ihmistä kuin ihmistä.

Vierailija
29/38 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Krista, Krista.. Kyllä ne köntsät on housussa jo. Se ettei tunne yhtään persua, mitä sitten mutta kenenkään ääntä ei saa halveksua. Utsjokelaisen peräkammarin pojan ääni on yhtä arvokas kuin kallion ituhipin tai tasavallan pressan.

Vierailija
30/38 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän pari persua, yksi niistä on kunnallispolitikko. Mitään hyvää niistä tyypeistä ei voi sanoa. Myötähäpeää aiheuttaa koko punaniska junttiporukka.

Vierailija
31/38 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krista tuntee 100% varmuudella Persuja äänestäneitä ihmisiä. Sitä eivät vain k.o. immeiset kerro Krisulle, koska sitten ei enää oltaisi kavereita. Koska noissa piireissä persuilu on suurin synti ja rikos. Koska ollaan niin suvaitsevaisia.

Vierailija
32/38 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 11:31"]

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 11:18"]

....eikä muiden syyttely et "te tahallaan ymmärrätte väärin" 

[/quote]

Tahallisuus itseltäni meni kommentissa ohi. Eritavalla ymmärtäminen useinkaan ei ole tahallista kertoo vai siitä että ihmisten todellisuudet todella ovat erilaisia.

[/quote]

Krista itse sanoo muiden ymmärtäneen tahalleen hänet väärin. Jos luet tuon uutisen niin huomaat sen. Eli kaikki syy oli niissä monissa lukijoissa, ei hänessä itsessään.

[/quote]

Luin joo asian tarkemmin. Syyllisiä "väärin ymmärryksiin" (=eritavalla ymmärtämiseen) ei kannattaisi lähteä etsimään mielestäni ollenkaan. Parempi olisi keskittyä siihen miksi ymmärrämme asioita eritavalla ja miten voisimme itse paremmin ymmärtää muiden näkökulmia vaikka emme olisi asioista samaa mieltä.

Vierailija
33/38 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin alkuun Kristan kanssa samaa mieltä Persuista, idioottejahan ne on, eikä sellaisia halua tuntea. Nyt taas kun Kosonen pyöristi sanansa, niin meni usko siihenkin akkaan.

Vierailija
34/38 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, Krista. Valitse puolesi, joko kuulut niihin tai meihin. 

Vierailija
35/38 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää Kososen vainoaminen on jo aivan naurettavaa. Persut itse heittelee ties mitä paskaa sompuista ja hyysäreistä, ihan omassa lehdessä keksitään juttuja somalien tekemästä väkivallasta muttei se mitään sen kummempaa aiheuta. Vaan auta armias kun persua itseään on nyt loukattu! Helkkarin marttyyrit, ihan järjetöntä tuo teidän touhu.

Vierailija
36/38 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näen tässä taas vain ja ainoastaan sen, että koska krista on lahjakas, kaunis, menestynyt NAINEN, niin joka kiven kolosta etsitään väen väkisin lokaa niskaan. Onko tällaista myrskyä ja "väärinymmärrystä" tullut menestyneiden miesten sanomisista. Tyhmiä juttuja suoltavat miehetkin mutta se on sallitumpaa.

Vierailija
37/38 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 11:16"]Kannattaa myös muistaa, että juttu on toimittajan kynästä. Toisen ajatuksia voi olla vaikea tajuta ja laittaa paperille.
[/quote] Haha :D Se kuitenkin on toimittajan työtä. Haha

Vierailija
38/38 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisun kaikki naisystävät vihaavat Persuja sydämmensä pohjasta. Miesten taas on näissä piireissä pakko kompata 100%, tai ei ole edes hypoteettisia mahdollisuuksia pilden saantiin, koskaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän