Näyttelijäkaksoset menehtyivät koronaan – miesten ulkonäkö hätkähdytti kauneusleikkauskierteen jälkeen
https://www.is.fi/viihde/art-2000008516900.html
Ihan olivat kyllä antivaxxereiden näköisiäkin
Kommentit (28)
Komeat miehet olivat ennen leikkauksia.
Antivaxxerit ovat saaneet kasvot. Eipä ole kaunista katseltavaa ja manan majoilla veljekset ovat jo.
Huijui. Tuo Cannesissa otettu kuva näyttää siltä kun heillä olisi vappunaamarit päällä.
Kuka haluaa näyttää pilakuvalta itsestään?
Vain yksi niistä menehtyi, ei molemmat
Mua aina hämmentää jos rokotteista kieltäytyy ihminen joka on kuitenkin valmis pumppaamaan itsensä täyteen ties mitä aineita. Tai ihminen joka vetää röökiä urputtaa siitä, että ei tiedä mitä rokotteessa on, vetäen 4000 myrkkyä itseensä.
Kauhean näköisiä tosiaan.Naamat on suurempia kuin koko ukot.
Surkuhupaisaa, että näyttelijä tuhoaa tärkeimmän työkalunsa.
Vierailija kirjoitti:
Kuuden päivän välein kuolivat.
Vierailija kirjoitti:
Molemmat on kuolleet, älä hölise tyhmiä. Toinen 28.12.21 ja toinen 3.1. 22
Onko nämä sen harjusolan vanhemmat?
Miten turhamaisia on miehistäkin tullut,tosin h0m0ille se on luontaista. Tuoko nyt sitten on kaunista,voi hyvä ihme sentään.. säälittävää tavallaan noin kova huomionkipeys.
Vierailija kirjoitti:
Mua aina hämmentää jos rokotteista kieltäytyy ihminen joka on kuitenkin valmis pumppaamaan itsensä täyteen ties mitä aineita. Tai ihminen joka vetää röökiä urputtaa siitä, että ei tiedä mitä rokotteessa on, vetäen 4000 myrkkyä itseensä.
Samaa ihmettelen tässä itsekin kun läheisiä joilla erilaista lääkitystä ja nyt sitten yhtäkkiä eivät rokotetta hyväksy koska "ei tietoa mitä sisältää". Eivät kyllä osaa vastata kysyttäessä mitä sisältävät allergialääkkeet, verenpainelääkkeet yms mitä säännöllisesti napsivat.
Mutta todella rumia nuo ukot, ihminen on ihan kaunis omana itseään vanhetessaankin.
kuin suoraan jostain sarjakuvasta nuo veljekset!
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen rokotevastaisten mielenosoitukset joissa tupakka palaa ja samalla vastustetaan vaarallisia neulakemikaaleja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen rokotevastaisten mielenosoitukset joissa tupakka palaa ja samalla vastustetaan vaarallisia neulakemikaaleja.
Sitten on vielä koko kroppa tussattu tatskoilla taatusti tutkituilla tatskamusteilla🙄
Ei kai tuossa tapuksessa voi puhua KAUNEUSleikkauksista.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai tuossa tapuksessa voi puhua KAUNEUSleikkauksista.
Kauheusleikkauksista voi puhua.
Millainen on lääkäri, joka leikkaa ja muokkaa ihmisestä (joka alunperin suorastaan komea) tuollaisen hirviön?