Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mark Levengood: persut ”paskapartiolaisia” ja sen jäseniä tyhmiksi, rumiksi

Vierailija
24.04.2015 |

"Ennen vaaleja huomasin kahden ”kriittisinä ja älyllisesti rehellisinä” pitämäni tuttavani kääntyvän yllättäen perussuomalaisten kannattajiksi. Ensimmäinen kertoi siitä kahden kesken, toinen avoimesti Facebookissa. Kummankin kääntymys näytti tapahtuneen juuri Perussuomalaisiin kohdistuneen, kohtuuttomalta ja jopa rasistiselta vaikuttaneen pilkan ja kritiikin seurauksena. Myös Rkp:n edustajan lausunto, ettei puolue sovi samaan hallitukseen PS:n kanssa, vain lisäsi PS:n kannatusta. Todennäköisesti myös Rkp:n kannatusta omiensa piirissä.

Lisäksi sosiaalisessa mediassa levisi vanha video, jossa Tuomas Enbusken TV-ohjelmassa ruotsinsuomalainen julkkistoimittaja Mark Levengood kutsui Perussuomalaisia ”paskapartioksi” ja sen jäseniä tyhmiksi, rumiksi sekä sisäsiittoisiksi. Moni tuulipukusuomalainen koki lausunnon epäreiluksi, törkeäksi ja rasistiseksi. Jos samoin olisi luonnehdittu esimerkiksi saamelaisia, suomenruotsalaisia, ahvenanmaalaisia tai juutalaisia, olisi mediassa revennyt armoton paremman väen paheksunta ja anteeksipyyntöjen vaatimustulva.

Monet tavalliset suomalaiset kokivat tulleensa loukatuksi ja tunsivat myötätuntoa parjattuja perussuomalaisia kohtaan. Katajaisen kansan enemmistö, jolla on kansakoulupohja alla ja tuulipuku päällä, samaistuu helposti, vaikkakin salaa eliitin hyljeksimiin perussuomalaisiin."
http://www.loviisansanomat.net/lue.php?id=7659

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan tuon Levengoodin ylimielisen sammakon ja se on osasyy miksi äänestin persuja.

Vierailija
2/9 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa? Hänen ainoa osaamisalueensa on olla homo ja vieläpä todella narsistinen ja rasittava ja tyhmä homo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nuo "kulttuuri-ihmiset" on tuollaisia omahyväisiä paskoja, jotka ei osaa pitää turpaansa kiinni jos ei ole mitään järkevää sanottavaa? 

Vierailija
4/9 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 09:15"]

Miksi nuo "kulttuuri-ihmiset" on tuollaisia omahyväisiä paskoja, jotka ei osaa pitää turpaansa kiinni jos ei ole mitään järkevää sanottavaa? 

[/quote]

koska he luulevat olevansa parempia, kauniimpia, lihaksikkaampia, älykkäämpiä ja pidempiä. Heille ei kukaan ole kertonut, että suurin osa heistä ei ole mitään, ei yhtään mitään. Monella taiteilijalla narsismia pukkaa pahasti.

Vierailija
5/9 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Mark Mark noinko oot sanonut, olen niin tykännyt susta ennen mutta tuo oli ala-arvoista!

Vierailija
6/9 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinnoh...neljä vuotta sitten Suomen Kuvalehti teki artikkelin aiheenaan erilaisten puolueiden kannattajakunta. Eräs yllättävä asia kävi ilmi - persut olivat keskimäärin maassa toiseksi kovatuloisinta porukkaa. Ei niinkään koulutettua, mutta kovia tekemään työtä ja PK-sektorilla menestyneitä. Ainoastaan Kokoomuksen kannattajat olivat parempituloisia.

http://suomenkuvalehti.fi/wp-content/uploads/sk/files/pdf-liitteet/puolueetSK0311.pdf

Juu, rumia junttejakin saattoivat olla, mutta tyhmäksi en lähtisi sanomaan väkeä joka omalla uskalluksellaan ja työllään saavuttaa keskimääräistä kovemman tulotason ja vielä yksityisellä sektorilla. 

Nyt neljä vuotta myöhemmin, tunnustaudun avoimesti persuksi. Äänestin Sami Saviota (sai paikan), kuten useimmat kollegani/kaverini (insinöörejä, dippainssejä, ekonomeja, yksi juristikin joukossa). Siksi että olemme kyllästyneet tähän totaaliseen perseilyyn ja saamattomuuteen mitä tähän mennessä kolmen vanhan ison puolueen letka on saanut aikaiseksi.Tämä sitten näkyy vuorostaan karmeana taloudellisena tilanteena tässä maassa.

Pelkkä persujen pelko on saanut viime hallituskaudella huomattavia kiristyksiä aikaiseksi typerässä, kansantaloudellisesti ja kansan eheyden kannalta turmiollisessa humanitäärisessä maahanmuutossa. Nyt on aika kuitenkin vastata luottamukseen ja näyttää mitä osaa hallituksessa, jos homma kusee, niin äänet menee Kokoomukselle takaisin, olettaen että Katainen/Stubb-kaltaiset tunarinilkit vaihdetaan pätevämpään väkeen. Että kaipaankin "niinistöläistä" Kokoomusta, mutta toistaiseksi persut saa luvan kelvata.

Tällä hetkellä olen (jälleen kerran) Saksassa duunikeikalla ja "epävirallisissa" sapuska-keskusteluissa on käyty myös läpi Suomen vaaleja. Olen avoimesti sanonut olevani toistaiseksi "True Finn" ja porukka on ihan ihmeissään, kun kiihkottomasti pystyn perustelemaan miksi äänestän persuja. Kummasti muuten ovat samaa mieltä humanitäärisestä maahanmuutosta, mutuaman näytteen perusteella saksalainen (dippa)inssi on aika "natsi" verrattuna keskimääräiseen persuun kun aletaan puhumaan ei-työperäisestä maahanmuutosta.

Vierailija
7/9 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno kirjoitus #7!

Vierailija
8/9 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova propoganda synnyttää aina vastenmieltä. Näin kävi myös minulle ja siksi äänestin persuja  

Vierailija
9/9 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin kulttuuripiireistä ja totesin tuohon Levengoodin sammakkoon:"Mitä v...ua?!" Sama reaktio oli niiden taistolaistaiteilijoiden nillitykseen. Hyi että mua oksettaa nämä "suvakit", pitää olla heteroja vihaava viherkommari tai ruotsalainen että on ihmisarvoinen!

Siis mulla ei ole mitään kaikkia taistolaisia ja homoja vastaan, vaan on tullut huomattua että ko. ympyröissä on yllättävän paljon ahdasmielisyyttä. Erään setalaisen mukaan jotkut homot eivät hyväksy edes bi-tyyppejä. Kun itse opiskelin taidetta, kuvittelin että pääsen viimein avoimeen yhteisöön jossa minut hyväksytään tällaisena. Ei ei, piti olla vihervasuri ja muutenkin sellainen ylimielinen ja minähän en tuollaista halua edes teeskennellä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän