Mikä ruoka / juoma on sellainen, jota kaikki kehuu mutta
Oikeasti kukaan ei tykkää. Sitä kehutaan vain, koska se on trendikästä/terveellistä/perinteikästä...
Veikkaan, että joku tuorepuuro on tällainen ruoka. Kaikki vaan esittää tykkäävänsä siitä, kun on nyt kuuminta hottia.
Kommentit (63)
Mä en tykkää avokadopastasta.. hyi! Tuorepuuro on kyllä hyvää jos se on tehty oikeesti puurohiutaleista. Joku chia-limapuuro yöökks :s
Sushi vaikuttaa sellaiselta... on vain niin punavuorelaista syödä näitä pahanmakuisia kääryleitä, joista ei edes tule kylläiseksi.
avokadot... vaikee kuvitella et joku rakastais sitä makua vaikka nii hehkutetaan :D
Sushi on kyllä oikeasti hyvää, hirveän täyttävää ja kaloripitoista. Ja avokadoista tykkään ainakin minä ihan kaikissa muodoissa, pastasta guacamoleen tai leivän päällä olevista viipaleista salaattiin.
Tulee mieleen rucola, omaan makuun aivan liian kitkerää. Olen kyllä useasti yrittänyt syödä.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 08:38"]Tulee mieleen rucola, omaan makuun aivan liian kitkerää. Olen kyllä useasti yrittänyt syödä.
[/quote]
Oliko tää se joka joillakin maistuu suussa ihan apinanpaskalta ja joidenkin suussa ihan eriltä?
Avokadot ja sushi molemmat ovat miestäni todella herkullisia! :D Itse en ymmärrä lainkaan miten joku voi tykätä kääretortuista, viinereistä, tai mistään jossa yhdistyy banaani ja suklaa (molemmista tykkään erikseen mutta yhdistelmänä ovat kamalaa).
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 08:38"]Tulee mieleen rucola, omaan makuun aivan liian kitkerää. Olen kyllä useasti yrittänyt syödä.
[/quote]
Rucolaa äänestän minäkin. Maistuu minun suussa kemikaaleille. Ihan kuin olisi uitettu torjunta-aineissa ja unohdettu huuhdella
Nammmm, rucola<3 paras salaatti. Rucolaa ja tomaattia, mmmm, rucolaa pizzan päällä, mmmmm....
Viinit. Ihan hirveää kuraa ja kyllä ole maistanut eri viinejä, jopa sieltä hintaluokan huipulta...
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 08:30"]
Pestokastike.
[/quote]
Mä vielä lisään...Pesto lähinnä sen vuoksi, kun itsellä ei nälkä lähde alkuunkaan noin luirulla kastikkeella, ei edes houkuttele kokkaamaan, vaik monet fanittaakin. Juu ja olen ihan normipainoinen. ;)
Juhla Mokka. Luirua kahvia, en ymmärrä miten suomalaiset jaksaa mukitolkulla juoda sellaista.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 08:36"]avokadot... vaikee kuvitella et joku rakastais sitä makua vaikka nii hehkutetaan :D
[/quote]
Mun tämän hetken himojen kohde on just avokado. Pitää myöntää, että ekalla maistamiskerralla en tykännyt, mutta kun opin syömään, niin se on tosi nam. :p Niinhän jokainen uusi maku vaatii opettelua.
Tykkään siitä koostumuksesta ja pehmeästä mausta. Onneksi on vielä terveellistäkin, niin voi hyvillä mielin syödä.
No se pienissä purkeissa myytävä pestokastikehan on lähinnä mausteeksi tarkoitettu, ei miksikään ruokaisaksi kastikkeeksi. itse tykkään mausta niin paljon että voin vaikka sivellä ruisleivän päälle sitä :)
Avocado ei maistu miltään ja rucola läskiltä.
moni nuori juo alkoholia vaikkei siitä tykkäisi koska kaveritkin juo. muodikkaista ruuista taas taitaa olla maitorahka, raejuusto ja superfoodit (vai mitä ne bodareitten ruuat ovatkaan) sellaisia joita monet syövät tai valehtelevat syövänsä kun urheilulliset kaveritkin niin tekevät. sitten on nämä ruuat mitä syödään koska jossain kokkiohjelmassa sitä käytetään esim. rucola, avokado ja kaikki siankärsäsuippilovahverotomaattipyrekanttarellikatkarapulimehapankermavokit.
Minä tykkään tuorepuurosta oikeasti.
Hmmm... Viherpirtelöt?