gallup: Mikä oli bmi:si, kun tapasit puolisosi?
Kommentit (28)
16-17 mutta olin siinä vaiheessa laihtunut rankasti ja nopeasti edellisen eron vuoksi ja näytin aika raadolta :D nyt 19.
Silloin 7 vuotta sitten 22,77 ja nyt kun kaksi lastakin saatu 21,64 :)
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 08:07"]
Eli minkä kokoisena olit vaimo/miesmatskua parhaimmillaan?
[/quote]
en kyllä ollut parhaimmillani, olin juuri toipumassa anoreksiasta, mutta oisko bmi ollut jotain 19. Sen jälkeen kun sen kääntyi nousuun niin paremmuus on vain kasvanut. Oikeastaan paras puoliso oon varmaan ollut isoimmalla bmi:llä. En ole ylipainon rajaa ylittänyt ikinä paitsi raskaudessa, siltikään. Mutta ei kenenkään tosiaan tarvitse olla langanlaiha ollakseen parhaimmillaan. Tai nykyäänhän se tietysti olisi fitnesvartaloinen, mikä pitää olla, mutta sellaiset asiat jos on itselle tärkwitä parinvalinnassa, niin metsään menee. Kumppani, jonka sillä saa on bulkkitavaraa, aina vaihdettavissa uuteen.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 08:16"]
oli 20,96 (30v)
nyt 21,63 (40v)
[/quote]
Äidilläni BMI on nyt 17,3 sairauden takia, koko aikuisikänsä on ollut 19,0 minkä takia minä olen aina saanut kuulla olevani lihava... valitettavasti olen perinyt rotevamman olemuksen isän puolen suvulta.
Mulla on ollut vaaka viimeksi vuonna 2001, ja puolisoni tapasin vuonna 2007, joten mitään kovin tarkkaa lukua en osaa antaa, mutta olen 168 cm pitkä ja tuolloin painoin yli 60 kiloa, mutta alle 65 kiloa. Tai voi olla, että painoinkin 65 tai jopa vähän yli, koska olin syönyt 2 vuotta masennuslääkkeitä, joista ensimmäisen vuoden läskilääke Remeronia ja toisen vuoden Triptyliä, joka ei lihota, mutta jonka aikana se paino putosi aika hitaasti. Heti lopettamisen jälkeen alkoi pudota (ja siinä kohdassa tapasin mieheni), joten olin hoikempi seurustelun aloittamisen jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 08:18"]Oli 24, nyt 20.
[/quote]vauva myös meillä, ennen raskautta painoindeksi oli 20, kuten myös jälkeen.
Noin 23.
Nykyään 22, vaikka käväisi melkein siellä 25:ssä tässä vuosi sitten.
Ap aloittaa, 25,1, eli lievästi ylipainoinen.