Uskovatko jotkut miehet oikeasti, että naisen ulkonäkö x älykkyys = vakio?
Aika yleinen ajatuskuvio tuntuu olevan miesten mielissä.
Kommentit (11)
Oletko varma , että vain miehet? Kyllähän tälläkin palstalla fitness naisia pidetään bimboina ja "asiantuntijatehtävissä" olevia älykkäinä jne.
No eikä ole:D
Ehkä kuva tulee siitä, että hyvännäköiset naiset saa paljon etuja pelkällä ulkonäöllään, niin sitten huomaamatta tai tahallisesti käyttävät tätä hyväkseen. Eli voivat "piilottaa" älykkyyden kun ilman sitäkin saa asioita läpi:)
Ja toimii toisinkinpäin. Meille sairaalaan osastolle tuli nuori, hyvännäköinen ja ystävällinen mieshoitsu töihin vuosi sitten. Vanhemmat naiset suunnilleen tekevät sen puolesta kaikki työt kun se vähän hymyilee niille :D Oon tutustuu kaverin ja tiedän hänen olevan tosi älykäs mutta näille naiselle esittää vähän "yksinkertaista " välillä ni saa paljon anteeksi:)
Onneksi naiset eivät tietenkään tätä sterotypiaa viljele kateuspäissään, eiks niin. Miehet on sikoja jne..jatkakaa.
Itse korjaisin kaavan seuraavaksi ulkonäkö x älykkyys x miellyttävyys = vakio
En miehenä ole koskaan kuullut kenenkään miehen tuollaista edes puoliksi tosissaan väittävän.
Naisten keskuudessa kuitenkin aika yleinen väite?
Enpä ole koskaan kuullut yhdenkään miehen hakevan korrelaatiota naisen ulkonäön ja älykkyyden välillä. Tosin ainahan nyt joku löytyy, joka jotain ajattelee.
Toki jos puhutaan naisista, joille botoxit ja silikonit on just se juttu, niin eihän se nyt hirveän älykästä vaikutusta anna, mutta jos puhutaan siitä, miltä nainen "luonnostaan" näyttää tai ns. normaalilla ehostuksella, niin vaikeaa tuota riippuvuutta on hakea.
Mitä fitness-buumiin tulee, niin tähän pätee vain sama asia. Ei välttämättä kuulosta hirveän älykkäältä treenata vain ulkonäön takia, mutta on älykästä pitää itsestään huolta ja siihen kuulu liikunta - tokin muukin kuin pelkkä pakarajumppa.
Mä olen nainen ja täytyy sanoa että pidän vähän bimboina niitä naisia jotka ovat viimeisen päälle laitettuja joka päivä ja käyttävät paljon rahaa kampaajalle, kynsien hoitamiseen, rusketukseen jne.
En tunne ketään miestä joka ajattelis noin mutta naisia kyllä useammankin.
Eikö nykyaikaisempi ajatus ole seuraava:
Älykäs - Seksikäs - Tasapainoinen -> valitse kaksi. Toimii niin miesten kuin naistenkin kohdalla.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 09:09"]
Eikö nykyaikaisempi ajatus ole seuraava:
Älykäs - Seksikäs - Tasapainoinen -> valitse kaksi. Toimii niin miesten kuin naistenkin kohdalla.
[/quote]
Älykäs & seksikäs -> Sekopää
Älykäs & tasapainoinen -> Ruma
Seksikäs & tasapainoinen -> Bimbo
Ne miehet jotka noin uskovat ovat kuitenkin niin yksinkertaisia etteivät tajua otsikon laskua.