Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälainen itse olisit jos tekisit 12h työpäivän?

Vierailija
24.04.2015 |

Pitäisit yhden kahvitauon ja yhden pissatauon. Söisit työn lomassa. Työ pää-asiassa istumista mutta vaatii myös fyysistä voimaa.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Loredana Beretta yksityinen laina lainanantaja, jotka tekevät erilaisia lainoja International Maat kiireellisesti 3% Korko Jos kiinnostaa ystävällisesti yhteyttä sähköpostilla: loredana.beretta40@gmail.com

Motto: Sinun onni on meidän tyytyväisyys

Me elämme meidän motto, voimme auttaa sinua

Vierailija
22/37 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tavallinen duunipäivä. Meidän hommissa tulee melko usein 16 tunninkin päiviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 13:34"]

Olen Loredana Beretta yksityinen laina lainanantaja, jotka tekevät erilaisia lainoja International Maat kiireellisesti 3% Korko Jos kiinnostaa ystävällisesti yhteyttä sähköpostilla: loredana.beretta40@gmail.com

Motto: Sinun onni on meidän tyytyväisyys

Me elämme meidän motto, voimme auttaa sinua

[/quote]

Hei! Oletko kiireellistä lainan ratkaista laskut? Tai käsitellä joitakin taloudellisia haasteita? ja olet siellä etsimässä hyvin yksityinen laina tarjous laina. Täältä saat toiveenne haluamasi portti. Tarjoamme lainan erittäin laillinen aikuisen vähintään 18 vuoden ikää ja yli, kuitenkin vähintään korolla niinkin alhainen kuin 2% vuodessa. Jos olet kiinnostunut, ja haluat saada kaikki muut yksityiskohtaiset tiedot, ota meihin yhteyttä sähköpostitse: mcvickerjoyce@gmail.com

Vierailija
24/37 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, teen tällä hetkellä fyysisesti raskasta työtä 10 tuntia arkena ja 16h viikonloppuisin joten ap:n työ olisi lomailua. Kaikkeen tottuu ja kyllähän sen aina lomien jälkeen huomaa kuinka heikkoon kuntoon kuukaudessakin ehii tipahtamaan..

Vierailija
25/37 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 9-12 tuntia päivässä töitä. 12 on sellainen maksimi, jonka kanssa pystyy elämään. Tunti tai kaks päivässä vapaa-aikaa siihen jää. Sosiaalista elämää ei ole enää ollut pitkään aikaan, mutta olenko mieluummin työssäkäyvä erakko vai kavereiden kanssa aikaa viettävä työtön. Pankissa ainakin ovat sitä mieltä, että tuo ensimmäinen vaihtoehto on parempi.

Vierailija
26/37 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan olisin silloin lapseton (ellei mieheni pystyisi joustamaan vielä pidemmistä työajoistaan)

Vierailija
27/37 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen. Teen 12 tunnin päivää, 10 tunnin päivää ja välillä pidempääkin. Toki on väsynyt pitkän työvuoron jälkeen, mutta millainen sitä pitäisi sitten olla. Ihan normaalia joidenkin elämässä

Vierailija
28/37 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pystytkö loppu vuorosta täydelliseen työsuoritukseen ilman virheitä. Työ vaati kuitenkin keskittymistä ja tarkkuutta.

ap

Vierailija
29/37 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus haluaa kaikille työntekijöille( ei yrittäjille) 12 tuntiset työpäivät ilman taukoja, oikeuksia sairastua. Työllä suomi nousuun! Nimenomaan orjatyöllä, ilman kohtuullista palkkaa.

Vierailija
30/37 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä viikolla teen 5 päivää ja 16 tuntisia vuoroja.

Vierailija
31/37 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 06:43"]

No pystytkö loppu vuorosta täydelliseen työsuoritukseen ilman virheitä. Työ vaati kuitenkin keskittymistä ja tarkkuutta.

ap

[/quote]

Pystyn. Miksi en pystyisi

Vierailija
32/37 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 tunnin työpäivä, 7 päivää viikossa. 3 viikkoa töitä, 1 viikko lomaa. Ottaa kyllä voimille, vaikka sisältääkin reilun ruokatauon ja kahvipaussit. Kolmantena työviikkona alkaa jo olemaan aika loppu.

Vierailija
33/37 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin ihan kuolemanväsynyt. Teen nyt 9h (jossa tunti raukoa yht) ja olen kotiin tullessa ihan raato.

Vierailija
34/37 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normia minulle. 12h kohdalla olen vielä täysin toimintakuntoinen. 20h kohdalla yleensä alkaa väsyttää ja olen älyllisesti huonoimmillani. 24h kohdalla (aamulla) taas piristyn ja jos työpäivä jatkuu ad 30h, se viimeinen aamupäivä menee hyvin yleensä, iltapäivä todellakaan ei enää.
Paremmin sujuu, jos yön aikana saa pari tuntia unta, mutta aina ei saa. Teen lääkärin hommia.

Vierailija
35/37 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka useiin lääkärillä on tuollaisia kauhupäiviä? Ei ihme jos tulee hoitovirheitä.... Onko nuo vuorot viran puilesta vai onko kyse siitä, että ensin tehdään virkatyö, sitten yksityispraktiikka ja päälle päivystetään? Vai jotain muuta?

Suomi on kyllä tämänkin suhteen kahtiajakautunut maa, virallisesti varmaan suurin osa tekee 7,5-8h/ päivää 5 päivää viikossa ja käytännössä sitä taitaa tehdä vähemmistö. 20% tekee 10-12h päivää ja 80% tekee vähemmän kun töitä ei ole. Sairasta :(

Vierailija
36/37 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 07:55"]Omassa työssäni olisin kuollut sellaisen vuoron jälkeen.

Teen nyt 5:n tunnin päivää. Olen töissä yksityisen päiväkodin keittiössä ja siivoilen ruokasalia yms. Eli tiskaamista, ruuan jakamista, sekä lattioiden, pintojen, tuolien yms, puhtaanapitoa. Meillä on jakelukeittiö, eli ruoka tulee muualta ja keittiön astiat pitää sitten hoitaa oikein. Jätehuolto on mun vastuulla ja pari vessaa yms. Nyt mulla on vielä harjoittelija mukana keittiössä (oon itsekin vasta opiskelija, mutta koska olen oppisopimusopiskelija ja ollut talossa pidempään, opetan tätä harjoittelijaa, joka on mua muuten melkein 40 vanhempi) Stressi on huipussaan.

Tykkäisin tehdä pidempää päivää, jos ainaisia muutoksia henkilöstössä ja kasvattajien toiveissa ei olisi, ja saisin tehdä hommani yksin rauhassa. Nyt niistä ei tule mitään, vaikka kuinka näytän, mikä olisi paras tyyli tehdä asiat (olen ollut talossa nyt n. 8kk ja kokeillut monta tyyliä ja nyt on löytynyt oikea, jolla homma toimii jouhevasti kaikkien mielestä).

Jos ihminen, jolla on hygieniaosaaminen, laittaa vajaan piimäpurkin sekajätteeseen sellaisenaan, ei kaikki ole oikein!
[/quote]. Ei hitto,tällä ihmisellä ei ole kyllä kaikki inkkarit kanootissa. Hienoa että sinullakin on vastuuta mielestäsi tarpeeksi,Se on hyvä juttu.....

Vierailija
37/37 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on muutaman kerran kuussa 10-12h työvuoro. Sen jälkeen on kyllä ihan loppu, jos ei ole ehtinyt juurikaan istahtaa tai syödä kunnolla. Ja varsinkin jos on yötyötä, niin kuin yleensä on, ei kyllä urheilu töitten jälkeen ole ensimmäisenä mielessä.