Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyydän anteeksi teiltä kaikilta..

Vierailija
23.04.2015 |

Joita olen täällä haukkunut, kiusannut ja trollannut. Anteeksi!

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 22:51"][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 22:43"]

4,5: Kiitoksia paljon ja anteeksi jos olen loukannut :) muut.. Okei :) ap

[/quote] Kaikkihan me virheitä tehdään. En ole itsekään mikään täydellinen. Tärkeämpää onkin se jos niistä virheistään oppii. Eli hali sinulle!   t nro 4
[/quote]

Luuletko että se jtn muka oppii? Tulee heti parin tunnin päästä taas trollaamaan ja haukkumaan.

Vierailija
2/37 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 22:51"]Mua haukuttiin täällä yks viikko niin pahasti, että en nyt kyllä tiedä voinko antaa anteeksi, saati unohtaa :'(
[/quote]

Ei tarvi ottaa henkilökohtaisesti. Ei sua haukuttu vaan mielikuvaa. Se et ole Sinä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 22:54"]Narsisti ei muutu.
[/quote]

Narsisti on kaikki kanssani eri mieltä olevat

Vierailija
4/37 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ap:n humala on muuttunut krapulaksi, maailmojen syleily on poispyyhitty.

Vierailija
5/37 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

VARMA PROVO

Vierailija
6/37 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 23:16"][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 22:59"]

Kiitos paljon teille kaikille viesteistä ja 4, sinulle lämpimin halini :) tulin tänne tietämättömänä täällä vallitsevasta pahuudesta jota sain osakseni itsekin. Lopulta minusta tuli samanlainen ilkeilijä. En usko että olen ketään täällä verisesti loukannut mutta trollit joihin porukka on mennyt.. Sain hyvät naurut kyllä mutta aikansa kaikkea. Ap

[/quote]

Joo nyt kyllä kusas tuo homma. Anteeksipyyntö oli tosi jees, mutta tuo nyt kusi koko sen vilpittömyyteen uskomisen, että laitat muiden syyksi sen, että sinusta tuli ilkeilijä. Huoh. Eli et rehellisesti vieläkään tajua että se vika on pelkästään sinussa itsessäsi, ei muissa. Tuskin tajuat koskaan.
[/quote]

Minunkin asenne ja kieli on muuttunut täällä. Koska täällä voi olla suvaitsemattomampi kuin olla keassa elämässä

Vierailija
7/37 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 08:52"]

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 23:16"][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 22:59"] Kiitos paljon teille kaikille viesteistä ja 4, sinulle lämpimin halini :) tulin tänne tietämättömänä täällä vallitsevasta pahuudesta jota sain osakseni itsekin. Lopulta minusta tuli samanlainen ilkeilijä. En usko että olen ketään täällä verisesti loukannut mutta trollit joihin porukka on mennyt.. Sain hyvät naurut kyllä mutta aikansa kaikkea. Ap [/quote]   Joo nyt kyllä kusas tuo homma. Anteeksipyyntö oli tosi jees, mutta tuo nyt kusi koko sen vilpittömyyteen uskomisen, että laitat muiden syyksi sen, että sinusta tuli ilkeilijä. Huoh. Eli et rehellisesti vieläkään tajua että se vika on pelkästään sinussa itsessäsi, ei muissa. Tuskin tajuat koskaan. [/quote] Minunkin asenne ja kieli on muuttunut täällä. Koska täällä voi olla suvaitsemattomampi kuin olla keassa elämässä

[/quote]  No tämä palsta kyllä muuttaa ihmistä ikävään suuntaan. Vaikka uskossa olevana en kellekään kiroile niin muutaman kerran olenn vastannut "nälväisemällä" ja sen olisin voinut jättää tekemättä. Ja USKON että AP voi parantaa tapansa...itekin olen parantanut vaikka minua täällä yhä haukutaankin nin yritän olla välittämättä siitä ja antamatta takaisin. (nro 4)

Vierailija
8/37 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle sanottiin kerran "idiootti" :'( vieläkin käyn terapiassa ja minulle on diagnosoitu traumaperäinenahdistuneisuus häiriö :( terapeuttini on kyllä yrittänyt vakuutella etten ole idiootti ja kaikkea netissä kuulemaansa ei kannata ottaa vakavasti mutta kyllähän se silti syvältä riipaisee :'( nytkin ahdistaa kirjoittaa tänne kun pelkään että joku tulee taas sanomaan minua idiootiksi :(

Vierailija
9/37 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 08:57"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 08:52"]

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 23:16"][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 22:59"] Kiitos paljon teille kaikille viesteistä ja 4, sinulle lämpimin halini :) tulin tänne tietämättömänä täällä vallitsevasta pahuudesta jota sain osakseni itsekin. Lopulta minusta tuli samanlainen ilkeilijä. En usko että olen ketään täällä verisesti loukannut mutta trollit joihin porukka on mennyt.. Sain hyvät naurut kyllä mutta aikansa kaikkea. Ap [/quote]   Joo nyt kyllä kusas tuo homma. Anteeksipyyntö oli tosi jees, mutta tuo nyt kusi koko sen vilpittömyyteen uskomisen, että laitat muiden syyksi sen, että sinusta tuli ilkeilijä. Huoh. Eli et rehellisesti vieläkään tajua että se vika on pelkästään sinussa itsessäsi, ei muissa. Tuskin tajuat koskaan. [/quote] Minunkin asenne ja kieli on muuttunut täällä. Koska täällä voi olla suvaitsemattomampi kuin olla keassa elämässä

[/quote]  No tämä palsta kyllä muuttaa ihmistä ikävään suuntaan. Vaikka uskossa olevana en kellekään kiroile niin muutaman kerran olenn vastannut "nälväisemällä" ja sen olisin voinut jättää tekemättä. Ja USKON että AP voi parantaa tapansa...itekin olen parantanut vaikka minua täällä yhä haukutaankin nin yritän olla välittämättä siitä ja antamatta takaisin. (nro 4)
[/quote]

Sama vika. En kirkon ke tai mene henkilökohtaisuuksiin. Mutta saatan inttää ja nälviä

Vierailija
10/37 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 09:00"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 08:57"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 08:52"]

[/quote]

Sama vika. En kirkon ke tai mene henkilökohtaisuuksiin. Mutta saatan inttää ja nälviä
[/quote]

Kiroile

Vierailija
11/37 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 08:58"]minulle sanottiin kerran "idiootti" :'( vieläkin käyn terapiassa ja minulle on diagnosoitu traumaperäinenahdistuneisuus häiriö :( terapeuttini on kyllä yrittänyt vakuutella etten ole idiootti ja kaikkea netissä kuulemaansa ei kannata ottaa vakavasti mutta kyllähän se silti syvältä riipaisee :'( nytkin ahdistaa kirjoittaa tänne kun pelkään että joku tulee taas sanomaan minua idiootiksi :(
[/quote]

Ellei terapia auta, pyydä päästä sairaalaan. Tilanne on ikävä ja ainutlaatuinen. En tunne muita netissä idiootiksi haukuttuja

Vierailija
12/37 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet provoillut, niin et saa anteeksi.

Vierailija
13/37 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 09:02"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 08:58"]minulle sanottiin kerran "idiootti" :'( vieläkin käyn terapiassa ja minulle on diagnosoitu traumaperäinenahdistuneisuus häiriö :( terapeuttini on kyllä yrittänyt vakuutella etten ole idiootti ja kaikkea netissä kuulemaansa ei kannata ottaa vakavasti mutta kyllähän se silti syvältä riipaisee :'( nytkin ahdistaa kirjoittaa tänne kun pelkään että joku tulee taas sanomaan minua idiootiksi :(
[/quote]

Ellei terapia auta, pyydä päästä sairaalaan. Tilanne on ikävä ja ainutlaatuinen. En tunne muita netissä idiootiksi haukuttuja
[/quote]

Ai niin. En tunne sinuakaan. Urbaanilegenda

Vierailija
14/37 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pyydä anteeksi. Ei ole mitään anteeksipyydettävää, mutta tunnustan, että tyylini on usein tarkoituksellisen provosoiva koska tiedän, että sivusto on hyvin naisvaltainen.

Vierailija
15/37 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ET SAA! Kusipää.

Vierailija
16/37 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homo

Vierailija
17/37 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat  (siis jos minua olet nimitellyt)...tosin eipä mua paljon muuten ole nimitelty kuin hihhuliksi, hulluksi  yms...no hihhulihan mä kai sitten olenkin kun kerran olen uskossa.

Vierailija
18/37 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä annan anteeksi, onneksi tämä on vain virtuaalinen maailma. Tosielämässä osaat varmasti käyttäytyä asiallisesti. Hali!

Vierailija
19/37 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee :) ap

Vierailija
20/37 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on paska neekeri pillu! Ota niskaasi kaikki se haukku ja paska mitä oot täällä suoltanut! PASKAPERSe! Ei susta kukaan edes välitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme