Miksi henkilö hiljenee kun on treffit sovittuna, vastailee yhdellä sanalla jne.
Muuten kyllä keskustelu sujuu ihan hyvin, mutta kun on tapaaminen sovittuna menee ihan kylmäksi. Ero on hyvin selkeä.
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Muistan kerran yhden naisen jonka kanssa oli jo sovittu treffit ja aloitin radiohiljaisuuden normaaliin tapaan.
Nainen sitten parin päivän hiljaisuuden jälkeen alkoi kysymään että mitä teen työkseni. Tuosta tuli fiilis, että nainen tuli katumapäälle, että halusi varmistaa työstatukseni kautta että kelpaanko treffeille.
Itse pidän aina kiinni siitä mitä sovitaan joten tuo oli turnoff ja peruttiin jo sovitut treffit. Mikä ongelma odottaa treffeihin asti?
putkiaivo
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä sitä lätisemään, kun treffit on sovittu? Sovellus on siinä vaiheessa jo täyttänyt tarkoituksensa. Parempi säästää jutustelu kasvokkain tapaamiseen.
Miksi? Mitä hyvää on jutustelun säästämisessä? Jos olisin sinkku ja tutustuisin mukavalta vaikuttavaan tyyppiin jossain sovelluksessa, niin mieluummin minä aika ajoin hänen kanssaan jutustelisin kuin kirjoittelisin juttujani tälle palstalle. En tietenkään monta kertaa päivässä, mutta aivan varmasti päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä järki enää keskustella kun aiotte tavata kasvokkain treffeillä?
Itse teen aina noin, että sovin ajan ja paikan ja sitten radiohiljaisuus.
Ei liity mitenkään kiinnostukseni tasoon vaan odotan treffejä rauhassa.
Suosittelen sulle samaa.
En ikimaailmassa lähtisi tapaamaan ihmistä, joka hiljenee ennen treffejä. Jos häntä ei kiinnosta, niin miksi tavata? Koska fakta on, että jos ihminen kiinnostaa, niin kyllä häneltä haluaa kuulla, miten päivä on mennyt, miten töissä meni, miten viikonloppu meni, mitä hän ajattelee jostain asiasta, toteuttiko hän jonkin aikeensa mistä oli puhuttu jne jne.
Ei tällaista höpötetä missään Tinderissä. Tai siis ei ap puhunut netistä, mutta näin oletin. Jos jo tunnetaan, niin sitten on outoa hiljetä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nykyaikana ellei olla jotain vanhuksia ja molemmat ovat oikeasti ihastuneita/kiinnostuneita lähetellään toisilleen sydän/halaus/suukko emojeita sun muita sekä hyvän yön toivotuksia ja kehuja. Niin minä ja poikaystävä ainakin tehtiin vaikka oltiin kirjoiteltu vain muutama viikko ennen ensimmäistä tapaamista. Onneksi ei ole tarvinnut tyytyä tuollaiseen kylmään kohteluun tai mieheen joka ei ole ollut heti hurmioissaan/ihastuksissaan.
Tarkoitus on ilmeisesti tavata monia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletan että tässä puhutaan nyt viestittelystä ennen ensimmäisiä treffejä?
Sen jälkeen kun treffit on sovittu, mä pelaan ihan tilanteen mukaan. Jos nainen ei enää tuossa kohtaa aktiivisesti viestittele vaan odottelee treffejä, niin silloin minäkään en enää aktiivisesti viestittele, vaan sitten vaan odotellaan molemmat "hiljaa" treffejä, ja jatketaan juttua siellä. Tällainen sopii minulle tosi hyvin, no problem.
Jos taas nainen jatkaa aktiivista viestittelyä treffejä edeltävinä päivinä, niin silloin minä vastavuoroisesti toimin samoin.
Eli case by case mennään. Olen tyytyväinen tuloksiin, peruutuksia ei ole juurikaan tullut 😬
Minusta tämä on kuin jokin peli.
Tavoite ei olekaan tutustua, vaan tavata mahdollisimman monia.
Ikävä kuulla.
Kaikki eivät tykkää viestittelystä. Jaksavat sen aikaa, kun muuta yhteydenpitomahdollisuutta ei ole, mutta mieluummin ovat tekemisissä livenä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nykyaikana ellei olla jotain vanhuksia ja molemmat ovat oikeasti ihastuneita/kiinnostuneita lähetellään toisilleen sydän/halaus/suukko emojeita sun muita sekä hyvän yön toivotuksia ja kehuja. Niin minä ja poikaystävä ainakin tehtiin vaikka oltiin kirjoiteltu vain muutama viikko ennen ensimmäistä tapaamista. Onneksi ei ole tarvinnut tyytyä tuollaiseen kylmään kohteluun tai mieheen joka ei ole ollut heti hurmioissaan/ihastuksissaan.
Teinimeiningiltä kuulostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teinimeiningiltä kuulostaa.
Nimenomaan. Ei kävisi mielessäkään viestitellä hali- ja suukkoviestejä miehelle jota en ole koskaan edes tavannut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan kerran yhden naisen jonka kanssa oli jo sovittu treffit ja aloitin radiohiljaisuuden normaaliin tapaan.
Nainen sitten parin päivän hiljaisuuden jälkeen alkoi kysymään että mitä teen työkseni. Tuosta tuli fiilis, että nainen tuli katumapäälle, että halusi varmistaa työstatukseni kautta että kelpaanko treffeille.
Itse pidän aina kiinni siitä mitä sovitaan joten tuo oli turnoff ja peruttiin jo sovitut treffit. Mikä ongelma odottaa treffeihin asti?
putkiaivo
Ei mikään putkiaivo, vaan ehta idi ootti.
Jo siinä kohtaa paljastui, kun kertoo aloittamastaan radiohiljaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen sulle samaa.
En ikimaailmassa lähtisi tapaamaan ihmistä, joka hiljenee ennen treffejä. Jos häntä ei kiinnosta, niin miksi tavata? Koska fakta on, että jos ihminen kiinnostaa, niin kyllä häneltä haluaa kuulla, miten päivä on mennyt, miten töissä meni, miten viikonloppu meni, mitä hän ajattelee jostain asiasta, toteuttiko hän jonkin aikeensa mistä oli puhuttu jne jne.
Ei tällaista höpötetä missään Tinderissä. Tai siis ei ap puhunut netistä, mutta näin oletin. Jos jo tunnetaan, niin sitten on outoa hiljetä.
Öööö, ei todellakaan ole noin.
Hiljeneminen on ihan kummallista, ja harkitsisin tarkkaan menemistä koko treffeille, jos kaverista ei sopimisen jälkeen kuulu pihahdustakaan.
Nimenomaan siinä välissä käydään tuota arkista *kuinka päiväsi meni* keskustelua, jolla ylläpidetään sitä orastavaa suhdetta treffeihin asti ja hankitaan tuntemispohjaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletan että tässä puhutaan nyt viestittelystä ennen ensimmäisiä treffejä?
Sen jälkeen kun treffit on sovittu, mä pelaan ihan tilanteen mukaan. Jos nainen ei enää tuossa kohtaa aktiivisesti viestittele vaan odottelee treffejä, niin silloin minäkään en enää aktiivisesti viestittele, vaan sitten vaan odotellaan molemmat "hiljaa" treffejä, ja jatketaan juttua siellä. Tällainen sopii minulle tosi hyvin, no problem.
Jos taas nainen jatkaa aktiivista viestittelyä treffejä edeltävinä päivinä, niin silloin minä vastavuoroisesti toimin samoin.
Eli case by case mennään. Olen tyytyväinen tuloksiin, peruutuksia ei ole juurikaan tullut 😬
Minusta tämä on kuin jokin peli.
Tavoite ei olekaan tutustua, vaan tavata mahdollisimman monia.Tavoite ei ole tutustua johonkin tiettyyn ihmiseen, vaan löytää kaikkien ihmisten joukosta sellaisia, joiden kanssa on kiva keskustella, humputella ja harrastaa seksiä. Jotta tämä onnistuu, täytyy tavata useita ihmisiä. Todennäköisyys sille, että juuri sinä olet minulle sopiva, on hyvin pieni.
Joo, halutaan maksimoida haaremin koko minimi efortilla. Sitten vaan viestiä kun sattuu panettamaan. Jos yrität suunnitella näiden sankarien kanssa treffejä parin päivän päähän, niin oharit tulee aika varmasti. Naisen pitäisi olla valmis (seksi)tapaamiseen sillä punaisella minuutilla kun miestä sattuu huvittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki eivät tykkää viestittelystä. Jaksavat sen aikaa, kun muuta yhteydenpitomahdollisuutta ei ole, mutta mieluummin ovat tekemisissä livenä.
Just näin. Ei viitsitä panostaa yhtään. Ja jos ei ole seksiä viimeistään toisilla treffeillä, niin homma jää siihen. Jos seksiä on, niin jatkossa on sitten luvassa vain ja ainoastaan sitä just silloin kun mies keksii sitä haluta. Eli max 24h varoajalla. Niin nähty nää pk-seudun tindermiehet :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just näin. Ei viitsitä panostaa yhtään. Ja jos ei ole seksiä viimeistään toisilla treffeillä, niin homma jää siihen. Jos seksiä on, niin jatkossa on sitten luvassa vain ja ainoastaan sitä just silloin kun mies keksii sitä haluta. Eli max 24h varoajalla. Niin nähty nää pk-seudun tindermiehet :(
PK-seudun tinder mies kommentoi:
Ainakaan mun tapauksessa ei seksiä tarvitse olla vielä toisilla treffeillä, eikä vielä kolmansillakaan. Mutta sellainen molemminpuolinen seksuaalinen kipinä ja jännite on ehdottomasti oltava jo toisilla treffeillä, muuten homma todellakin jää siihen. Sähköinen tunnelma, katseet ja kosketukset on oltava mukana viimeistään tokilla treffeillä, muuten koko homma on ihan ajantuhlausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen sulle samaa.
Öööö, ei todellakaan ole noin.
Hiljeneminen on ihan kummallista, ja harkitsisin tarkkaan menemistä koko treffeille, jos kaverista ei sopimisen jälkeen kuulu pihahdustakaan.
Nimenomaan siinä välissä käydään tuota arkista *kuinka päiväsi meni* keskustelua, jolla ylläpidetään sitä orastavaa suhdetta treffeihin asti ja hankitaan tuntemispohjaa.
Kysyn ihan uteliaisuudesta:
Kuvitellaan että sovit miehen kanssa treffit maanantai-iltana seuraavalle perjantaille. Kumpikaan teistä ei laita mitään viestiä tiistaina tai keskiviikkona. Miten toimit? Perutko treffit torstaina, koska miehestä ei kuulunut pihahdustakaan? Vaikka et siis itsekään ole laittanut miehelle viestiä maanantain jälkeen, eli olette molemmat toimineet täsmälleen samalla tavalla.