Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi henkilö hiljenee kun on treffit sovittuna, vastailee yhdellä sanalla jne.

Vierailija
04.01.2022 |

Muuten kyllä keskustelu sujuu ihan hyvin, mutta kun on tapaaminen sovittuna menee ihan kylmäksi. Ero on hyvin selkeä.

Kommentit (95)

Vierailija
41/95 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä järki enää keskustella kun aiotte tavata kasvokkain treffeillä?

Itse teen aina noin, että sovin ajan ja paikan ja sitten radiohiljaisuus.

Ei liity mitenkään kiinnostukseni tasoon vaan odotan treffejä rauhassa.

Suosittelen sulle samaa.

En ikimaailmassa lähtisi tapaamaan ihmistä, joka hiljenee ennen treffejä. Jos häntä ei kiinnosta, niin miksi tavata? Koska fakta on, että jos ihminen kiinnostaa, niin kyllä häneltä haluaa kuulla, miten päivä on mennyt, miten töissä meni, miten viikonloppu meni, mitä hän ajattelee jostain asiasta, toteuttiko hän jonkin aikeensa mistä oli puhuttu jne jne.

Siinä tapauksessa sinä ilmaiset halusi keskustella ennen treffejä miehelle selkeästi, etkä vain peru treffejä.

"Sopisiko sinulle että keskustellaan vielä päivittäin ennen treffejä koska muuten minulle tulee fiilis että sinua ei kiinnosta?"

En. Minä viestitän kuten siihenkin saakka ja jos mies lakkaa vastaamasta, niin vedän siitä johtopäätökseni,

Niin jos toista ei kiinnosta keskustella niin miksi sitä kiinnostaisi jatkossakaan.

Soita kuumalle linjalle.

Vierailija
42/95 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan kerran yhden naisen jonka kanssa oli jo sovittu treffit ja aloitin radiohiljaisuuden normaaliin tapaan.

Nainen sitten parin päivän hiljaisuuden jälkeen alkoi kysymään että mitä teen työkseni. Tuosta tuli fiilis, että nainen tuli katumapäälle, että halusi varmistaa työstatukseni kautta että kelpaanko treffeille.

Itse pidän aina kiinni siitä mitä sovitaan joten tuo oli turnoff ja peruttiin jo sovitut treffit. Mikä ongelma odottaa treffeihin asti?

Nainen yritti keksiä jotain jutun juurta kanssasi, jotta saisi selville, onko sinulla ylipäätään kiinnostusta enää tutustua ja tavata häntä. Radiohiljaisuuden moni tulkitsee helposti kiinnostuksen puutteeksi, varsinkin jos ei olla vielä tapailtu ollenkaan. Mainittakoon, että usein se myös merkitsee kiinnostuksen lopahtamista. Oman kokemukseni mukaan suurin osa näistä radiohiljaisuustyypeistä tekee joko kokonaan oharit tai sitten ilmaantuu treffeille kohteliaisuudesta, mutta kaikesta huomaa, että joku kiinnostavampi on jo kiikarissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/95 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jää mitään puhuttavaa treffeille jos kaikki asiat tsättäillään jo etukäteen.

Eipä tuollaisessa tapauksessa kovin pitkää parisuhdettakaan voi muodostua, jos pitää olla hiljaa aina välillä muutama päivä, jotta ei puheenaiheet loppuisi kesken. Parisuhteessa yleensä kun se keskinäinen juttelu on ihan avainasemassa suhteen toimivuuden kannalta. Suhde harvoin toimii sellaisen ihmisen kanssa, jolle ei ole mitään puhuttavaa kuin kerran tai kaksi viikossa.

Vierailija
44/95 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto! Täällä myös tällainen mies.

Jopa ennen ensimmäsitä tapaamista hän hiljeni hetkeksi ennen. Se tuli niin yllätyksenä, että kysyin asiasta, hän oli edelleen erittäin kiinnostunut. Ilmeisesti vaan odotti tulevaa tapaamista rauhassa.

Nyt toisen kerran sama juttu ja tällä kertaa heti kun tapaaminen oli sovittu. Hiljaisuus.

Minusta tämä on jotenkin outoa, tulee mieleen että hän järjestelee muita tapaamisia. Vaikka kumpikin olemme kiireisiä. Eli todellinen syy lienee taas viaton.

Vierailija
45/95 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein pitäisi sitten viestitellä? Ei kai niitä treffejä johonkin kuukauden päähän ole sovittu vaan ihan lähipäiville?

Vierailija
46/95 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jopa ennen ensimmäsitä tapaamista hän hiljeni hetkeksi ennen. Se tuli niin yllätyksenä, että kysyin asiasta, hän oli edelleen erittäin kiinnostunut. Ilmeisesti vaan odotti tulevaa tapaamista rauhassa.

Nyt toisen kerran sama juttu ja tällä kertaa heti kun tapaaminen oli sovittu. Hiljaisuus.

Minusta tämä on jotenkin outoa, tulee mieleen että hän järjestelee muita tapaamisia. Vaikka kumpikin olemme kiireisiä. Eli todellinen syy lienee taas viaton.

Olen ollut ymmärtäväni että on ihan kirjoittamaton sääntö, että muita voi tapailla kun ei ole virallisesti vielä yhdessä sovittu ettei enää tapailla muita?

Vierailija
47/95 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisen kumppanin kanssa treffit sovittiin ekana päivänä kun alettiin kirjoitella. Treffit meni parin viikon päähän, oli välimatkaa ja muutakin elämää. Sen kahden viikon aikana ehdittiin tutustua kirjoittamalla ja soittelemalla aivan valtavasti, olin jo aivan ihastunut ennen ekoja treffejä. Jos jompi kumpi olisi treffit sovittuamme aloittanut radiohiljaisuuden niin hassulta olisi tuntunut. En tajua tapaa.

Vierailija
48/95 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut ymmärtäväni että on ihan kirjoittamaton sääntö, että muita voi tapailla kun ei ole virallisesti vielä yhdessä sovittu ettei enää tapailla muita?

Itse en tapaa muita. Enkä tapaa ketään jos en ole se ykkösvaihtoehto. Eli todennäköisesti jos sama tyyli jatkuu, lopetan tapailun.

Vierailija
49/95 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehille usein chattailut ennen treffejä on vain se pakollinen paha, vähän kuin liikunnan harrastaminen naisille..

Naulan kantaan. Se chattaily ennen treffejä on nimenomaan täysin haaskattua aikaa.

Ennen kuin olen nähnyt naisen livenä kasvotusten, on mahdotonta tietää onko meidän välillä mitään kemiaa. Treffeillä tiedän kyllä sitten heti ensi sekunnilla olenko kiinnostunut vai en.

Näin ollen on aivan järkyttävää ajan ja resurssien haaskaamista viestitellä viikkokaupalla pitkiä viestejä, kun ei ole mitään takuita onko meidän välillä mitään seksuaalista kemiaa. Kasvotusten tavattaessa tuo asia selviää parissa minuutissa.

M34

Vierailija
50/95 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en tapaa muita. Enkä tapaa ketään jos en ole se ykkösvaihtoehto. Eli todennäköisesti jos sama tyyli jatkuu, lopetan tapailun.

Kuinka usein sinun kanssa pitää kirjoitella ettet koe oloasi epävarmaksi?

Vierailija
51/95 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehille usein chattailut ennen treffejä on vain se pakollinen paha, vähän kuin liikunnan harrastaminen naisille..

Naulan kantaan. Se chattaily ennen treffejä on nimenomaan täysin haaskattua aikaa.

Ennen kuin olen nähnyt naisen livenä kasvotusten, on mahdotonta tietää onko meidän välillä mitään kemiaa. Treffeillä tiedän kyllä sitten heti ensi sekunnilla olenko kiinnostunut vai en.

Näin ollen on aivan järkyttävää ajan ja resurssien haaskaamista viestitellä viikkokaupalla pitkiä viestejä, kun ei ole mitään takuita onko meidän välillä mitään seksuaalista kemiaa. Kasvotusten tavattaessa tuo asia selviää parissa minuutissa.

M34

Niin tässä on siis kyllä jo tavattu.

Vierailija
52/95 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyse standardeista.

Vierailija
53/95 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen sulle samaa.

Juuri näin. Itselläni on lopahtanut useampi kiinnostava lanka tähän, että pitkiä viestejä pitäisi kirjoittaa vielä sen jälkeen kun treffit on sovittu. Tulee mieleen, että a) etsimällä etsitään punaisia lippuja tai b) ei uskalleta jättäytyä pitkistä viesteistä, koska toinen voi kadota.

Itse en feidaa tai vastaile yhdellä sanalla vaan ilmoitan, että jostakin syystä kiinnostus tavata meni tms. ja toivotan hyvää jatkoa.

Vierailija
54/95 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun treffit on sovittu jää aikaa viestittelyyn muiden treffiehdokkaiden kanssa, ei sen kummempaa.

Vierailija
55/95 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Oon monet treffit perunut tuosta syystä: kun kommunikaatio loppuu.

Miehet, te nuolaisette ennenkuin tipahtaa. Kuvittelette, että nyt se on kiikissä ja lakkaatte panostamasta. Aiheutatte ihan itse sen, että nainen muuttaa mielensä ja nuolaisette taas kerran tyhjää.

Vierailija
56/95 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan viestittele sen jälkeen, kun treffit on jo sovittu. Haluan tutustua ihmiseen siellä treffeillä kasvotusten kahvin, lasillisen tai vaikka kävelylenkin äärellä, enkä viestitellä tuntikaupalla puhelin kädessä.

Tykkään kommunikoinnista kasvotusten, en jaksa viestittelyä.

Vierailija
57/95 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun treffit on sovittu jää aikaa viestittelyyn muiden treffiehdokkaiden kanssa, ei sen kummempaa.

Kun teet noin, monilleko treffeille olet ikinä oikeasti päässyt? Et yksillekään.

Vierailija
58/95 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyse standardeista.

Huoh

Vierailija
59/95 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Oon monet treffit perunut tuosta syystä: kun kommunikaatio loppuu.

Miehet, te nuolaisette ennenkuin tipahtaa. Kuvittelette, että nyt se on kiikissä ja lakkaatte panostamasta. Aiheutatte ihan itse sen, että nainen muuttaa mielensä ja nuolaisette taas kerran tyhjää.

Kyllä miehillä niitä varapatjoja riittää.

Vierailija
60/95 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

M51 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen sulle samaa.

Juuri näin. Itselläni on lopahtanut useampi kiinnostava lanka tähän, että pitkiä viestejä pitäisi kirjoittaa vielä sen jälkeen kun treffit on sovittu. Tulee mieleen, että a) etsimällä etsitään punaisia lippuja tai b) ei uskalleta jättäytyä pitkistä viesteistä, koska toinen voi kadota.

Itse en feidaa tai vastaile yhdellä sanalla vaan ilmoitan, että jostakin syystä kiinnostus tavata meni tms. ja toivotan hyvää jatkoa.

Jos mielenkiinto loppuu muutaman ekan päivän aikana, syystä tai toisesta, sitten varmaan onkin parempi lopettaa.

Kun aidosti kiinnostava tyyppi tulee vastaan, ei siinä halua olla hiljaa vaan haluaa oppia tuntemaan. Ette vaan ilmeisesti ole kokeneet sellaista vielä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän