Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi henkilö hiljenee kun on treffit sovittuna, vastailee yhdellä sanalla jne.

Vierailija
04.01.2022 |

Muuten kyllä keskustelu sujuu ihan hyvin, mutta kun on tapaaminen sovittuna menee ihan kylmäksi. Ero on hyvin selkeä.

Kommentit (95)

Vierailija
1/95 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä järki enää keskustella kun aiotte tavata kasvokkain treffeillä?

Itse teen aina noin, että sovin ajan ja paikan ja sitten radiohiljaisuus.

Ei liity mitenkään kiinnostukseni tasoon vaan odotan treffejä rauhassa.

Suosittelen sulle samaa.

Vierailija
2/95 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kehtaa sanoa ettei tapaaminen oikeasti kiinnosta. Kyllä, näitäkin on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/95 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastustreffaaja. Pääsee jo treffeille niin ei koe tarpeelliseksi tuhlata aikaa sinuun tutustumiseen enää.

Vierailija
4/95 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille usein chattailut ennen treffejä on vain se pakollinen paha, vähän kuin liikunnan harrastaminen naisille..

Vierailija
5/95 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häntä jännittää, koska tietää että treffikumppani on jo hänestä mielessään muodostanut aivan omanlaisen kuvan, joka sitten treffeillä sitten osoittautuu vääräksi, eli hänen oikeaksi kuvakseen.

Vierailija
6/95 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastustreffaaja. Pääsee jo treffeille niin ei koe tarpeelliseksi tuhlata aikaa sinuun tutustumiseen enää.

Ei hiljeneminen tuota tarkoita vaan ehkä mies ei vain halua kuluttaa puheenaiheita netissä keskustellen kun puheenaiheet voi käydä läpi kasvokkain.

Kyse ei ole siitä, että ei haluaisi tutustua vaan siitä että vasta treffit kasvokkain kertovat totuuden. Tyyppi voi olla erilainen oikeassa elämässä joten miksi käyttää aikaa kirjoitteluun.

Vierailija
7/95 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan jaksa tekstailla jos näen henkilön ihan oikeasti. Tuntuu jotenkin tyhmälle rakentaa siinä enää mitään, kun vain sillä on väliä miten menee kasvotusten.

Vierailija
8/95 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Miehet tietää, että mitä enemmän avaavat suutansa sitä suurempi todennäköisyys että pilaavat chanssinsa. Eivät halua pilata mahdollisuuksiaan sinuun sanomalla jotakin typerää.

- Myös, käyttävät sen ajan muiden treffien järjestämiseen nyt kun sinun kanssa on jo päivä sovittu (kaikki ei tee tätä mutta yksi syy).

- Eivät kauheasti tykkää kirjoittelusta. Tyypillisempää miehille

Vierailija
9/95 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen sulle samaa.

En ikimaailmassa lähtisi tapaamaan ihmistä, joka hiljenee ennen treffejä. Jos häntä ei kiinnosta, niin miksi tavata? Koska fakta on, että jos ihminen kiinnostaa, niin kyllä häneltä haluaa kuulla, miten päivä on mennyt, miten töissä meni, miten viikonloppu meni, mitä hän ajattelee jostain asiasta, toteuttiko hän jonkin aikeensa mistä oli puhuttu jne jne.

Vierailija
10/95 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vissiin voisin tehdä niin.

Jos asiasta on sovittu, niin siitä pidetään kiinni. Jos ennen treffejä kovasti on asiaa, niin voin pitää sitä jopa syynä perua treffit.

Sitten kun ollaan jo oikeasti tapailuasteella, niin voi siinä näkemisen välilläkin jutella. Muttei välttämättä, kun elämässä on muutakin.

Vierailija
11/95 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hiljeneminen tuota tarkoita vaan ehkä mies ei vain halua kuluttaa puheenaiheita netissä keskustellen kun puheenaiheet voi käydä läpi kasvokkain.

Kyse ei ole siitä, että ei haluaisi tutustua vaan siitä että vasta treffit kasvokkain kertovat totuuden. Tyyppi voi olla erilainen oikeassa elämässä joten miksi käyttää aikaa kirjoitteluun.

Kuluttaa puheenaiheita? Jokaikinen päivä syntyy lukemattomia uusia puheenaiheita. Olisi ihan kamalaa mennä treffeille ihmisen kanssa, jolla on vain kourallinen puheenaiheita. Enkä menisikään.

Vierailija
12/95 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häntä jännittää, koska tietää että treffikumppani on jo hänestä mielessään muodostanut aivan omanlaisen kuvan, joka sitten treffeillä sitten osoittautuu vääräksi, eli hänen oikeaksi kuvakseen.

Huijarisyndrooma?

En tiedä menee kyllä vähän fiilin, itselleni tulee kyllä mieleen haluaako oikeasti nähdä.

Mutta ei ole ensimmäinen kerta kun kohtaan tällaista käytöstä, joten ihmettelin tänne.

ap

Vierailija
13/95 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen sulle samaa.

En ikimaailmassa lähtisi tapaamaan ihmistä, joka hiljenee ennen treffejä. Jos häntä ei kiinnosta, niin miksi tavata? Koska fakta on, että jos ihminen kiinnostaa, niin kyllä häneltä haluaa kuulla, miten päivä on mennyt, miten töissä meni, miten viikonloppu meni, mitä hän ajattelee jostain asiasta, toteuttiko hän jonkin aikeensa mistä oli puhuttu jne jne.

Siinä tapauksessa sinä ilmaiset halusi keskustella ennen treffejä miehelle selkeästi, etkä vain peru treffejä.

"Sopisiko sinulle että keskustellaan vielä päivittäin ennen treffejä koska muuten minulle tulee fiilis että sinua ei kiinnosta?"

Vierailija
14/95 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kerran yhden naisen jonka kanssa oli jo sovittu treffit ja aloitin radiohiljaisuuden normaaliin tapaan.

Nainen sitten parin päivän hiljaisuuden jälkeen alkoi kysymään että mitä teen työkseni. Tuosta tuli fiilis, että nainen tuli katumapäälle, että halusi varmistaa työstatukseni kautta että kelpaanko treffeille.

Itse pidän aina kiinni siitä mitä sovitaan joten tuo oli turnoff ja peruttiin jo sovitut treffit. Mikä ongelma odottaa treffeihin asti?

Vierailija
15/95 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Miehet tietää, että mitä enemmän avaavat suutansa sitä suurempi todennäköisyys että pilaavat chanssinsa. Eivät halua pilata mahdollisuuksiaan sinuun sanomalla jotakin typerää.

Mitäs sitten jos miehen esitys menee naiselle läpi ja he päätyvät parisuhteeseen? Ihanko tosissaan mies haluaa olla suhteessa, jossa joutuu jatkuvasti sensuroimaan itseään?

Vierailija
16/95 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän jälkeen en halunnut tapailla turhasta lätisijöitä. Jouduin ennen treffejä lukemaan rakkauden tunnustuksia, huohotteluita ja suunnitelmia tulevista häistä. Olin tuolloin nuori jonka takia jatkoin tapailua. Nykyään haluan sopia tapaamisen mahdollisimman pian.

Vierailija
17/95 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen sulle samaa.

Siinä tapauksessa sinä ilmaiset halusi keskustella ennen treffejä miehelle selkeästi, etkä vain peru treffejä.

"Sopisiko sinulle että keskustellaan vielä päivittäin ennen treffejä koska muuten minulle tulee fiilis että sinua ei kiinnosta?"

En. Minä viestitän kuten siihenkin saakka ja jos mies lakkaa vastaamasta, niin vedän siitä johtopäätökseni,

Vierailija
18/95 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vissiin voisin tehdä niin.

Jos asiasta on sovittu, niin siitä pidetään kiinni. Jos ennen treffejä kovasti on asiaa, niin voin pitää sitä jopa syynä perua treffit.

Sitten kun ollaan jo oikeasti tapailuasteella, niin voi siinä näkemisen välilläkin jutella. Muttei välttämättä, kun elämässä on muutakin.

Samoilla linjoilla miehenä.

Ekojen ehkä 1-3 treffien aikana on turha jutella ennen niitä tai niiden välissä.

Viestittely on sitä varten että kerrotaan että oli mukavaa ja sovitaan uudet treffit. Kaikki muu on turhaa.

Vierailija
19/95 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen sulle samaa.

En. Minä viestitän kuten siihenkin saakka ja jos mies lakkaa vastaamasta, niin vedän siitä johtopäätökseni,

Olet siis tyypillinen nainen joka odottaa, että mies osaa lukea ajatuksiasi.

Jos sinä haluat keskustella joka päivä niin sitten sinä kerrot siitä miehelle.

Vierailija
20/95 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen sulle samaa.

Eti kaukosuhde, jolloinka molempien on pakko kirjoitella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi