Ikäsi ja seksikumppaniesi määrä?
Kerro myös oletko mies vai nainen.
N24 ja 20 kumppania
Kommentit (211)
M24 ja 13 nuorta neitokaista. Tänä vuonna tahti on ollut yli yksi pano / kk. Haluan elää elämää tällä tavalla vielä ennen kuin aloitan yliopisto-opiskelut syksyllä. Sit ollaan niin sivistynyttä ja kunnollista miestä! Eli silloin elän enemmän ihannearvojeni mukaan. Muutenkin näen hyvänä asiana kokea elämää tältä kannalta nyt, ettei tule sitten vakiintuneessa parisuhteessa tarvetta ainakaan siksi saada muita naisia, ettei ole nuorempana päässyt kokeilemaan tarpeeksi. Mahtavia nautintoja kaikille, muistakaa ehkäisy!
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 15:04"]
N20 ja 2543, joista 7 hevosia
[/quote]
Eläinseksi-lakia ollaan juuri uudistamassa Suomessa, muistapa tämä jatkossa..
M50+. ja 5. Tuota tähän kysymykseeni ei tarvitse vastata mutta kun on uteliainen luonne.
-oletteko ujoja?
-oletteko mielestänne rumia?
-onko liian pieni penis?
-naiset pelkäättekö sitä ensimmäistäkertaa?
-oletteko lihavia?
-onko itsetunto-ongelmia?
-ettekö halua naida?
Murehdin teidän puolesta asioita, että miksi näin. Voitteko vastata jos ketä haluaa.
[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 10:19"]
M50+. ja 5. Tuota tähän kysymykseeni ei tarvitse vastata mutta kun on uteliainen luonne.
Murehdin teidän puolesta asioita, että miksi näin. Voitteko vastata jos ketä haluaa.
[/quote]
-oletteko ujoja? -joo kait avaukset ei irtoa
-oletteko mielestänne rumia? -kyllä
-onko liian pieni penis? -niin luulen
-ettekö halua naida? Em. asiat huomioiden olisi sellainen "kerran eläissään kokemus"
m41 0
M21(-93) pyöreä nolla. Seurustelukumppani aikanaan, kun kohdataan :)
N32
noin 150 miestä ja kolme naista.
Pillu on iloksi annettu, miksi siis en sitä käyttäisi. Mulla on ollut kivaa. Haudassa maatessani olen varmasti tyytyväinen siihen, etten säästellyt.
Nainen 37-v. Sain laskettua 35. Mutta varpina en vaan joitain muista niin sanotaan että 40 :) Kaikkiaan n. 8 vuotta parisuhdetta 4 kundin kanssa ja sitten on ollut vakkareita joku 4 kpl. Loput yhden yön iloja (tai suruja).
N20, 0