mikä tätä miestä vaivaa?
Olemme viesteilleet vuoden, tavanneet pari kertaa. Asumme samassa kaupungissa, joten välimatka ei ole este tapaamiseen. Haluaisin jutun etenevän, mutta mitään ei tapahdu. Olen lopettanut viestimisen muutaman kerran, mutta aina mies aloittaa sen uudelleen. Kysyin että mitä hän haluaa ja vastaus oli, että minut. Mutta sitten ei taaskaan tapahdu mitään. Hermo menee!! Miksi joku toimii näin???
Kommentit (4)
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 19:52"]Oletko tehnyt hänelle selväksi, että haluat jutun etenevän ja tavata useammin jne? Vai odotatko vaan, että mies ehdottaa? Ehdota tapaamista ja sano, että olet sitä mieltä, että haluat teistä tulevan jotain enemmän.
[/quote] olen sanonut suoraan ja hän sanoi jopa kerran rakastavansa minua. Meillä menee aikataulut todella ristiin, mutta mielestäni, jos kiinnostaa niin jotain pystyy sopimaan!!! Miten mies(tai nainen) voi tyytyä viesteilemään kaipausta (ei seksiä tms) ?Hän lupasi näyttää minulle että on tosissaan, mutta mitään ei tapahdu. Mikä sillä on???? Mietin että jos on varattu tms, mutta en siltikään tajua miksi tyytyy viestimään? Tietää etten varattuun sekaantuisi, mutta miten jaksaa vain viestiä. Minä en jaksa, kun tulen hulluksi!!
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 19:55"]Varattu ?
[/quote] tätä olen miettinyt. Mutta en tajua, mitä se saa tässä irti oli sitten varattu tai ei? Kun seksiä ei ole. Ehkä 5 viestiä sadasta käsittelee seksiä.
Oletko tehnyt hänelle selväksi, että haluat jutun etenevän ja tavata useammin jne? Vai odotatko vaan, että mies ehdottaa? Ehdota tapaamista ja sano, että olet sitä mieltä, että haluat teistä tulevan jotain enemmän.