Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisella on helpompi tie kroppa ihanteeseen

Vierailija
23.04.2015 |

Naisilla on helpompaa saavuttaa ihannekroppa kuin miehellä. Yleensä naisilla riittää olla tekemättä mitään, kun on jo seksuaalisesti ihannoitu tissit, perse, lantio ja pillu ovat niitä asioita mitä kaikki miehet arvostaa ja ne erottuvat hyvin. Naisihanteena on olla kiinteä, mikä sekin onnistuu kun vain noudattaa terveellistä ruokavaliota ja liikkuu edes vähän niin pysyy kiinteänä. Miehillä taas ihannekroppaan vaaditaan vuosien kova salitreeni, väh. 3500/kcal joka päivä 2g/proteiiinia painokilo. Tasan ei käy nallekarkit tässä.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 20:28"]

Naisten vartaloihannetta on tavallaan vaikea määritellä, koska niin monenlaiset naiset kelpaavat miehille. Täälläkin palstalla on naisia, jotka ovat kokoluokkaa 166/100kg ja saaneet hoikan miehen. Naisen keholla on miehille itseisarvo, kun taas miehen keholla ei ole mitään itseisarvoa, ellei miehellä ole adoniksen kroppa.

Maristessaan näistä asioista naiset keskittyvät lähinnä johonkin feministiteorioihin siitä, millainen naisen "pitää median mukaan olla" ja lihamarkkinoiden todellisuus, eli se ainoa tärkeä asia, unohtuu helposti. Eli niin kauan kuin feministit jankuttavat naisilla olevan rankkaa, todellisuudella ei ole mitään merkitystä, kun voi aina vedota niihin jankutuksiin ja turhiin huoliin.

-Mies 29v + 1v-

[/quote]

Kipin kapin takaisin sinne marsun seuraan nyt, senkin kriisipesäke.

Vierailija
22/32 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin tänään kivennäisvettä kaupasta. Minulla on meneillään markkina-arvo kenttätutkimus jossa oman persoonan ulkokuoren eli kropan muokkaaminen aloitetaan vaihtamalla coca cola kivennäisveteen. Kun työpisteelläni on kivennäisvesipullo niin olen huomannut että markkina-aroni on kohonnut. Eräs työpaikkani nainen joka ei ole kauneusstandardien mukainen, mutta joka naisen kropan itseisarvoisuudellaan saa arvonantoa miehiltä, antoi minulle armopalan ja katsoi kivennäisvesipulloani ja hymyili ensi kertaa minulle. Kuten huomaa niin naiset ovat kiinnostuneita käyttämään seksuaalista valta-asemaansa antaakseen pienillä nyansseilla ilmi miten tulisi toimia jotta miehellä olisi mahdollisuus kiivetä norsunluutorniinsa tyydyttämään kuningattarensa oikut ja halut ja hänen mysteerinen orgasminsa joka on vain feministien keksimä satu korostaakseen naissukupuolen ylivertaisuutta.

-Mies 29v + 1v-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 20:02"]

Ei pidä paikkaansa. Naisen on huomattavasti vaikeampaa polttaa rasvaa, jota taas on pakollista kiinteän kropan saamiseksi.

[/quote]

Itseasiassa ei ole. Rasvanpoltto tapahtuu kuule ihan normaalisti kun syö oikein

Vierailija
24/32 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 20:04"]

Tuollainen joka oikealla vaatii sekin työtä, vaikka on ihan ohut ukko.. http://www7.pic-upload.de/26.12.13/xmuuaok8np.jpg

[/quote]

No ei toi nyt mikään ohut ole

Vierailija
25/32 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijakkaa, turha tulla avautumaan jollei tiedä asioiden molempia puolia. Ensinnäkään kiinteänä ei pysy "liikkumalla edes vähän", etenkään jos se jokin vähän on vaikka hölkkä- tai kävelylenkkejä. Kyllä se perse vaan lähtee valahtamaan iän myötä jos ei napakkaa lihaskuntotreeniä ota ohjelmaan. Naiset myös kärsivät selluliitista, jota ei käytännössä miehillä esiinny. Sen pois saaminen on tuskaista työtä, eikä välttämättä mikään aina auta. Naisilla on myös huomattavasti pahemmat paineet pysyä hoikkana, ja esim. miehillä hyväksyttävät kaljapömppikset laskevat naisen välittömästi ruma siiderivalas -kategoriaan.

[/quote]

Miehillä ei todellakaan ole mitään kaljapömppiksiä hyväksyttäviä. Miehiä ei vaan kiinnosta. Mutta selaiset miehet ovatkin kaukana haluttavista. He saavat arvoisensa naisia

Vierailija
26/32 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, voi. Mä olen huomenna menossa sänkyyn vatsakkaan, karvaisen, varatun yli 5-kymppisen miehen kanssa. Sillä himolla jota tunnen häneen ei lle mitään tekoa ulkonäön kanssa vaan hänen älyn, kohteliaisuuden ja hellyyden kanssa. Ja sen, että hän tulee saattelemaan minut seitsemänteen taivaseen lukemattomia kertoja huomenna. Naisille kelpaa hyvin tavalliset miehet!

Vierailija
27/32 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 20:02"]

Ei pidä paikkaansa. Naisen on huomattavasti vaikeampaa polttaa rasvaa, jota taas on pakollista kiinteän kropan saamiseksi.

[/quote]

Höpö höpö, tämä on pelkkää legendaa, jolla perustella laiskuuttaan. Mitään tieteellistä perustetta tälle ei ole löydetty.

Vierailija
28/32 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 21:04"]

Voi, voi. Mä olen huomenna menossa sänkyyn vatsakkaan, karvaisen, varatun yli 5-kymppisen miehen kanssa. Sillä himolla jota tunnen häneen ei lle mitään tekoa ulkonäön kanssa vaan hänen älyn, kohteliaisuuden ja hellyyden kanssa. Ja sen, että hän tulee saattelemaan minut seitsemänteen taivaseen lukemattomia kertoja huomenna. Naisille kelpaa hyvin tavalliset miehet!

[/quote]

Mites, tota tota, miehen varallisuus, duoda duoda?

Vierailija
29/32 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 20:20"]

Tuollainen joka oikealla vaatii sekin työtä, vaikka on ihan ohut ukko.. http://www7.pic-upload.de/26.12.13/xmuuaok8np.jpg

[/quote]

Kyllä ovat rumia!Minun mieleeni tulee kummastakin kysymys "Miksi sinä olet tehnyt tuon itsellesi, hyvä mies?"

Noillekin toki löytyy ihailijansa, jotka istuvat kiltisti kotona odottamassa ne kaksikymmentä tuntia viikossa, jotka nuo miehet ähläävät salilla. Tai sitten he ovat itsekin salilla levittelemässä nahkaansa itseruskettavaa. Ja eihän se muilta pois ole, joten salille vain se, jonka mieli tekee.

[/quote]

Minkä ihmeen 20 tuntia? Hyvä jos kuukaudessa menee 20 tuntia salitreeneihin. Vaikka vetäisi oikein HC-salimarkkuilua luokkaa kroppa kahdesti läpi kolmijakoisella ei treenikertoja tule kuin kuusi viikkoa kohden, ja tuolla jaolla ei yksiin treeneihin kolmea varttia enempää mene. Viikossa siis neljä tuntia, joista 3h 15 min menee kevyesti vaikkapa työmatkan yhteydessä ennen töihin menoa. Viikonlopulle jäisi yksi kolmen vartin treeni. Onpa hirveä uhraus parisuhteen eteen.

Vierailija
30/32 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 20:13"]

Et voi olla tosissas. Naisilta vaaditaan just tietynlainen vartalotyyppi ja monia asioita, joihin ei pysty vaikuttaa omilla toimillaan mitenkään. Painoindeksinkin pitää olla todella alhainen. Sen lisäksi naiset joutuu käyttää hirveästi aikaa karvanpoistoon, meikkaamiseen, hiustenlaittoon ja ties mihin puunaamiseen. Ei ihan riitä että käy suihkussa ja laittaa deodoranttia. Mäkin oon normaalipainoinen, mutta kaukana yleisestä kauneusihanteesta, koska esim maha pömpöttää ja tissit on liian pienet. Harrastan liikuntaa ja syön terveellisesti mutta vain syömishäiriöisenä näytin hyvältä.

[/quote]

On miehilläkin ongelmia. Lyhyt mies (alle 180 senttiä) on aina luuseri eikä siitä saa miehekästä tekemälläkään. 

Jos on vielä mies joka on fysiikaltaan luikku eikä omaa synnynnäistä vahvaa fysiikkaa niin siinähän olet. Ihan sama mitä teet sillä olet luuseri. Toisin kuin naisilla joilla heikkous ei ole mikään ongelma miehillä heikkous on tänäkin päivänä säälittävää niin naisten mielestä kuin toisten miesten mielestä. 

Sitä vaaditaan monissa miesten töissä, sitä vaatii naiset parisuhdemarkkinoilla ja sillä on iso statusarvo halusi tai ei miesten välisissä asioissa. 

Puhuit rinnoista. Älä edes viitsi. Todella moni mies pitää pienistä rinnoista. Nainen on haluttu pienilläkin rinnoilla. Naisella on myös perse ja tärkeimpänä pillu. 

Mutta jos miehellä on pieni penis niin Game Over. Kukaan ei pidä pienestä peniksestä. Toinen vaihtoehto että on erektio ongelmia. Se on loistavaa etu parisuhdemarkkinoilla. Naiset suorastaan pitää siitä kun treffien jälkeen pääsee sänkyyn eikä seisokkaan. Eikä toisellakaan yrittämisellä jne. (Ennen kuin joku vitsikäs laukoo jotain niin ei ole omasta elämästä).

Joku sanoi että mies voi OSTAA satusta? Onko nainen ostettavissa? Minkä se tekee naisesta? Sitä paitsi tämä vaa heikentää suurimman osan ongelmia sillä, suurin osa miehistä ei voi olla varakkaita ja ostaa naisille kaikenlaista. Varsinkaan Suomessa missä naiset tienaa todella hyvin. 

Harvaa miestä rannalla oikeasti katsellaan perään. Lähes kaikkia naisia katsellaan perään. Sama on ihan kadullakin. Kyllä niiden naisten perään katsellaan paljon enemmän kuin niiden miesten. Sen suorastaan huomaa kun nainen kävelee edellä kuin miesten katseet lukkiutuu sen perseeseen. Samaa ei näy toisin päin.

Vierailija
31/32 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 20:52"]

Ostin tänään kivennäisvettä kaupasta. Minulla on meneillään markkina-arvo kenttätutkimus jossa oman persoonan ulkokuoren eli kropan muokkaaminen aloitetaan vaihtamalla coca cola kivennäisveteen. Kun työpisteelläni on kivennäisvesipullo niin olen huomannut että markkina-aroni on kohonnut. Eräs työpaikkani nainen joka ei ole kauneusstandardien mukainen, mutta joka naisen kropan itseisarvoisuudellaan saa arvonantoa miehiltä, antoi minulle armopalan ja katsoi kivennäisvesipulloani ja hymyili ensi kertaa minulle. Kuten huomaa niin naiset ovat kiinnostuneita käyttämään seksuaalista valta-asemaansa antaakseen pienillä nyansseilla ilmi miten tulisi toimia jotta miehellä olisi mahdollisuus kiivetä norsunluutorniinsa tyydyttämään kuningattarensa oikut ja halut ja hänen mysteerinen orgasminsa joka on vain feministien keksimä satu korostaakseen naissukupuolen ylivertaisuutta. -Mies 29v + 1v-

[/quote]

taisi olla ihan jotain muuta kirkasta siinä pullossa, alkaa sun jutut taas mennä niin kummallisiksi 

Vierailija
32/32 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 21:07"][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 21:04"]

[/quote]

Mites, tota tota, miehen varallisuus, duoda duoda?
[/quote]
Miehen varsllisuudella ei ole yhtään mitään tekoa seksisuhteessa, kaikki kulut laitetaan puoliksi. Ja hän on tosiaan varattu, jutussa ei ole muuta kuin seksi.