Sinkkunaisten seksielämä?
Onko teillä joku vakituinen fuckbuddy vai haetteko eri yhden illan juttuja, vaiko tyydytättekö itsenne mieluiten omin kätösin?
Kommentit (56)
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 20:08"]Omin käsin onneen, en halua olla kenellekään pelkkä pillu. Mun sydän on särjetty jo liian monta kertaa :/
[/quote]
Tähän.
Te joilla on noita yhden yön juttuja, niin kuinka usein niitä harrastatte?
Tyyliin kerran vuodessa vai joka vkl?
Minulla on fuckbuddy ja epäsäännöllisempää säätöä yhden varatun miehen kanssa. Pidän masturboinnistakin, se ei ole korvike vaan harrastaisin parisuhteessakin.
Mua surettaa etten voi harrastaa seksiä. Tulee niin huono omatunto. Seksielämä kuoli ex-miehen takia... :,(
Vakipano jota nään 1-3 krt viikossa + satunnaisia muita hoitoja ehkä kerran vuodessa.
Miettinyt et onkohan nää fuck-buddyt pelkästään nuorten juttu ?
Joskus yksinäni vibrailen. Ei ole ollut miestä yli seitsemään vuoteen kun yhdenyönjuttuja en halua eikä niitä toisaalta ole tarjollakaan. -n29
Loistava fuckbuddy oli reilun puoli vuotta. Sitten hän palasi taas treffailun pariin ja ei olla nyt nähty.
Fuckbuddy, joka on exexexexä.
Seksi on meillä aina sujunut, mikään muu ei ;)
Masturboin noin 1xvk, näemme niin harvoin, 1-2xkk...
Aika filosofinen mielenlaatu toi Nina.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 21:07"]
Minulla on fuckbuddy ja epäsäännöllisempää säätöä yhden varatun miehen kanssa. Pidän masturboinnistakin, se ei ole korvike vaan harrastaisin parisuhteessakin.
[/quote]
No aika lutka taidat olla, jos ei edes yksi fuckbuddy riitä, vaan pitää sekaantua vielä varattuihinkin.
Ei miestä - ei seksielämää. Näin mulla. Seksi ilman tunteita on jotain jota en halua.
Ennen harrastin yhdenillan juttuja, mutta viimeisimmästä tuli mun fuckbuddy.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 21:12"]
Miettinyt et onkohan nää fuck-buddyt pelkästään nuorten juttu ?
[/quote]
Ei ole nuorten juttu. nainen 26 vuotta
En halua harrastaa yhden yön juttuja, sillä niistä jää minulle huono fiilis. Joskus tuon puoleensävetävän näköisiä ja kiinnostavia miehiä kotiin, mutta kuuntelemme vain musiikki, keskustellaan ja nukutaan. Ärsyttää torjua miesten ehdotukset, en haluaisi tuottaa heille pettymystä. Silti sanon aina ei, koska en tunne ihmistä tarpeeksi hyvin. Mielummin masturboin. N. 2-5 krt viikossa, riippuu miten on aikaa/haluja. Joskus olen pitkiä kausia ilman masturbointiakin. Seksi ei ole minulle kovin tärkeää.
Ei ole nuorten juttu. Olen 36v ja mulla on ollut viime kesästä asti Tinderistä löytynyt aivan ihana fuckbuddy. Hänellä yhteishuoltajuus ja paljon työmenoja, mutta tapaillaan pelkän seksin merkeissä kuitenkin noin 3-4 krt/kk. Sitten yksi ex, jonka kanssa ei mikään pitkä suhde takana. Hänen kanssa käydään joskus leffassa, syömässä ja sieltäkin suunnasta saan tarvittaessa. Sitten muutamat yhden yön jutut yms. päälle lähinnä työmatkoilta messuilta, Leviltä ja laivalta. Kaikenkaikkiaan ihan siedettävä tilanne ja välillä sitten omin käsin onneen...
Minun seksuaalisuuteni kuolee, jos ei ole ollut miestä kuukauteen pariin, en edes masturboi. Himot voivat herätä kuitenkin vaikka flirtistä, joka ei johda mihinkään, silloin masturboin. Yhden yön juttuihin en enää lähde, kaipaan aitoa tunnetta ja silloin haluan seksiä päivittäin.