Sinkkunaisten seksielämä?
Onko teillä joku vakituinen fuckbuddy vai haetteko eri yhden illan juttuja, vaiko tyydytättekö itsenne mieluiten omin kätösin?
Kommentit (56)
Mä en ole kokenut sinkkuaikoina seksin puutetta mitenkään erityisen ongelmallisena fyysisesti, voin jopa nuormpana helposti olla vuoden ilman seksiä ennen kuin se alkaa vaivata. Tosi nuorena koin jääväni paitsi tärkeästä sosiaalisesta kokemuksesta silloin kun olin sinkku, ja kolmekymppisenä olin erittäin huolissani että jäisin paitsi lapsiperhe-elämästä ellen saisi sinkkuutta loppumaan.
Olinkin usein ilman seksiä vuoden-pari eri suhteiden välissä, ja suhteiden alkuajat varmaan siksikin olivat niin aktiivisia sillä saralla. Mutta en kokenut mitään erityistä masturbaatiotarvetta siinä välillä.
Vähän ihmetyttää! Miksi alapeukkua niille, joilla tuntuu jonkinlainen seksielämä sinkkuudesta huolimatta olevan....Ettekö oikeasti suo seksielämää sinkkunaisille? Kovin myötätuntoisia sitten olette niitä kohtaan, jotka olleet vuosia ilman mitään kosketusta. Onko parisuhteessa olevilla tarve todistella, että sinkkuelämä on hirveää?
Nykyään oon parisuhteessa, mutta sinkkuaikoina tyydytin itseni käsin. Tosin olin silloin sen verran "nuori" (alle 19v.), joten en olisi varmaan uskaltautunut mihinkään yhden illan juttuihin.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 21:50"]
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 21:12"]
Miettinyt et onkohan nää fuck-buddyt pelkästään nuorten juttu ?
[/quote]
Ei ole nuorten juttu. nainen 26 vuotta
[/quote]
Meinasin lähinnä nuorella alle keski-ikäistä: nuorta/nuorta aikuista eli alta 35 v. noin :D et sinä ole vielä vanha!
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 21:03"]Olen neitsyt.
[/quote]
Minä olen napoleon.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 22:18"]
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 21:50"]
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 21:12"]
Miettinyt et onkohan nää fuck-buddyt pelkästään nuorten juttu ?
[/quote]
Ei ole nuorten juttu. nainen 26 vuotta
[/quote]
Meinasin lähinnä nuorella alle keski-ikäistä: nuorta/nuorta aikuista eli alta 35 v. noin :D et sinä ole vielä vanha!
[/quote]
Voi kiitos. Tämä oli päivän piristys :)
Yksin olen, kunnes löydän miehen. En pystyisi yhden illan juttuihin ja viime fuck buddy -suhteeni muuttui liian vakavaksi.
Ollessani sinkku kaksi vuotta oli säätöä toki mutta vaan 1 yhden illan juttu. Tiesin, ettei se kovin nautinnollista tai jännää olis, mutta en kadu, tulipahan koettua. Seuraava olikin sit avomies, nopeasti me sänkyyn mentiin mutta oli aina varmaa, että nähdään jatkossa
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 20:43"]
Millainen on fiilis masturboinnin jälkeen? Tuottaako omat kädet paremman tyydytyksen kuin "oikea seksi" vai tuntuuko masturbointi vain korvikkeelta, joka vain hillitsee miehen kaipuuta?
[/quote]
Sellanen ah, tulipahan runkattua. Ei korvaa "oikeaa seksiä" missään nimessä, oikea seksi on 90 % muuta kuin orgasmi tai siihen tähtääminen, kun taas runkatessa se on ainoa päämäärä. Lähinnä se on semmosta pientä hetkellistä kivaa siinä missä mikä tahansa mukava puuhastelu.
Itse en mitään yhden illan juttuja harrasta, seksi kuuluu rakkauteen ja parisuhteeseen omalla kohdallani. Vaikka mistä sitä tietää jos tarpeeksi kännissä löytäis jonku puoleensavetävän muikkelin, että mitä sitä tulis tehtyä yön hämärissä, tosin todennäköisesti en minkään bimbon perässä lähtis pahimmassakaan huppelissa, ainoastaan sellaisen naisen jossa on muutakin kiinnostavaa kuin ulkonäkö, ja siinä tapauksessa taas todenäkösesti haluais jotain muutakin kuin seksiä. T. Muutaman kerran viikossa runkkaava sinkkunaikkonen
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 21:10"]
Mua surettaa etten voi harrastaa seksiä. Tulee niin huono omatunto. Seksielämä kuoli ex-miehen takia... :,(
[/quote]
Sen ymmärrän että surettaa, mutta miksi huono omatunto? Jos siis olet sinkku? Ei kai se nyt mikään yhteiskunnallinen palvelus ole että panee...
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 22:47"][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 21:10"]
Mua surettaa etten voi harrastaa seksiä. Tulee niin huono omatunto. Seksielämä kuoli ex-miehen takia... :,(
[/quote]
Sen ymmärrän että surettaa, mutta miksi huono omatunto? Jos siis olet sinkku? Ei kai se nyt mikään yhteiskunnallinen palvelus ole että panee...
[/quote]
Koska ajattelen että ei ole oikein naisena harrastaa seksiä kenenkään kanssa. Joo, mut on aivopesty. En vaan pääse irti siitä syyllisyyden tunteesta kun edes haluan seksiä.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 19:41"]
Onko teillä joku vakituinen fuckbuddy vai haetteko eri yhden illan juttuja, vaiko tyydytättekö itsenne mieluiten omin kätösin?
[/quote]
Ei ole ikinä ollut fuckbuddyä. Sinkkuna olen ollut yli 5 vuotta.
En edes tyydytä itseäni omin kätösin... Ikää 35
Silloin tällöin masturboin, lähinnä jos elämässä jotain stressiä, muuten olen ilman. Pari kertaa olen elämässäni ihastunut ja rakastunut, silloin seksiä oli paljon. Kaipaan läheisyyttä, selän rapsutusta tai niskahierontaa paljon enemmän kuin petipuuhia ollessani sinkku, mutta jos löytäisin seurustelukumppanin niin varmasti haluaisin kaikkea muutakin. Käyn hierojalla, jalkahoidossa, kosmetologilla tai kampaajalla joskus ihan vaan siksi että toinen ihminen koskettaisi edes jotenkin. Lisäksi halin kissaa joka päivä. Nainen 35v, sinkkuna 8v.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 20:36"]Masturboin melkein joka päivä, joskus useita kertoja päivässä. Aika harvoin saan ketään baarista mukaan, oon aika ujo. :)
[/quote]
Joo sama.... Oon yrittäny netistä jotain fuckbuddya mutta kukaan ei tunnu olevan hyvä tai riittävän kiinnostunut.
Tuntuis kauheelta ottaa baarista joku. Tulis just toi huono fiilis mistä jotkut on sanoneet.
Hyvä että muutkin tyydyttää päivittäin... Olispa pienempi libido, ottaa päähän kun toi tyydyttely ja seksin ajattelu vie aikaa.
Onneks halut pienenee kun ei vaan tee mitään.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 19:52"]
Niin, ja sithän on vielä nää nettideiti, kuten Tinder, Iskuri, Alastonsuomi jne.
Löytääkö joku niistä?
[/quote]
Löysin netistä miehen, joka on nykyään fuckbuddy. Tapailtu jo vuoden verran, mutta tietysti netissä on tyyppejä laidasta laitaan, joten kannattaa aika varautuneesti suhtautua niihin viesteihin.