Sinkkunaisten seksielämä?
Onko teillä joku vakituinen fuckbuddy vai haetteko eri yhden illan juttuja, vaiko tyydytättekö itsenne mieluiten omin kätösin?
Kommentit (56)
Jos sattuu joku hottis kohdalle, vien kotiin. Muuten omin käsin onneen.
Niin, ja sithän on vielä nää nettideiti, kuten Tinder, Iskuri, Alastonsuomi jne.
Löytääkö joku niistä?
Kuinka usein sinkkunainen masturboi. Onko päivittäistä?
Varmimmat kyydit saan omalta vibralta. Viimeisen puolen vuoden aikana saanut miestä noin kymmenen kertaa, yh:nä vaikea järjestää aikaa. Tapailusuhteita. Fuckbuddy olisi unelma, mutta siihen pestiin en ketä tahansa kelpuuta.
Mulla oli sinkkuna useampi fuckbuddy. :)
Omin käsin onneen, en halua olla kenellekään pelkkä pillu. Mun sydän on särjetty jo liian monta kertaa :/
Mistä noita fuckbuddyja oikein löydätte?
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 19:54"]
Kuinka usein sinkkunainen masturboi. Onko päivittäistä?
[/quote]
ON.
Masturboin melkein joka päivä, joskus useita kertoja päivässä. Aika harvoin saan ketään baarista mukaan, oon aika ujo. :)
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 20:36"]
Masturboin melkein joka päivä, joskus useita kertoja päivässä. Aika harvoin saan ketään baarista mukaan, oon aika ujo. :)
[/quote]Ihana <3 -n
Millainen on fiilis masturboinnin jälkeen? Tuottaako omat kädet paremman tyydytyksen kuin "oikea seksi" vai tuntuuko masturbointi vain korvikkeelta, joka vain hillitsee miehen kaipuuta?
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 20:43"]
Millainen on fiilis masturboinnin jälkeen? Tuottaako omat kädet paremman tyydytyksen kuin "oikea seksi" vai tuntuuko masturbointi vain korvikkeelta, joka vain hillitsee miehen kaipuuta?
[/quote]
Runks runks vaan sullekin...
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 20:44"]
[/quote]
Runks runks vaan sullekin...
[/quote]
Pidetääs ne kädet vain siellä omalla puolella
Harrastelen ihan vain itsekseni. En saa pelkästä seksistä oikein mitään iloa, pitää olla tunnetta mukana.
[/quote]
Ei nyt eksytä ketjun aiheesta.. -ap
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 20:37"]
[/quote]Ihana <3 -n
[/quote]
Mikä tossa nyt on niin ihanaa?
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 20:56"]
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 20:37"]
[/quote]Ihana <3 -n
[/quote]
Mikä tossa nyt on niin ihanaa?
[/quote]En tiiä, oon kännissä.Kuulosti vaan niin symppikseltä. -n
Lähinnä yhdenillanjuttuja...Tosin en kaivannut pitkään aikaa seksiä. Masturboin toki tietenkin myös