Nyt menee hermot! Mies ramppaa tinderissä, vaikka tapailtu jo kauan!
Miehen kilometrit päivittyy tinderissä, vaikka tapailtu jo kauan. Ei edes aina vastaa kovin nopeasti snäpissä
Kommentit (36)
Mistä sinä sen tiedät? Et kai vaan ramppaa Tinderissä?
No se etsii parempaa. Ei ole tyytyväinen sinuun.
Jätä se. Minä tapailin kuukausia miestä, joka oli tinderissä. Puhelin piippas koko ajan kun tuli mätsejä ja viestejä. Voin kertoo, että meni halut aika nopeesti kun kuuli kun puhelin piippas jatkuvalla syötöllä. Rupesin sitten itekin tindeileen, mies siitä otti nokkiinsa ja kyseli koko ajan tuliko mätsi ja kenen kanssa menet deiteille. Lopetin koko homman.
Pukeudu seksikkäämmin ja tarjoa piparia. Glögigin maistuu vielä tammikuussa monille. Jos miehelläsi ei ole Audia/bmw:tä voit ajaa tinderillä myös vaihtarina.
Vierailija kirjoitti:
Pukeudu seksikkäämmin ja tarjoa piparia. Glögigin maistuu vielä tammikuussa monille. Jos miehelläsi ei ole Audia/bmw:tä voit ajaa tinderillä myös vaihtarina.
Itse asiassa aion laittaa liinat kiinni enkä anna enää piparia niin kauan kun kilsat päivittyy
Ap
Hän ei selvästikään ole suhteeseenne yhtä sitoutunut kuin sinä. Ja koska toista et käytännössä voi pakottaa sitoutumaan, sinulla on kaksi vaihtoehtoa: Löysäät itsekin sitä sitoutumisesi tasoa tai lopetat tapailut hänen kanssaan kokonaan.
Mene sinäkin Tinderiin. Ehkä löydät paremman sieltä.
Tinder on se juttu josta etsitään ja etsitään jos löytyisi vieläkin parempi. Kaikki sen tietävät.
Siis mikä on Tinderin kilometrit? Tinderin tiedän kyllä mutta en ole käyttänyt sovellusta ja ihan mielenkiinnosta kysyn.
Siellähän sinä itsekkin pyörit kun huomaat asian...
Kannattaa jättää jo, koska hän ei tule ikinä lopettamaan. Tiedän, koska olin naimisissa tuollaisen miehen kanssa lähes kymmenen vuotta. Kävi ilmi, että koko sen ajan oli vehtaillut netissä. Jatkaa samaa eromme jälkeen. Meni naimisiin pian eromme jälkeen ja on nyt kuulemma taas eroamassa, että ei sekään onni kauaa kestänyt.
Juttu on niin, että on miehiä (luultavasti naisiakin?), jotka ovat koukussa noihin nettisovelluksiin ja ylipäänsä kaikenlaisiin nettisäätöihin, ja ellet ole sellainen ihminen, joka voi asiaa katsoa läpi sormien, niin juokse nyt, äläkä tuhlaa enää aikaa. Harvahan tuollaista pystyy sietämään, koska jossain vaiheessa pakosta rupeaa etsimään syitä itsestä. Muutenkin menee hermot toisen epärehellisyyteen ja siihen, että lopulta viettää kaiken ajan nenä puhelimessa kiinni.
Muistan, kun eroa tehdessä mies kehui meidän viimeistä yhteistä lomamatkaa. Hän siis itse ei olisi halunnut erota ja ihan todella ihmetteli, että miten tässä näin kävi. Minä muistan siitä matkasta lähinnä sen, että katselin yksin nähtävyyksiä, kun mies näpräsi puhelintaan. Öisin kun itse kävin nukkumaan, lähti ulos omille teilleen puhelimen kanssa. Luultavasti etsi seuraa jostain paikallisesta Tinderistä tms.
Olen nyt naimisissa miehen kanssa, joka on läsnä. Meillä on pieni lapsi ja on niin ihanaa, kun käyttää puhelintaan sen, mikä on pakollista. Ihan oikeasti mieheni viettää aikaa meidän kanssa ja selvästi arvostaa meitä ja on meistä ylpeä. Voin sanoa omasta kokemuksestani, että ihminen ei muutu mihinkään, jos ei itse tunnista edes ongelmaa. Olin vuosia paasannut exälle tästä asiasta, mutta ei näköjään rekisteröinyt ongelmaa millään tasolla. Miettisin pari kertaa suhteeseen jäämistä, jos olisin sinä. Ainakin ottaisin ihan avoimesti puheeksi asian, enkä itse rupeaisi passiivisaggressiivisesti vajoamaan miehesi tasolle.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa jättää jo, koska hän ei tule ikinä lopettamaan. Tiedän, koska olin naimisissa tuollaisen miehen kanssa lähes kymmenen vuotta. Kävi ilmi, että koko sen ajan oli vehtaillut netissä. Jatkaa samaa eromme jälkeen. Meni naimisiin pian eromme jälkeen ja on nyt kuulemma taas eroamassa, että ei sekään onni kauaa kestänyt.
Juttu on niin, että on miehiä (luultavasti naisiakin?), jotka ovat koukussa noihin nettisovelluksiin ja ylipäänsä kaikenlaisiin nettisäätöihin, ja ellet ole sellainen ihminen, joka voi asiaa katsoa läpi sormien, niin juokse nyt, äläkä tuhlaa enää aikaa. Harvahan tuollaista pystyy sietämään, koska jossain vaiheessa pakosta rupeaa etsimään syitä itsestä. Muutenkin menee hermot toisen epärehellisyyteen ja siihen, että lopulta viettää kaiken ajan nenä puhelimessa kiinni.
Muistan, kun eroa tehdessä mies kehui meidän viimeistä yhteistä lomamatkaa. Hän siis itse ei olisi halunnut erota ja ihan todella ihmetteli, että miten tässä näin kävi. Minä muistan siitä matkasta lähinnä sen, että katselin yksin nähtävyyksiä, kun mies näpräsi puhelintaan. Öisin kun itse kävin nukkumaan, lähti ulos omille teilleen puhelimen kanssa. Luultavasti etsi seuraa jostain paikallisesta Tinderistä tms.
Olen nyt naimisissa miehen kanssa, joka on läsnä. Meillä on pieni lapsi ja on niin ihanaa, kun käyttää puhelintaan sen, mikä on pakollista. Ihan oikeasti mieheni viettää aikaa meidän kanssa ja selvästi arvostaa meitä ja on meistä ylpeä. Voin sanoa omasta kokemuksestani, että ihminen ei muutu mihinkään, jos ei itse tunnista edes ongelmaa. Olin vuosia paasannut exälle tästä asiasta, mutta ei näköjään rekisteröinyt ongelmaa millään tasolla. Miettisin pari kertaa suhteeseen jäämistä, jos olisin sinä. Ainakin ottaisin ihan avoimesti puheeksi asian, enkä itse rupeaisi passiivisaggressiivisesti vajoamaan miehesi tasolle.
Hyvä kirjoitus! Sano vaikka näin:
”Arvoisa mies, huomaan, että tinderöit menemään, vaikka olemme yhdessä.
Kummallekin reilut vaihtoehdot ovat:
1) poistat Tinderin ja lopetat muiden kanssa deittailun
2) eroamme
3) sovimme yhdessä avoimesta suhteesta ja minäkin lataan Tinderin takaisin.
Minulle sopivat vaihtoehdot _____.
Miten tehdään?
Joo, tiedätkä että parisuhteet perustuu vapaaehtoisuuteen, sä voit erota ihan ilman, että tarvii vauvapalstalla märistä.
Kyl pitäs erosta ilmottaa naisrlle
Joo, tuttua. Mies perui treffimme, koska oli "kipeänä", ja samana päivänä kilometrit hyppäsivät satoja toisaalle. Ja aina oli kummallisia "työreissuja" milloin mihinkin kaupunkiin. Kai se jatkuva sängystä toiseen hyppiminen voi käydäkin työstä, en tiedä kun ei omaa kokemusta ole.
Jos löytää miehen tinderistä niin.... no voitte nyt arvata, että alkuhuuman laannuttua mies on taas jollain sivuistoilla... tinderissä tai muualla missä voi helposti jahdata ja pelailla.... nekin jotka saavat vastakaikua yrityksilleen max. kerran kuussa jatkavat, kun se kannattaa. Ennenpitkää vastaa joku munankipeä muikkelis ja se on siinä.
Älkää ikinä aliarvioiko uuden naisen viehätystä, tarkoitin puhtaasti panomielessä. Siihen kelpaa melkein kaikenlaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä selitä. Mies on top10% joten miksi ihmeessä sitouisi sinuun?:D Olit avioliitossa miehelle vain piika ja vakiopillu ja jos ja kun se mies sai sinun pillusi kihelmöimään, hän sai sen kihelmöimään kaikillla muillakin naisilla ja koska nainen on naiselle susi niin tieto miehen naimisissa olossa vain paransi hänen asemaansa markkinoilla.
Kyllä nainen on sitten naivi ja tyhmä. Ottaa top10% miehen ja sitten tulee tänne valittamaan kun mies käyttäytyy top10% miehelle tyypillisellä tavalla:D
Nyt kyllä meni pahasti arviosi pieleen, ja erityisesti exäni suhteen. Sulla on tuo alfa - beta -ideologia tuolla taustalla, mihin yrität survoa jokaisen. Mutta valitettavasti/onneksi ihmiset ei koskaan mahdu yhden ideologian raameihin, ja siksi kannattaa luopua tarkastelemasta elämää niiden linssien kautta. Tiedän kyllä, että ihminen harvoin muuttuu, mutta annanpa neuvon, ja ehkä se kantaa hedelmää jossain vaiheessa (olen tällainen ikuinen optimisti sydämeltäni): pidä mieli avoimena ja tutustu _erilaisiin_ ihmisiin. Kuuntele, mitä ihmiset sanovat. Kuuntele avoimesti ilman ennakkoluuloja. Yllätyt varmasti.
Jätä se sika