Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä puoluetta hoitoalalla työskentelevät äänestävät?

Vierailija
23.04.2015 |

Ajattelin vaan, kun näkee niin monenlaisia ihmisiä ja varmaan tajuaa, että kaikilla ei ole mahdollisuutta menestyä olemalla "oman onnensa kokoomusseppä", eikä huono elämäntilanne välttämättä johdu laiskuudesta tai suunnattomasta halusta käyttää sossuntukia.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koululääketiede ja monikultuuri pois

Vierailija
2/41 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunne sh:n ja lähärin. Molemmat äänestivät persuja, koska aviomiehetkin äänestivät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin perussuomalaista.

Vierailija
4/41 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin perussuomalaisia vaaleissa. Ei tätä yhteiskuntaa saada kuntoon vanhoilla ajatuksilla mitkä on jo aikaisempaa nähty muilta puolueilta.

Vierailija
5/41 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteisesti varmaan demareita?

Vierailija
6/41 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehyä tietty tai superia jotkut vähäisemmät hoitajat myös

Vierailija
7/41 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin Perussuomalaisia. Halun että vasemmisto ja ay ketkuilu loppuu ja työn tekijä saa itse neuvotella oman palkansa!

Vierailija
8/41 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 19:00"]

Äänestin Perussuomalaisia. Halun että vasemmisto ja ay ketkuilu loppuu ja työn tekijä saa itse neuvotella oman palkansa!

[/quote]

Hoitoalalla palkat laskee, jos ammattiliitot ei pääse vaikuttamaan.

Vierailija
9/41 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan nii kun ne palkat olisivat nytkään kohdallaan...

Vierailija
10/41 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin vihreitä, koska pidän ympäristön suojelua ja ihmisarvon kunnioittamista tärkeinä teemoina.

Vierailija
11/41 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 19:00"]Perinteisesti varmaan demareita?
[/quote]

Perinteisesti kokoomusta. Kokoomuslainen tehyn ex puheenjohtajakin just pääsi eduskuntaan. Demareita niiden kannattais äänestää.

Terv lwkuri

Vierailija
12/41 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitaja taustaisia ehdokkaita taisi olla melkein kaikista puolueista, paitsi rkp en listalta äkkiseltään löytänyt. https://sairaanhoitajat.fi/koosteet/eduskuntavaalit-2015/

Vierailija
13/41 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin äänestin vihreitä. Ympäristö ja terveys kulkevat käsi kädessä, ihminen ei voi elää terveenä saastuneessa ympäristössä. Kannatan myös perustuloa, kun olen katsonut tätä byrokratian kanssa kamppailua, mihin ihmisen pitäisi pystyä kun on kaikkein heikoimmillaan, sairaana. Se on väärin ja jo itsessään syrjäyttää ihmisen yhteiskunnasta, jos hänellä ei ole tietoa tai voimia hakea ja käyttää palveluita.

Vierailija
14/41 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 19:12"]

Minäkin äänestin vihreitä. Ympäristö ja terveys kulkevat käsi kädessä, ihminen ei voi elää terveenä saastuneessa ympäristössä. Kannatan myös perustuloa, kun olen katsonut tätä byrokratian kanssa kamppailua, mihin ihmisen pitäisi pystyä kun on kaikkein heikoimmillaan, sairaana. Se on väärin ja jo itsessään syrjäyttää ihmisen yhteiskunnasta, jos hänellä ei ole tietoa tai voimia hakea ja käyttää palveluita.

[/quote]Koululääketiede ja monikultuuri pois

Vierailija
15/41 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan muillakin puolueilla kun vihreillä vihreitä arvoja

Vierailija
16/41 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähihoitaja ja äänestin sitä parasta puoluetta eli Vihreitä <3

Vierailija
17/41 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitajista tuskin kukaan äänestää kokoomusta.

Kun näkee millaista säästöt ja leikkaukset tekevät vaikkapa vanhusten kohdalla niin ei koulussakaan opettajat kovin oikeistolaisilta tuntuneet kyseenalaistaessaan hallituksen toimia. Vanhuksista moni vanhasta muistista äänestää kokoomusta ja samalla toisessa lauseessa ihmettelee kun ei pääse terveyskeskukseen tai ei saa hoitoa.

Itse äänestin demareita, muutama tuttu lähihoitaja persuja tai vasemmistoliittoa.

Vierailija
18/41 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä äänestin kristillisiä.

En ole mikään himouskovainen, mutta mielestäni kristillisillä on hyviä arvoja. Sellainen inhimillinen toisista välittämisen meininki; perheet, lapset, vanhukset...

Vierailija
19/41 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin kokoomusta.

Vierailija
20/41 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän aina vasenta laitaa tai Vihreitä. Persujen ajama maahanmuuttopolitiikka tarkoittaa katastrofia terveydenhuollon tulevaisuudelle. Eilen Ylen uutisissa oli kaksi erilaista maahanmuuttomaata: Viro ja UK. Haluan mieluummin UK:n linjan meille, eli työvoimaa ja vanhenevan Suomen ikärakennetta korjaavaa väestöä. Olen asunut lähiössä, johon tuli aikoinaan UK:n ensimmäiset pakolaiset n. 70 v sitten, ja senkin jälkeen sinne muuttanut paljon maahanmuuttajia vuosikymmenien ajan. Asuinalue on valittu vastikään Britannian parhaaksi naapurustoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän