Jos ovella 5 virpojaa
ja antavat yhden oksan, annatteko kaikille palkat vai yhdelle?
Kommentit (14)
Tänään oli iso porukka oven takana, 1 antoi oksan ja annoin hänen koriin palkan.
Annan kaikille palkan, ei mun elämä ole muutamasta suklaapatukasta kiinni.:)
Pikkunoidat on ihanasti panostanut pukeutumiseen. Jokainen antaa vitsat ja mä annan ne paremmat palkat :) Isot joukot 11-13v kävi ilman asuja ja yks risu joukolta, jossa heilui vessapaperinpalanen.... Annoin yhden konvehdin.
Kyllä annan kaikille. Se on se virpominen, ei ne oksat mistä palkan annan.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 12:17"]
Pikkunoidat on ihanasti panostanut pukeutumiseen. Jokainen antaa vitsat ja mä annan ne paremmat palkat :) Isot joukot 11-13v kävi ilman asuja ja yks risu joukolta, jossa heilui vessapaperinpalanen.... Annoin yhden konvehdin.
[/quote]
ilman asuja? VIRPOMINEN TAPAHTUU ILMAN ASUJA!
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 12:19"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 12:17"]
[/quote]
ilman asuja? VIRPOMINEN TAPAHTUU ILMAN ASUJA!
[/quote]
Kyllä niillä vaatteet oli, mutta ei asuja :)
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 12:10"]ja antavat yhden oksan, annatteko kaikille palkat vai yhdelle?
[/quote]
Kaikille. Tietysti!
kaikille. Annoin myös naapurintytön pikkusiskolle joka ei uskaltautunut mukaan. Lapsia on hauska ilahduttaa.
En mä niiden vitsojen takia anna palkkoja, vaan hyvän mielen vuoksi (niin itseni kuin lasten)!
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 12:10"]ja antavat yhden oksan, annatteko kaikille palkat vai yhdelle?
[/quote]
Kaikille.
En ole risujen perään, miksi minä niitä haluaisin itselleni haalia?