tyttöystävä äänestää persuja
Eli oon tapaillu yhtä kivaa naista jo jonkinaikaa. Meillä synkkaa hyvin paitsi nyt kun kuulin että hän äänesti persuja. En voisi seurustella ahdasmielisen rasisti naisen kanssa joten tätyy pistää välit poikki. Harmi sinäänsä kun muuten on tosi ihana. Itse olen vasemmistolainen siis.
Kommentit (16)
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 18:05"]Eli oon tapaillu yhtä kivaa naista jo jonkinaikaa. Meillä synkkaa hyvin paitsi nyt kun kuulin että hän äänesti persuja. En voisi seurustella ahdasmielisen rasisti naisen kanssa joten tätyy pistää välit poikki. Harmi sinäänsä kun muuten on tosi ihana. Itse olen vasemmistolainen siis.
[/quote]
Hän on siis järkevä ja sinä helvetin tyhmä..
Enemmän kuin tarpeeksi syytä erota.
En ole mikään machojuntti, mutta tyttöystävässä kuulostaa olevan enemmän miestä kuin sinussa. Eihän siinä varsinaisesti mitään vikaa ole, jos se sopii molemmille. Olet naisellisempi kuin tyttöystävä.
-Mies 29v + 1v-
Selvisikö hänelle että olet vässykkä.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 18:05"]
Eli oon tapaillu yhtä kivaa naista jo jonkinaikaa. Meillä synkkaa hyvin paitsi nyt kun kuulin että hän äänesti persuja. En voisi seurustella ahdasmielisen rasisti naisen kanssa joten tätyy pistää välit poikki. Harmi sinäänsä kun muuten on tosi ihana. Itse olen vasemmistolainen siis.
[/quote]
Viisas tyttö.
Mullekin selvisi että yks kaveri äänesti persuja, jakoi facessa ennen vaaleja jotain ihme tilastoja maahanmuutosta. Ei oo kyllä enää mun kaveri. Ei vaan pysty enää. Kertoo kyllä ihmisen ahdasmielisyydestä liian karua kieltä.
Fiksu tyttö sulla! Kantsii pitää kiinni tosta :)
[/quote]
Niin, kumpikas teistä ahdasmielinen on?
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 18:25"]
[/quote]
Niin, kumpikas teistä ahdasmielinen on?
[/quote]
Se persesuomalainen rasisti/fasisti. Se, että on suvaitsevainen ei tarkoita, että pitää suvaita mitä tahansa paskaa.
Minä äänestän aina salaa persuja ja valehtelen muille milloin kokoomuslaisille tai vasemmistolaisille että äänestin samaa...
Tiedän miten suvaitsematonta porukkaa löytyy. Siksi pitää äänestää salaa ja valehdella.
Jos et olisi trolli, tiedustelisin ikääsi ja sijaintiasi. Persut on paskaa. :)
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 18:15"]
En ole mikään machojuntti, mutta tyttöystävässä kuulostaa olevan enemmän miestä kuin sinussa. Eihän siinä varsinaisesti mitään vikaa ole, jos se sopii molemmille. Olet naisellisempi kuin tyttöystävä.
En ole naisellinen. Kannatan vasemmistoa koska olen suvaitsevainen sekä kannatan että köyhistäkin pitää yhteiskunta huolta.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
No voi jeesus.Ei taida olla kummonen menetys sun tyttöystävälles.hah
[/quote]Hanki itsellesi lihava kongolaisämmä