Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkkärin pitäisi tänään soittaa mulle...

Vierailija
17.04.2015 |

vaan arvatkaapa pari kertaa soittaako... Lähden kahdelta iltavuoroon töihin (teen osa-aikaista) ja varmasti soittaa silloin tai ensi viikolla...

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei soita.

Vierailija
2/17 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne soita, varsinkaan nyt kun teet jo osa-aikaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne soita. Katso omista tiedoistasi, kuinka soittoaika on siirretty yli puolen vuoden päähän. Mulle on tehty noin ainakin kolmesti.

Vierailija
4/17 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 vuotta nyt mennyt, työkkäri ei koko aikana ole ottanut yhteyttä. Osa-aikatyössä olin jonkin aikaa ja yhden kurssin käynyt tänä aikana. Alkuvuodesta heidän piti ottaa yhteyttä mutta aika vain kaikessa hiljaisuudessa siirrettiin vuoden loppuun.

Vierailija
5/17 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te keksitte, että on päätetty joku tietty päivä? Minun tiedoisani on, että soittaa tiettyyn päivään mennessä ja virkailija on kertonut, että hänellä on 800 asiakasta, joille soittaa, joten on mahdotonta pysyä määrätyssä aikataulussa. Vika ei ole virkailijan vaan työministeriön, joka ei salli asiakaskäyntejä vaan vaatii soittamaan. Kuitenkaan siellä ei ymmärretä, että 20 min soitto merkitsee 45 minuutin työmäärää, koska soiton jälkeen täytyy asiat kirjata, tehdä tarvittavat muutokset, ottaa yhteyttä yhteistyötahoihin (esim. kysyä jotain etsivältä nuorisotyöltä) jne.

Vierailija
6/17 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siellä omissa tiedoissa sitten lukee, että työkkäri ottaa yhteyttä 17.4? 

ap

Vierailija
7/17 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 11:17"]Mistä te keksitte, että on päätetty joku tietty päivä? Minun tiedoisani on, että soittaa tiettyyn päivään mennessä ja virkailija on kertonut, että hänellä on 800 asiakasta, joille soittaa, joten on mahdotonta pysyä määrätyssä aikataulussa. Vika ei ole virkailijan vaan työministeriön, joka ei salli asiakaskäyntejä vaan vaatii soittamaan. Kuitenkaan siellä ei ymmärretä, että 20 min soitto merkitsee 45 minuutin työmäärää, koska soiton jälkeen täytyy asiat kirjata, tehdä tarvittavat muutokset, ottaa yhteyttä yhteistyötahoihin (esim. kysyä jotain etsivältä nuorisotyöltä) jne.
[/quote]
Mulla lukee, että ottavat yhteyttä tiettynä päivänä, ei tiettyyn päivään mennessä.

Vierailija
8/17 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 11:17"]Mistä te keksitte, että on päätetty joku tietty päivä? Minun tiedoisani on, että soittaa tiettyyn päivään mennessä ja virkailija on kertonut, että hänellä on 800 asiakasta, joille soittaa, joten on mahdotonta pysyä määrätyssä aikataulussa. Vika ei ole virkailijan vaan työministeriön, joka ei salli asiakaskäyntejä vaan vaatii soittamaan. Kuitenkaan siellä ei ymmärretä, että 20 min soitto merkitsee 45 minuutin työmäärää, koska soiton jälkeen täytyy asiat kirjata, tehdä tarvittavat muutokset, ottaa yhteyttä yhteistyötahoihin (esim. kysyä jotain etsivältä nuorisotyöltä) jne.
[/quote] Minun tiedoissani lukee selvästi että yhteyttä otetaan päivänä xxxx. Ilmeisesti toisilla on sitten tuossa muodossa, että päivään xxxx mennessä.

Vierailija
9/17 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin se puhelinsoitto siirtyi jo toisen kerran puolen vuoden päähän

Vierailija
10/17 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 11:19"][quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 11:17"]Mistä te keksitte, että on päätetty joku tietty päivä? Minun tiedoisani on, että soittaa tiettyyn päivään mennessä ja virkailija on kertonut, että hänellä on 800 asiakasta, joille soittaa, joten on mahdotonta pysyä määrätyssä aikataulussa. Vika ei ole virkailijan vaan työministeriön, joka ei salli asiakaskäyntejä vaan vaatii soittamaan. Kuitenkaan siellä ei ymmärretä, että 20 min soitto merkitsee 45 minuutin työmäärää, koska soiton jälkeen täytyy asiat kirjata, tehdä tarvittavat muutokset, ottaa yhteyttä yhteistyötahoihin (esim. kysyä jotain etsivältä nuorisotyöltä) jne.
[/quote]
Mulla lukee, että ottavat yhteyttä tiettynä päivänä, ei tiettyyn päivään mennessä.
[/quote]
Näin myös minulla. Viimeksi eivät soittaneet. Aika oli siiretty reilun puolen vuoden päähän

Vierailija
11/17 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se puhelinsoiton aika siirtyy automaattisesti 6 kk, jos teette jotain oma asiointi -palvelussa. Ei ne työkkärissä aikoja siirrä vaan ohjelma olettaa, että tässä oli yhteydenotto, seuraava aika pitää antaa 6 kk päähän.

Vierailija
12/17 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 11:26"]

Se puhelinsoiton aika siirtyy automaattisesti 6 kk, jos teette jotain oma asiointi -palvelussa. Ei ne työkkärissä aikoja siirrä vaan ohjelma olettaa, että tässä oli yhteydenotto, seuraava aika pitää antaa 6 kk päähän.

[/quote]

Tarkoittako tuo, että työkkärin häirinnän voi estää kirjautumalla "soittopäivänä" oma asiointiin ja sitten heti ulos?

Vierailija
13/17 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 11:26"]Se puhelinsoiton aika siirtyy automaattisesti 6 kk, jos teette jotain oma asiointi -palvelussa. Ei ne työkkärissä aikoja siirrä vaan ohjelma olettaa, että tässä oli yhteydenotto, seuraava aika pitää antaa 6 kk päähän.
[/quote]
Itse en kylläkään tehnyt mitään omissa toedoissani, en edes käynyt siellä. Katsoin seuraavana päivänä, kun niiden olisi pitänyt soittaa, että soittoaika oli siirretty yli puolen vuoden päähän.

Vierailija
14/17 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 11:26"]Se puhelinsoiton aika siirtyy automaattisesti 6 kk, jos teette jotain oma asiointi -palvelussa. Ei ne työkkärissä aikoja siirrä vaan ohjelma olettaa, että tässä oli yhteydenotto, seuraava aika pitää antaa 6 kk päähän.
[/quote] ei pidä paikkaansa!

Vierailija
15/17 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi haluat tämän soiton ap? Ei muuta.

Vierailija
16/17 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin piti olla työkkärissä käynti enskuun lopulla, oltiin sovittu se kun kävin ekan kerran. Oma asioinnissa luki sitten kuitenki vaan että te-toimisto ottaa yhteyttä sinä päivänä ku oli sovittu käynti. Soittelin sinne niin tietoihin ei kuulemma ole ikinä merkattukkaan että olisi mitään käyntiä, kuitenkin mullanon pahvinen kortti missä lukee se aika. En nyt tiedä että pitääkö mennä vai odottelenko sit vaan soittoa. :o

Vierailija
17/17 |
17.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 11:36"]Ja miksi haluat tämän soiton ap? Ei muuta.
[/quote] no varmaan ihan vaan odottaa koska on sovittu??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi