Korona-altistus ja rokotteet
Olen altistunut koronalle. Sain viestin jossa altistumisesta kerrottiin ja kehoitettiin välttämään kontakteja jos mahdollista. Tämä ei ilmeisesti ole karanteenimääräys?
Joutuuko edes enää karanteeniin jos on 3 rokotusta?
Minulla olisi pitkään odotettu tutkimus huomenna ja mietin nyt pääsenkö sinne.
Kommentit (8)
Olet rokotettu, jatkat elämää normaalisti, ehkä tehostaen suojautumista. Ei määrätä karanteeniin. Ole herkillä jos oireet alkavat. Tällä hetkellä koko pääkaupunki seutu taitaa olla enemmän tai vähemmän altistunut
Tästä tein juuri aloituksen, miten voidaan suositella ja kehoittaa välttämään kontakteja esim.töissä, mutta ei ns määrätä karanteenia??
Ei kaikki tee kotona yksin etätöitä tai siellä töissä köki rauhassa toimistossaan tai omalla pikkualueellaan koneen ääressä.
Eli voin mennä tutkimukseen sairaalaankin huomenna? Kesto noin 30min.
Ystäväni altistuu lapsensa kanssa, rokotteeton lapsi oli karanteeni saa, vanhemmalla ei olisi ollut karanteeni a mutta sai sumplittua työnsä niin å, että oli omaehtoisesti. Ja mikä hulluinta, toisessa tuttavaperheessä oli kotona ja negatiivisen tuloksen saanut olisi ollut oikeutettu töihin. No töistä sitten sanoivat, että äläppä tule. Onko se tosiaan noin muuallakin vai oliko joku lääkärimoka?
Vierailija kirjoitti:
Eli voin mennä tutkimukseen sairaalaankin huomenna? Kesto noin 30min.
ymmärtääkseni kyllä, mutta kannattaahan se varmistaa
Olen yrittänyt soittaa koronaneuvontaan.
Sairaalasta Varmasti sanovat ettei kannata tulla,.
-ap
Up