Autetaan löytämään kadoksissa olevia elokuvia, biisejä jne.
Onko sinulla unohduksissa oleva elokuva, sarja, kappale, kirja tms. mutta nimi ei tule päähän? Kerro tähän ketjuun muistamiasi asioita vihjeeksi niin muut voivat yrittää auttaa löytämään hakemasi :)
Kommentit (6191)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitsi kun on niin vaikea hakea jotain levyä minkä joskus omistin. Sillä levyllä oli ainakin Doom Unit - killing time ja Ironica - Make me whole again. Muita biisejä en muistakaan ja ne haluaisin takaisin tietoisuuteeni.
Levy on ennen vuotta 2010 ja täysin rock musiikkia sisältää. Saattoi se levy myös sisältää Northern Kings - We Don't Need Another Hero kappaleen. Arvelisin sen levyn olevan vuodelta 2007 tai 2008.
Hei! Olisiko tämmöinen kokoelma-CD kuin Rock2007.fi ?
https://www.discogs.com/release/6926343-Various-Rock2007fi
JEEEESS!! Kiitos kun löysit tuon. Tätä mä hainkin!
Yritin etsiä tuota aamun ja enkä löytänyt. Mä oon pähkäillyt pidemmän aikaa mikä oli se jokin biisi tuolla levyllä. Nyt mä oon mieleltäni v
Jee! :) Olen iloinen puolestasi!
Vierailija kirjoitti:
Joku biisi, olisiko 70-80 luvulta, veikkaan jälkimmäistä. Nainen laulaa kertsissä taivaasta, blue sky jotain..ja wonder why apua. Hirveää kun soi päässä vuodesta toiseen ja mitään ei löydy :/ Lupaan tanssia vaikka ripaskaa jos joku tuon tunnistaa
Fools Garden: Lemon Tree
(Yesterday you told me about the blue blue sky)
Hitsi, eihän tuolla levyllä ole Doom Unit bändiä. Miksi ihmeessä mä sen muistin sen olevan tuossa? Ei mitään hajua.
Jostain se Doom Unitkin on mulle tullut tutuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klubi/electrobiisi 2000-luvun taitteessa, kertsissä hoettiin jotain venäjänkielistä lapsenomaisella äänellä.
Olisko venäläinen tyttöduo t.A.T.u. venäjänkielisistä esim. biisi Ja sosla s uma ja siitä tehtiin englanninkielinen versio All the things she said.
He osallistuivat myös euroviisuihin vuonna 2003 kappaleella Ne ver ne boisya.
Ei ollut siis mikään radiohitti, vaan ennemminkin klubibiisi, dj Orion -tyylisessä ohjelmassa kuultu.
Vierailija kirjoitti:
Hitsi, eihän tuolla levyllä ole Doom Unit bändiä. Miksi ihmeessä mä sen muistin sen olevan tuossa? Ei mitään hajua.
Tuolla levyllä on HIM:in "Venus Doom". Ehkä muistoissa sekoittunut. Soundi-CD 2010 Heavy -levyllä on Doom Unitin "Killing Time" ja Ironican "Diva" eli eri biisi mitä muistelit tuolta bändiltä. Northern Kingsin "We Don't Need Another Hero" biisi löytyy Rock2007.fi-levyltä.
Jos oli unta, niin aivan loistava tarina olisi filmattavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla levyllä on HIM:in "Venus Doom". Ehkä muistoissa sekoittunut. Soundi-CD 2010 Heavy -levyllä on Doom Unitin "Killing Time" ja Ironican "Diva" eli eri biisi mitä muistelit tuolta bändiltä. Northern Kingsin "We Don't Need Another Hero" biisi löytyy Rock2007.fi-levyltä.
Se levy oli tuo ensimmäiseksi mainittu. Toi toinen mainittu levy ei kerro itselleni mitään. Kaipa mä oon kuullut Doom Unit:a radiosta ja heräsipä tässä muisto, että se alkoi soida radiosta, kun odottelin nuorena vuoroani hammaslääkäriin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on se uudehko biisi, missä naislaulaja laulaa ex:tä, joka väliseen siitä miten hyvä on ollut 'et saa toista samanlaista' ja nainen pohtii 'luojalle kiitos ei tuu toista samanlaista vastaan'?
Bee - Viimeisiä sanoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku biisi, olisiko 70-80 luvulta, veikkaan jälkimmäistä. Nainen laulaa kertsissä taivaasta, blue sky jotain..ja wonder why apua. Hirveää kun soi päässä vuodesta toiseen ja mitään ei löydy
Onko aivan 100 %:sen varmasti naislaulaja ja biisi tuolta ajalta? Eli kuinka vahva on muistikuvasi.
Viime aikoina kuunnellut kun soinut päässä Dazen Sea of love-kappaletta, se tosin 90-luvulta. Kertosäkeessä kun kohta Have you ever really seen the rainbow, have you ever really touched a blue blue sky.
Vierailija kirjoitti:
Klubi/electrobiisi 2000-luvun taitteessa, kertsissä hoettiin jotain venäjänkielistä lapsenomaisella äänellä.
Käärijä - Cha Cha
Kuka muistaa 2004/2005 kesällä kun ykköseltä tuli aamuisin animaatiosarja kolmesta pojasta, jotka halusi perustaa bändin? Puhuivat englantia.
Yksi pojista oli nimeltään Tom. Pitkä vaalea tukka. Piti Milli Vanillista ja kaakaosta. Puhui saksalaisella korostuksella. Hoki aina Milli Vanillichocolaat. Oli vähän yksinkertainen.
Toinen pojista oli kalju. Lävistyksiä oli. Piti varmaan bändipaitoja. Taisi olla porukan johtaja.
Kolmas poika oli vähän lyhyempi ja pyöreähkö.
Eli animaatiosarjasta on kyse.
Eli siis Milli Vanilli, chocolaat erikseen kirjoitettuna.
Vierailija kirjoitti:
Kuka muistaa 2004/2005 kesällä kun ykköseltä tuli aamuisin animaatiosarja kolmesta pojasta, jotka halusi perustaa bändin? Puhuivat englantia.
Yksi pojista oli nimeltään Tom. Pitkä vaalea tukka. Piti Milli Vanillista ja kaakaosta. Puhui saksalaisella korostuksella. Hoki aina Milli Vanillichocolaat. Oli vähän yksinkertainen.
Toinen pojista oli kalju. Lävistyksiä oli. Piti varmaan bändipaitoja. Taisi olla porukan johtaja.
Eli animaatiosarjasta on kyse.
Da Möb?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli animaatiosarjasta on kyse.Da Möb?
Kyllä! Tämä se on! Kiitos löytäjälle! :)
Vierailija kirjoitti:
Joku vanha suomalainen biisi, jonka oon kuullut varmaan 80-luvulla viimeksi. Sanat menee jotenkin näin:
"...Avoliitosta asumuseroon ei tarvita tuamaria, mää kuljen vaan janosta janoon, tääl ei tarvita juamaria. Määä myännän kaiken, määä myännän kaiken..."
Ton tyypisellä Lounais-Suomen murteella siis jotakuinkin. Sit oli jotain ruotsia siellä välissä, riimeinä älska ja melska. Muistan sävelenkin, mutta en kerrassaan sitä, mikä kappale ja kuka esitti.
Vee Pee Lehto. Mää myännän kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli se supersankarileffa jossa sillä on musta asu, sarvet ja viitta? Ajaa mustalla modatulla autolla ja on rikas, ilmeisesti joku miljonääri. Tod. näk. aseksuaali tai kaappihomo. Elokuvan pahis on joku klovni tai muu crossdresser mielipuoli.
Ei ole elokuva, vaan sinun isäsi oikeassa elämässä. Miesparka. Karannut Kellokoskelta taas.
Pentti Hirvonen vol 7.
Vierailija123456 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sarja tai elokuva, missä oli pari poikaa, ilmeisesti jonkinsortin nörttejä. He tulostivat koneella jotenkin naisen ja muistan siitä vain sen miten he halusivat sille naiselle isot rinnat.
Mikäköhän tämä oli? Vaivannut jo vuosia.
Weird Science
Tuosta elokuvasta on lähinnä jäänyt mieleen repliikki: "How come you unpopular dicks have a party like this?".
Se tulostettu nainen aiheutti jotenkin sen, että nörttipoikien luokse tuli porukkaa bilettämään mukaanlukien jotakin kuumia misuja ja niinpoispäin. Sitten paikalle ilmestyi tyhjästä jokin moottoripyöräjengi ja ne alkoivat laittamaan paikkaa remonttiin sekä ajoivat sisällä moottoripyörillään. Tuo repliikki oli yhdeltä jengiläiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku biisi, olisiko 70-80 luvulta, veikkaan jälkimmäistä. Nainen laulaa kertsissä taivaasta, blue sky jotain..ja wonder why apua. Hirveää kun soi päässä vuodesta toiseen ja mitään ei löydy
Onko aivan 100 %:sen varmasti naislaulaja ja biisi tuolta ajalta? Eli kuinka vahva on muistikuvasi.
Viime aikoina kuunnellut kun soinut päässä Dazen Sea of love-kappaletta, se tosin 90-luvulta. Kertosäkeessä kun kohta Have you ever really seen the rainbow, have you ever really touched a blue blue sky.
I wonder why, blue sky kuulostaa ihan Lemon Treeltä, mutta kyseessä ei tietenkään se ole, sillä se on 90-luvulta, eikä siinä laula nainen, vaan mies korkealla äänialalla.
Dolly Parton: My Blue Tears
Linda Ronstadt: My Blue Tears
Joni Mitchell: Black Crow
Joni Mitchell: Goodbye Blue Sky
Jackie DeShannon: Flamingos Fly
Rosanne Cash: Big River
Janis Ian: Take To The Sky
Janis Ian: I Believe Im Myself Again
Lynn Anderson: Flying Machine
Kim Carnes: Goodnight Moon
Petula Clark: Color My World
Madonna: More