Onko tämän palstan kollektiivinen ÄO romahtanut...
... vai katsonko sitä vain uusin silmin?
En nimittäin enää ymmärrä, miksi olen koskaan "viihtynyt" täällä. Herranen aika, eihän tätä järjen köyhyyttä kestä erkkikään.
Joskus täällä sai nauraa hyville letkautuksille harva se päivä - minne ne ovat kaikki kadonneet?
Kommentit (65)
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 15:49"]
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 15:46"][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 15:42"] Se on äö. Minä sain nettitestistä täydet 100 pistettä. [/quote] Ai niinkuin älykkyysösämäärä? [/quote] Vai särkäsmi?
[/quote]
Joo, särkäsmikin on ihan jees. Molemmat on jees.
Palstoillle käy joskus näin. Kun Taloussanomat aloitti uutiskommenttipalstan, minäkin menin mukaan ja hankin ihan nimimerkinkin. Vähän aikaa meni fiksusti, mutta sitten palstan valtasi joku seniilien papparaisten joukko, joka purkaa viimeistä katkeruuttaan siellä 24/7/365. Noin kerran kuukaudessa enää käyn toivomassa, että ylläpito olisi siistinyt palstan, mutta toistaiseksi ei ole.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 15:49"]
En keksi miten pytagoran lauseen ymmärtäminen auttaa keskusteluissa mitään. Täällä on vaan junttihurmos meneillään. Ollaan ylpeinä juntteja ei tarvi piilottaa vakan alle kynttilää. Uskoisin tämän olevan tahallista yhteisöllisyyttä ja ystävällisyyttä hajoittavaa politikointia joilla pyritään saamaan epätoivoa aikaiseksi suomeen, suomalainen on niin ystävällinen naapurilleen kuten on huomattu.
[/quote]
Minäkin olen välillä miettinyt tuollaista. Siis että tarkoitus on saada ihmiset epätoivoisiksi ja epäluuloisiksi toisiaan kohtaan. Ja uskomaan, että ovat mielipiteineen yksin, kun kaikki muut ympärillä ovat seonneet.
Mä luulen, että täällä on selaajien keski-ikä laskenut.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 15:46"][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 15:42"]
Se on äö. Minä sain nettitestistä täydet 100 pistettä.
[/quote]
Ai niinkuin älykkyysösämäärä?
[/quote]
Vai särkäsmi?