Kukaan ei kommentoinut lapsemme nimeä fb:ssä.
Lapsemme sai nimen kuukausi sitten, Tiia Aliisa. Tein vastikään ensimmäisen postauksen fb:een jossa käytin lapsen nimeä. Nimeen ei tullut yhtään kommenttia. Tykkäyksiä kyllä postaukseen. Muut ovat saaneet paljon kommentteja ja ihastelua lapsensa nimestä. Mitä tästä voisi päätellä?
Kommentit (28)
No johan on huomiohakuista... Ehkä sun olisi kannattanut pyytää kaikkia kommentoimaan nimivalintaa. Eikö nuo tykkäykset kerro sulle, että nimi on hyvä?
Tästä voi päätellä vain sen että keskityt epäolennaiseen. Mulle ei tullut mieleenkään että jonkun olisi pitänyt ihastella 3,5 kk vanhan tyttömme nimeä, varsinkin kun kyseessä on nätti, mutta melko tavallinen nimi (niin kuin teilläkin). Keskity siihen vauvaan ja perheeseen, älä välitä mitä muut tekee tai jättää tekemättä.
Meidän lapsella on tavallinen nimi ja se sai kommentteja vain jos jollain oli sama nimi. :) Ja jotkut tädit ja muut jotka eivät olleet nimiäisissä saattoivat onnitella nimestä. En kyllä mitenkään ihmetellyt, eikö ne tykkäyksetkin jo kerro paljon?
No en minä ainakaan älyäisi nimeä kommentoida jos se on lapselle jo aikaa sitten annettu. Eriasia sitten ne jotka ilmoittaa tyyliin tänään juhlimme tyttäremme nimiäisiä/ristiäisiä ja nimeksi tuli Maija Liisa tms.
Kaunis nimi! :)
Luulen, että kommentteja olisi tullut jos olisit esittänyt nimen tyyliin: "Lapsemme sai tänään nimeksi xxx xxx" ja etenkin jos edellisenä päivänä olisit jo hehkuttanut, että pian paljastamme lapsemme nimen. Silloin olisi nimittäin tullut tunne, että "kuuluu kommentoida". Toisin kuin jos lasta vain muun päivityksen seassa kutsutaan nimellä. :)
Nätti nimi siis ja ei liian yleinen tällä hetkellä, silti nykyaikaan sopiva. Siunausta Tiia Aliisan elämään!
Ap. Mitä jos miettisit, että pahoitatko mielesi helposti ?
Jos mä painan tykkää niin se tarkoittaa, että tykkään. Ei tarvitse enää erikseen kommentoida.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 10:34"]
Miksi ihmisten pitäisi kommentoida antamaanne nimeä? :O
[/quote]
This... Ja miksi ylipäätään pitää levitellä kaikki asiat sinne NSA-kirjaan...