Luonnostaan tuuheat/tummat kulmakarvat omistavat, kuinka usein nypitte?
Toisaalta ihan kiva, eipähän tarvii paljon kulmiin väriä laitella. Miten useun nypitte kulmat kunnolla? Tai miten usein vain pikanyppiminen hajakarvoista? Ihan mielenkiinnosta kysyn, koska mun täytyy nyppiä joka päivä. Mulla luonnostaan kulmat kasvavat melkein yhteen ja pakko nyppiä pois tosta keskeltä! Ihan kauhee duuni melkein päivittäin. Samoin kasvavat tosi lähelle silmiä ja sieltäkin suunnasta siistimistä riittää. Onko kellään mitään vinkkiä, että miten kulmat sais nopeesti nypittyä? Esimerkiks onks jotain vahaa, joka vetäis juurineen..
Kommentit (7)
Nypin hajakarvoja pari kertaa viikossa. Mulla on niin hölmön malliset, ihan tikkusuorat paksut kulmat luonnostaan niin tää on ollut kyllä ikuisuusprojekti saada nykyiseen nypi-pari-kertaa-viikossa-muotoon, kun aikanaan teininä pilasin nää vetämällä viiruiksi. :D
mä en edes yritä saada kulmakarvoista nätin ohuita (ei viivamaisia vaan siis sellaisia kohtuullisia). Hajakarvoja nypin useampaan kertaan viikossa, samalla yritän pitää kulmat edes joten kuten muodossa. Minulla siis sekä tummat että paksut kulmat.
Kaverillani on erittäin paksut ja tummat kulmat. Hänellä poistetaan ensin enimmät vahaliuskalla ja sitten loput nyppimällä. Muuten nyppiminen kestäisi tolkuttoman kauan.
Kerran viikossa. Mulla ei kasva kyllä karvoja kulmien väliin, kulmat loppuu kyllä luonnostaan ihan ok paikkaan niin keskellä kasvoja kuin reunoillakin. Mutta mulla kasvaa hajakarvoja hyvän kulmakarvalinjan ala- ja yläpuolelle ja niitä nypin. Ylhäältä usein vedän partaterällä, samalla kuin muitakin naamakarvoja (joo, mulla valitettavasti kasvaa kasvaa myös poskien sivuilla, huulten yläpuoloella ja leuassa).
Nypin teininä liikaa vuosien ajan (2000-luvun alkupuolen muoti), että nykyään vain kasvattelen näitä... Meni viisi vuotta nyppimisen lopettamisesta ennen kuin muoto alkoi olla sama kuin ennen. Nyt siis annan näiden vielä tuuheutua.
Kerran viikossa joku yksittäinen hajakarva täytyy nyppäistä pois. Aika jees siis nyt, koska kulmani ovat tummat, mutta ei tarvitse nyppiäkään juuri koskaan :D
Mulla siis on tälläkin nyppimisellä ihan tuuheet puskat. Ei näitä varmaan ohuiksi viiruiksi saa mitenkään järkevästi :D
Ap
Ennen päivittäin, nykyään pari kertaa viikossa. Ja omat kulmani siis kasvavat myös aikalailla yhteen, jos on viikonkin nyppimättä.