Mitä vuoden täyttävälle sukulaistytölle lahjaksi?
Olen aivan pihalla näistä asioista. Minkäänlaista toivetta ei ole esitetty lahjan suhteen, joten olen aivan hukassa. Mitä te ostaisitte?
Kommentit (11)
Nalle/ vartalosta pehmeä ensinukke? Ekat dublot?
Jotain fiksua: kirjoja tai rakenteluleluja. Prinsessahörhelöitä saanee muilta pilvin pimein, joten älä ainakaan niihin sorru!
Lisääsken ehdotuksia? Mitä itse toivoisitte, vaikka tyttärellenne ostettavaksi?
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 09:17"]Nalle/ vartalosta pehmeä ensinukke? Ekat dublot?
[/quote]
Vahinkoalapeukku :D
Duploista tuon ikäiset tykkää. Omani rakastaa pinottavia/sisäänlaitettavia purkkeja ja kaikkia (äitiä ärsyttäviä) vempeleitä, joista nappeja painelemalla lähtee ääntä.
Kirjoja. Vanhemmille tekee ihan hyvää opetella lukemaan ääneen.
Meillä juuri vuoden täyttänyt tyttö. Lemppareita tällä hetkellä duplot, leikkiastiat ja autot.
Minun lapseni täytti juuri vuoden, tällä hetkellä mielileikkejä ovat kaikki missä "järjestellään" tavaroita; pudotellaan palikoita laatikkoon, laitetaan tavaroita sisäkkäin/päällekkäin ja otetaan pois jne.
Itse toivoin lahjaksi aterimia, meillä oli niistä pulaa. Leluja on kasapäin, se kannattaa varmistaa haluaako perhe edes leluja koska itse esitin toiveen ettei mielellään, niitä kun tosiaan on vaikka naapurillekin jaettaviksi.
Meillä on kohta 1v tyttö. Itse ostamme potkumopon, ja jos joku tyttöämme muistaa, arvostaisin mm. dubloja, palikoita ym ns. Puuhaleluja. Kirja olisi myös hyvä lahja, mutta koska olen kirjahullu, olen niitä hommannut jo paljon. Myös vaatteet olisivat ttervetulleita.
Meillä olisi toiveena: pallo, iso nukke, kirjoja, joista kuuluu ääniä. Joku kiva, reipas cd ja toinen, jossa kehtolauluja.