Mika Niikko koronastaan: Keuhkoihin tuli voimakas ahdistava tunne
Niinpä niin, pieni flunssa vaan...Jutusta ei suoraan käy ilmi, joutuiko Niikko sairaalahoitoon keuhko-oireiden vuoksi.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/81b6d559-927e-46cf-b0fd-ef5cc936c…
Kommentit (19)
Minulle tuli vastaava, kun sain keuhkoklamydian, mutta ei sitä kukaan kauhistellut ja lehdissä retostellut.
Oli pyydetty ottamaan yhteyttä terveydenhoitoon, jos oireet pahenevat ja...ilmeisesti joutui ottamaan ja menemään hoitoon. Ei kuitenkin pysty kertomaan sitäkään rehellisesti persumaiseen tapaan!!
Monilla tulee tuollaiset oireet.
Monet sairasti jo ennen kuin rokotuksia oli edes olemassa.
Nyt ehkä uskoo enemmän taudin vaarallisuuteen, kun on itse sen sairastanut.
Vierailija kirjoitti:
Monilla tulee tuollaiset oireet.
Monet sairasti jo ennen kuin rokotuksia oli edes olemassa.
Niin, silloin aiemmin kyse ei ollut maailmanlaajuisesta pandemiasta kuten korona, joka on tappanut jo miljoonia.
Vierailija kirjoitti:
Oli pyydetty ottamaan yhteyttä terveydenhoitoon, jos oireet pahenevat ja...ilmeisesti joutui ottamaan ja menemään hoitoon. Ei kuitenkin pysty kertomaan sitäkään rehellisesti persumaiseen tapaan!!
Siltä vaikutti, kun luki jutun, että on joutunut ainakin jonkinlaiseen hoitoon turvautumaan.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ehkä uskoo enemmän taudin vaarallisuuteen, kun on itse sen sairastanut.
Uskovainen uskoo vain omaan uskovaisen tapaansa eikä siihen kuulu rehellisyys ja itsekritiikki koskaan. Tämä koskee Niikkoakin.
Vierailija kirjoitti:
Minulle tuli vastaava, kun sain keuhkoklamydian, mutta ei sitä kukaan kauhistellut ja lehdissä retostellut.
Miksi olis pitänyt? Oletko merkittävässä yhteiskunnallisessa asemassa? Tai turha julkkis, oisit soittanut seiskaan niin oishan sitä retosteltu.
Lääkäreiden ensimmäinen ohje oli Niikon mukaan sairastaa kotona niin kauan kuin mahdollista ja hoitaa tautia kuten flunssaa.
– Pyydettiin kääntymään ensiavun puoleen, mikäli hapensaanti tai kunto meinaa romahtaa. Hengittäminen kävi vaikeaksi, eivätkä mitkään omahoitotoimet lieventäneet oireita, Niikko kirjoittaa.
Niikko ei halunnut kommentoida sairastumistaan Iltalehdelle maanantaina."
Omatoimihoito ei riittänyt eli joutui sairaalaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei retostellut lehdissä? Oletko kovinkin tunnettu?
Vierailija kirjoitti:
No ei joutunut menemään hoitoon. Jos olisi joutunut sairaalaan, ei todellakaan olisi vielä työkuntoinen perjantaina, kuten ilmoittaa tulevansa töihin.
Nuo samat ohjeet saa, kun soittaa lääkärille.
Niikko on kaksi kertaa rokotettu, joten hän pysyti sairastamaan koronan kotonaan.
Ja tuollainen korona on just ns. lievä korona, verrattuna siihen, että jos joutuu sairaalaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olis pitänyt? Oletko merkittävässä yhteiskunnallisessa asemassa? Tai turha julkkis, oisit soittanut seiskaan niin oishan sitä retosteltu.
Koska samanlaisia oireita on ollut ihmisillä jo satoja vuosia, vasta koronan myötä niistä tuli muotia.
Hyvä että koki edes lievän taudin. Jos ei olis ollut rokotettu sairaalaan olis joutunut ja jopa teholle hapen puutteen vuoksi. Keuhkot mustana.
” Kolmannen kauden kansanedustaja Niikko on puhunut eduskunnassa ilman maskia ja arvostellut koronapassin voimassaolon pidentämistä sekä tuonut esille sen, että myös rokotetut voivat sairastua koronaan.”
Voisi olla radittamatta sairaanhoitoa lainkasn, kun itse valinnut tämän tien.
Ehkäpä nääkin oppii yksi kerta kantapään kautta.
Korona onkin vanhoille miehille vaarallinen.
Meinaako tämä käsilaukkuvaras jatkossakin mennä sössöttämään korona kieltäjien mielenosoituksiin?
Miksei iltapaska* " toimittajalta" löytynyt palleja kysyä tätä?
Myöntää sentään todellisuuden.