Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Osaako joku laskea, milloin meidän pitäisi näillä toiveilla pistää kova yritys päälle? :)

Vierailija
14.08.2008 |

Elikäs, jos kaikki menisi hyvin ja lapsi syntyisi täysiaikaisena, toivoisimme, että lapsemme syntyisi joko:

- touko-kesäkuun vaihteen tienoilla 2009

- marras-joulukuun vaihteen tienoilla 2009

Elikäs miten tällöin kannattaisi "ajoittaa" lemmiskelyintoilu? ;) Ja niille, jotka ihmettelevät tätä "suunnitelmallisuutta" (syntymäajankohta on vain TOIVE!), niin kerrottakoon, että asumme ulkomailla, ja haluaisin "varmistaa" että mieskin pääsee synnytykseen Suomeen. En vain oikein osaa laskea omin avuin tuota parasta hedelmöittymisaikaa... Kiitoksia avuliaalle!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...sanoisin, että täysi hönkä päälle vaan heti.

Vierailija
2/9 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut eivät tule heti raskaaksi, eli tuon varaan en laskisi mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun laskunjen mukaan esim jos nyt sattus että se hedelmöittys nyt tuleevana viikonloppuna niin syntys toukokuun puolessa välissä suurin piirtein.... noilla laskureillahan sen näkee

Vierailija
4/9 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos siis tuohon touko-kesäkuuhun 2009 tähtäisimme, sitten vain jatkaisimme normaalisti ja taas myöhemmin tähtäisimme tuohon marras-joulukuuhun? Eli siis emme käyttäisi ehkäisyä, mutta milloin olisi noilla toiveille erityisesti aihetta mennä petiin? :) Ihan siis vain siksi, että muina vuodenaikoina mieheni ei välttämättä pääse noin vain Afrikasta Suomeen, jos vaikka synnytys on nopea...

Vierailija
5/9 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee, kiitos!! :) Mies saakin nyt sitten kyytiä...! ;)

mun laskunjen mukaan esim jos nyt sattus että se hedelmöittys nyt tuleevana viikonloppuna niin syntys toukokuun puolessa välissä suurin piirtein.... noilla laskureillahan sen näkee

Vierailija
6/9 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naureskelen täällä hauskalle ap:lle!

Vierailija
7/9 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko mä sitten ihan idiootti, en vain itse tajua sitä?? Sori, mutta mä en nyt tajunnut sua...

Naureskelen täällä hauskalle ap:lle!

Vierailija
8/9 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et välttämättä tule raskaaksi, lapsesi ei välttämättä synny laskettuna aikana jne. Itselläni menee aina hyvä tovi tulla raskaaksi ja sen läpikäyneenä tuollainen suunnitelmallisuus naurattaa.

Vierailija
9/9 |
14.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko meidän onnistuminen jotenkin sulta pois? Ja mikä siinä, että tällaisia kyselen, tekee musta provon?? Olen varma, että jos eläisit samalaisessa elämäntilanteessa kuin me vuonna 2009, niin sinäkin yrittäisit tuota syntyajankohtaa edes hiukan suunnitella, trust me.

Et välttämättä tule raskaaksi, lapsesi ei välttämättä synny laskettuna aikana jne. Itselläni menee aina hyvä tovi tulla raskaaksi ja sen läpikäyneenä tuollainen suunnitelmallisuus naurattaa.