Cacciatoren np-ultra /sukupuoli
Kävin tänään Cacciatoren vastaanotolla niskapoimu-ultrassa. Sanoin, etten halua vielä tietää vauvan sukupuolta, mutta kysyin kuitenkin näkeekö hän sen jo näin aikaisessa vaiheessa. Kuulemma olisi jo pysytynyt näkemään... jäi kuitenkin vielä salaisuudeksi. No nyt jäi mieltä hieman vaivaamaan..pystyyköhän vain pojan sukupuolen näin aikaisin varmasti näkemään vai onko hän niin taitava, että tyttökin olisi olllut mahdollista nähdä. Onko kellään kokemusta? Vauvan syke oli 162...
Kommentit (11)
Miauu, mistä asioista teillä sen sukupuolen silloin np:ssä katsoi?? Ja varmistuiko rakenneultrassa vai missä sitten?
Kun me saatiin myös arvaus viikoilla 12+5, mutta korosti Felicitaksessa Tapio Kurki että se on vielä vain arvaus.. Ja pitikö se teillä tosiaan paikkansa se arvaus?
Onkohan tuo Kurki yhtä pätevä kuin Bruno, kun huomenna rakenneultra Tapio Kurjella rv 17+4 ja niiiiiiin tekisi mieli sukupuoli saada tietoon:))
Mä jotenkin muistin et ollaan suht samoissa viikoissa, mut eihän sulla tietty vielä rakenneultraa ole ollutkaan, sori:) Eli odotellaan sitä ja katsotaan pysyikö sulla " diagnoosi" samana!
tsuumasi siitä haarovälistä ja kertoi että jos viivat (sukupuolielimet näkyy semmosina valkoisina viivoina tuossa vaiheessa, jos oikein muistan) on suorat niin tyttöön viittaavaa ja jos keskiviiva hieman tököttää niin poikaan viittaavaa mutta erot tuossa vaiheessa hiuksenhienot ja ei ole varmaa kai riippuu hieman vauvelin asennostakin tms..:D olen vasta viikoilla 13+4 mutta rakenteessa sitten varmistunee pitikö arvio paikkansa:)
Kävin myös Brunolla np-ultrassa viikolla 12+4 ja silloin hän " veikkaili" tyttöä, tosin sanoi, että tässä vaiheessa EI VOI vielä varmasti sanoa.
Rakenneultrassa viikolla 20+ näkyikin sitten jo pippeli, eli " tyttö" oli muuttunut pojaksi.Tuolloin syke oli 140.
Itse tein sen veikkauksen jo ennen rakenneultraa, koska syke oli neuvolassa viikkoa ennen ultraa tippunut 158:sta 145:een.
Odotan siis toista poikaa, ja molemmissa odotuksissa tuos syke on alkanut madaltua noilla viikoilla.
Olen myös harrastanut tuttavapiirissäni arvailua syntyvien lasten sukupuolesta ihan pelkästään sykkeen perusteeella ja tähän mennessä 6 arvausta 6 on mennyt oikein!
Eli kyllä tyttövauvojen syke on ollut korkeampi, siellä 150 tienoilla ja poikavauvoilla 140 tai alle.
Iloista odotusta, sukupuolesta riippumatta:-))))
-max05 ja rv29+
...ei ne sykkeet aina kerro totuutta.Mulla oli ihan tyttöolo alusta lähtien, sykkeet 158 ja 150 ja rakenneultrassa näkyi pippeli tosi hienosti eli poikaa odotellaan. Samoin kävi tutulle, joka oli loppuun asti varma, että tyttö tulee, kun sykkeet oli yli 160, mutta poika heillekin syntyi.
Iloista odotusta:)
sjt rv 21
np-kerralla joskus vuukolla 11 + hän arvaili sukupuolta, veikkasi poikaa (sama perustelu kuin joku aiempi tässä kertoi) mutta lisäsi ettei vielä ole täyttä varmuutta. Nyt sitten rakenneultrassa viikolla 18 kysyi haluammeko tietää ja kun vastauksemme oli myönteinen niin hänen mukaansa asiassa ei ole epäilystäkään etteikö kyseessä olisi poika. eli toista poikaa odotamme näiden kertomusten perusteella---
Kävin np-ultrassa Brunon luona ja hän veikkasi että vauva on tyttö. Rv:lla 26 kuitenkin kävin vielä 4D-ultrassa ja silloin selvisi että vauva onkin poika. Ja sen jälkeen olen joutunut käymään monta kertaa ultrassa ja edelleen pojalta näytti viime viikolla (tosi selvät pojan " vehkeet" ). Eli ilmeisesti Brunon veikkaus tytöstä np-ultrassa ei pidäkään paikkaansa. Ihmettelinkin että joko muka rv12 aikoihin voi nähdä sukupuolen...
MaryJ rv 37+4
Tiedän, että sykkeissä voi olla suuriakin eroja, oli sitten poika tai tyttö, mutta kuten kirjoitinkin tämä on tällainen oma " harrastus" ollut minulle tämä arvailu ja veikkailu ja tähän asti on vaan sattunut menemään kohdilleen:-)
Kaikille hyvää odotusta ja syksy aurinkoisia syyskelejä!!!
-max05 ja rv29+2
TAPIO KURJESTA. Itse olen kaksi kertaa käynyt kahdessa eri raskaudessa ja tosi tyytyväinen olen ollut. Sukupuoliarviot olleet luotettavia ja kaikki muutkin. Suosittelen todella.
Sykkeistä. Itse en niihin perustaisi. Kaksi poikaa, joiden sykkeet varsinkin liikkumisen aikana saattavat kohota 160 ylikin. Jos pelkkiin sykkeisiin olisi uskomista niin minulla pitäisi olla nyt kaksi tyttöä kahden pojan sijaan.
ettei hän lähde arvailemaan sukupuolta np-ultrassa, koska sitä ei voi todellakaan varmuudella sanoa. Rakenneultrassa sen sijaan sukupuolen pitäisi nähdä jo hyvin. Itse jätän tämän jännitysmomentin jälleen odottamaan syntymää.
meille kerrottiin Brunon nt ultrassa arvio sukupuolesta, mutta korosti että tässä vaiheessa vielä epävarma tulos, kertoi myös mistä sen näkee, oltiin viikoilla 11+6 :)
sykkeistä: usein sanotaan että isompi sykkeiset on tyttöjä ja pienmpi sykkeiset poikia, mutta ei pidä tuokaan aina paikkaansa..