Risi Frutti - syöttekö?
Itse söin nuorempana ja tykkäsin. Sitten olikin todella pitkä tauko. Joskus kaupassa katsoin, mutta en viitsinyt ostaa. Syksyllä sitten jostain syystä päätin pitkästä aikaa maistaa ja hah, nyt syön taas päivittäin eli olen koukussa, kuten silloin ennen. Niin hyvää! Ostan aina vain yhtä eli Mansikka Risi Frutti XL eli se isompi koko.
Kommentit (27)
Silloin tällöin syön,ihan ok välipala.
Katsoin tänään kaupassa sitä päärynää. Seuraavalla kerralla taidan ostaa sellaisenkin. Muistelen, että olisin maistanut joskus sitä ja oli hyvää!
-Ap
Mieluummin ostaisi riisipuuron ilman liikaa kermaa (mieluummin maitojauhe tms), jossa on hillo. En näe järkeä että välipalaksi tarkoitettu tuote on pelkkää kermamössöä.
Se on ihan hyvää, mutta hillo on turha.
Joo, tosin teen itse niin saa just semmosta ku mistä tykkää.
En, sillä hinnalla saan parempaakin välipalaa
Se uuniomena on hyvää ja kuningatar-mannafrutti <3
Vierailija kirjoitti:
Valkoinern riisi on turhake kaikissa muodoissaan
Rainbow riisifrutti on yhtä hyvää,ja yli puolta halvempi.
En ymmärrä tuollaisia 'ruokia'. Sokeria ja lisäaineita.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tuollaisia 'ruokia'. Sokeria ja lisäaineita.
No, eihän se mikään ruoka olekaan vaan herkku. Sama jos söisi vaikka karkkeja tai jäätelöä. Itse koen sen riisijutun siinä kuitenkin suht ruokaisaksi eli menee välipalana, mutta herkkuihin sen luen en ruoaksi.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vinkistä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valkoinern riisi on turhake kaikissa muodoissaan
Höps, ihan hyvää syötävää se on joskus!
Vierailija kirjoitti:
mä syön aina vaan sen riisin🤣🤣
Heh, täytyy myöntää, että itsekin olen joskus syönyt vain sen riisin. Se on parempaa ilman sitä hilloa. En kyllä itse tekemällä saa yhtään niin hyvää sitä riisimössöä aikaiseksi, kun siinä purkissa. Onhan se toki tosi järkevää ostaa se purkki ja syödä vain riisi, mutta jokaisen oma asia, mitä tekee 😂
Vierailija kirjoitti:
Se riisi on vaan löysempää ja ei mun mielestä ihan yhtä hyvää… kuten ei lidlinkään. Aito risifrutti on paras.
Ihanan nostalginen olo tulee siitä Risi ”Riisi” Frutista, jota on tullut syötyä jo joskus 2000-luvun alussa. Kiva, että se on pysynyt kaupoissa näin kauan.
Mä en ymmärrä miks en voi tykätä Risifrutista kun taas se Pirkka-versio on mun herkku! Hedelmäriisiä parempaa ei ole!
Tykkään siitä päärynästä.