Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen viereen seuraavista istuisit bussissa, jos olisi pakko valita joku?

Vierailija
03.01.2022 |

Muilla ihmisillä olisi maskit, paitsi niillä jotka erikseen mainitsen.

Vaihtoehdot

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsin sen teinin, kakkosvaihtoehto olisi lapsi. Mieluiten kuitenkin teini, koska en jaksa bussissa olla sosiaalinen. Välttelen busseissa sekavien ja outojen viereen istumista, samoin mummojen, koska hekin saattavat alkaa höpöttää jotain. Teinit ovat haitattomia. Toki se jatkuva puhelimeen kikattaminen voisi olla vähän rasittavaa, mutta ei niin paljon, että se merkittävästi haittaisi.

Jos tässä kysymyksessä oli maskittomuus joku pointti, niin en ainakaan itse koe maskia käyttävää sen "turvallisemmaksi" kuin maskitonta. Ja itse olen ottanut rokotteet, ja koen että oma suojani koronaa vastaan tulee niistä (niin tehokkaana kuin se minun kohdallani on mahdollista), ei kenenkään toisen maskeista.

Vierailija
2/21 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä voisin sen muksun juttuja kuunnella :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta lapsen. Tykkään lapsista, vaikka itselläni ei niitä olekaan, ja olisi kiva jutella.

Lisäpisteet vielä hänen maskistaan. Oma 7-vuotias kummityttäreni on myös ehdottomasti vaatinut saada käyttää bussissa maskia, koska aikuisillakin on.  :)

Vierailija
4/21 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jäisin seisomapaikalle, ei houkuta kukaan noista.

Vierailija
5/21 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Örisevä juoppo, voitaisiin vaihtaa kuulumisia

Vierailija
6/21 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava mies. Maski naamalla ja on hiljaa. Mitä muuta tarviikaan? 

Vierailija
7/21 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun se vaihtoehto ei tässä ollut mahdollinen. Seisomapaikkoja ei ole.  :)

Vierailija
8/21 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta itsekseen puhuvat ihmiset eivät eroaa nykyisin enää paljoakaan kännykkään puhuvista ihmisistä, sillä kummatkaan eivät ota aitoa kontaktia lähiympäristöön vaan ovat omissa maailmoissaan.

Vierailija
9/21 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun se vaihtoehto ei tässä ollut mahdollinen. Seisomapaikkoja ei ole.  :)

Siinä tapauksessa kannattaisi odottaa seuraavaa bussivuoroa, jossa on enemmän tilaa.

Vierailija
10/21 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaruusolentojen hyökkäys on sen verran mielenkiintoinen aihe, että sitä sitä kuuntelisi mielellään, mies saattaisi kyllä pelottaa vähän.

Vierailija
11/21 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, joka kaikkein suurimmalla todennäköisyydellä antaa minun olla täysin rauhassa: puheluunsa keskittynyt teini. Itsehän kuuntelen musiikkiani kuitenkin, niin enpä kikattelua edes kuule. Rokotukset on, joten maskin ei väliä.

Vierailija
12/21 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo valinta. "Keski-ikänen nainen, joka puhuu itsekseen". Sillä on jo juttukaver, ei se mua häiritse. Vedän kuulokkeet korville ja luukutan musaa bussimatkan ajan.

Vierailija
13/21 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta itsekseen puhuvat ihmiset eivät eroaa nykyisin enää paljoakaan kännykkään puhuvista ihmisistä, sillä kummatkaan eivät ota aitoa kontaktia lähiympäristöön vaan ovat omissa maailmoissaan.

Olet varmaan olevinasi nokkela. Mutta minäpä en usko, että oikeasti menisin itsekseen höpisevän tyypin viereen. Sinua pelottaisi, onko hän aineissa, tai käskevätkö "äänet" häntä tekemään pahaa vaikka vieressa istuvale. Sinä hakeutuisit mahdollisimman kauas itsekseen höpöttävistä. Tai niin jokainen normaalilla itsesuojeluvaistolla varustettu tekisi.

Vierailija
14/21 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisin rattaiden kanssa, ei tarttisi istua kenenkään viereen.

Ei mutta todennäköisesti istuisin itsekseen puhuvan naisen tai sen 8-vuotiaan lapsen viereen, heistä ei ole minulle isoa haittaa toisin kuin arvaattomasti käyttäytyvistä juopoista yms. 

Vierailija
15/21 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaan olevinasi nokkela. Mutta minäpä en usko, että oikeasti menisin itsekseen höpisevän tyypin viereen. Sinua pelottaisi, onko hän aineissa, tai käskevätkö "äänet" häntä tekemään pahaa vaikka vieressa istuvale. Sinä hakeutuisit mahdollisimman kauas itsekseen höpöttävistä. Tai niin jokainen normaalilla itsesuojeluvaistolla varustettu tekisi.

Se itsekseen puhuva henkilö saattaa vain ns. ajatella ääneen ilman että hänen mielenterveydessään olisi mitään suurta vikaa. Huumehörhön kyllä tunnistaisi ulkoisesta olemuksesta.

Vierailija
16/21 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahan pistit. Valitsin teinin, se ei ainakaan puhu minulle ja voin laittaa kuulokkeet korviin. Itsekseen höpisijät seuraavaksi, sitten lapsi. Juopon ja yskijän viereen en mene mistään hinnasta, kävelen ennemmin

Vierailija
17/21 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Örisevä juoppo, voitaisiin vaihtaa kuulumisia

Hän voisi antaa vaikka vinkkejä mikä valkoviini sopii kalan kanssa ja mikä punaviini lihan kanssa jos päätyisitte samalla kauppareissulle Alkoon.

Vierailija
18/21 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava mies, koska näistä ainoa joka pitää suunsa kiinni.

Vierailija
19/21 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihava mies, koska näistä ainoa joka pitää suunsa kiinni.

Millainen mekkala siinä bussissa olisi, vaikka lihavan miehen istuisit ja hän olisi hiljaa? Meinaan samassa bussissa teini kikattaa puhelimeen, yks huutaa arabiaa, kolmas juttelee omiaan ja sitten siellä on pari arvaamatonta harhaista/juoppoa. :D

Vierailija
20/21 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi-ikäisen naisen, hänellä on ehkä kasvosuoja ja hän vähiten levittää koronaa noista vaihtoehdoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan