Fiilis, että on turvassa kaikelta vain kotona peiton alla
Ja ihan aikuinen ihminen olen. Muilla tällaista?
Kommentit (12)
Oman peiton alla on turvallista. On ikäänkuin kohdussa.
Hyvä että on tuollainen paikka. Voi vetäytyä lämpimään ja pimeään.
Vierailija kirjoitti:
Rauhoitu. Elämä kantaa.
Höpö höpö kanna! Olisiko muita klisheitä tarjota?
Mulla on paljon tota tunnetta, sairastan ja vietän sängyssä aikaa. Jos joskus johonkin ulostaudun, huomaan kaipaavani sinne esimerkiksi kaupassa kun kipu, väsy ja ahdistus iskee.
Maailma on suorittamista. Peiton alla ei tarvitse olla mitään. Saa hengittää tai olla keskittymättä hengitykseen.
Vierailija kirjoitti:
Maailma on suorittamista. Peiton alla ei tarvitse olla mitään. Saa hengittää tai olla keskittymättä hengitykseen.
Maailma on ihan hirveä paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rauhoitu. Elämä kantaa.
Mulla on paljon tota tunnetta, sairastan ja vietän sängyssä aikaa. Jos joskus johonkin ulostaudun, huomaan kaipaavani sinne esimerkiksi kaupassa kun kipu, väsy ja ahdistus iskee.
Ahdistus on tunteiden ja ajatusten möykky. Kun purat niitä pala palalta, katoaa pakenemisen tunne. En itse uskonut tuota, mutta niin on.
No eipä ole. Hallitus tuhonnut koko elämän ja jatkuu vaan. Ei paljoa peitto lohduta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailma on ihan hirveä paikka.
Voi olla. Tai voi olla ihan kiva paikka. Maailmassa ei ole vikaa vaan ihmisissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rauhoitu. Elämä kantaa.
Ahdistus on tunteiden ja ajatusten möykky. Kun purat niitä pala palalta, katoaa pakenemisen tunne. En itse uskonut tuota, mutta niin on.
Noup. Mulla on pitkät terapiat alla, ei toimi. Suurimmaksi osaksi ongelma tosiaan on tässä etenevässä sairaudessa; sen tuomissa haasteissa ja kuolemanväsymyksessä joka tulee aika nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
No eipä ole. Hallitus tuhonnut koko elämän ja jatkuu vaan. Ei paljoa peitto lohduta.
Niin ja nekin peitot viedään eduskuntaan Torkku peitoksi
Hah - mulla on usein päivisin hirveä ikävä peiton alle! Ja sinne myös syysväsymyksessäni usein kömmin jo iltapäivästä heti töiden jälkeen!
Minäkin haluan viettää elämäni peiton alla. Maailma on liian julma. Liian paljon ihmisiä jotka vain puhuu ikäviä ja pieksee muita. On
Rauhoitu. Elämä kantaa.