Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä töitä tai tuloja opiskelijalla?

Vierailija
03.01.2022 |

Olen etsinyt töitä opintojen oheen, mutta tilanne on tosi huono omalla paikkakunnalle.
10 tuntia on ehdottomasti liikaa, koska alallani on paljon itsenäistä tehtävää. Koulupäivä ei todellakaan pääty klo 16 jälkeen.
Moni paikka tarjoaa yli 8 tunnin sopimuksia tai sitten työajat ovat täysin sopimattomia (päivällä tai aikaisin aamulla, niin että pitäisi mennä myöhässä kouluun).
Viikonlopputyötkin olisivat ok, mutta en haluaisi joka viikonloppu tehdä töitä vaan nähdä kavereita ja perhettä.
Onko mitään ideoita lisätuloihin?
Säästövinkkejäkin otetaan vastaan!

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siistijöistä on niin kova pula, että siellä saa sanella työaika ym ehdot aika pitkälle.

Entä voisitko ajatella jotain esim lastenhoitoa, kaupassakäyntiä, läksyapua, tukiopetusta?

Mut ku…

Mutku mitä? Esim porrassiivous voi olla tosi leppoisaa. Siinä voi työskennellä paljon itsekseen toisin kuin vaikka toimistosiivouksessa, jossa on kohteliasta olla esim kuuntelematta musiikkia. Porrassiivouksessa sulla on usein ne omat kohteet jotka pitää hoitaa kello x ja y välillä. Aina ei ole edes päivän päälle tarkkaa.

Toi mut ku - vastailija en ole minä ap. Porrassiivouksia sekä toimistosiivouksia olen etsinytkin! Niistä harvemmin on ilmoituksia, mutta niistä varmaan voisi kysellä yrityksiltä suoraan?

Todella monet siivousfirmat hoitaa rekrytoinnin vuokrafirmojen kautta. Teen itse tällä hetkellä siivoustöitä vuokrafirman kautta. Kävin kahdella vuokrafirmalla haastattelussa ja molemmista jäi tosi kiva kuva, että auttavat mua löytämään juuri mulle sen sopivimman paikan. Ja se löytyikin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi