Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaksosten rippijuhliin tarjottavia

Vierailija
22.04.2015 |

Teinien kanssa juteltuamme, päätettiin tarjota pikkusuolaista ja pikkumakeaa. Ehkä pari salaattia voisi olla ok mutta ei niinsanottua oikeaa ruokaa.
Tarjoilujen pitäisi olla maidotonta ja lihatonta (kala ok). Lisäksi pitäisi ottaa huomioon yhden vieraan viljaton ruokavalio ja yhden allergiat (tomaatti, sitrushedelmät, mansikka ainakin)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea kaks... XD

Vierailija
2/9 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samat jutut kuin jos olisi yksönen tai kolmenen. Sellaista mikä on lapsen mieleen ja myös aikuisten makuun ruokia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reseptejä? Sellaisia taatusti hyviä? Ap

Vierailija
4/9 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savukalaa

vihreä salaatti, vaikka niin että lisukkeet erikseen niin jokainen kokoaa itselleen sopivan annoksen

Vierailija
5/9 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cupcakeja, itse koottava tai valmiiksi koottava leipiä, minipizzoja

Vierailija
6/9 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimeetä viinaa ja pikkusuolasta

Vierailija
7/9 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 20:20"]Reseptejä? Sellaisia taatusti hyviä? Ap
[/quote]

Minä olen luont glut ja voin anraa yhden helmen. Etsi pirkan sitruuna-juustokakku ja versioi vanilja-vadelMaksi. Jätä sitruuna pois ja vaihda rahka vaniljaksi. Tee pohja ouolet maissijauhoa ja puolet semperin luont glut. Tulee suussa sulsva ja kaikki voi syödä ja ihastelee!! Suolaista teen ylernsö niin että esim pellillinen piirakkaa korvam 4 dl jauhoja 2dl tattarilla 2 dl semperillä, ja kaikki syö. Teen yleensö kinkku-aura-vihreä papu -ananas

Ja nuo juusyokakut on lisöksi tosi helppoja ja nopeita tehdä!

Vierailija
8/9 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pennuille jaffaa.

Vierailija
9/9 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaksosuus piti tuoda esiin tässä? Muuta kuin kaksosten äitien pakollisena tarpeena julistaa kaksosuuden ilosanomaa kuin karppaajat konsanaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan