Kaksosten rippijuhliin tarjottavia
Teinien kanssa juteltuamme, päätettiin tarjota pikkusuolaista ja pikkumakeaa. Ehkä pari salaattia voisi olla ok mutta ei niinsanottua oikeaa ruokaa.
Tarjoilujen pitäisi olla maidotonta ja lihatonta (kala ok). Lisäksi pitäisi ottaa huomioon yhden vieraan viljaton ruokavalio ja yhden allergiat (tomaatti, sitrushedelmät, mansikka ainakin)
Kommentit (9)
Ihan samat jutut kuin jos olisi yksönen tai kolmenen. Sellaista mikä on lapsen mieleen ja myös aikuisten makuun ruokia.
Reseptejä? Sellaisia taatusti hyviä? Ap
Savukalaa
vihreä salaatti, vaikka niin että lisukkeet erikseen niin jokainen kokoaa itselleen sopivan annoksen
Cupcakeja, itse koottava tai valmiiksi koottava leipiä, minipizzoja
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 20:20"]Reseptejä? Sellaisia taatusti hyviä? Ap
[/quote]
Minä olen luont glut ja voin anraa yhden helmen. Etsi pirkan sitruuna-juustokakku ja versioi vanilja-vadelMaksi. Jätä sitruuna pois ja vaihda rahka vaniljaksi. Tee pohja ouolet maissijauhoa ja puolet semperin luont glut. Tulee suussa sulsva ja kaikki voi syödä ja ihastelee!! Suolaista teen ylernsö niin että esim pellillinen piirakkaa korvam 4 dl jauhoja 2dl tattarilla 2 dl semperillä, ja kaikki syö. Teen yleensö kinkku-aura-vihreä papu -ananas
Ja nuo juusyokakut on lisöksi tosi helppoja ja nopeita tehdä!
Miksi kaksosuus piti tuoda esiin tässä? Muuta kuin kaksosten äitien pakollisena tarpeena julistaa kaksosuuden ilosanomaa kuin karppaajat konsanaan.
Kaikkea kaks... XD