Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kurdit

Vierailija
16.04.2015 |

Onkohan täällä kukaan seurustellut kurdin kanssa? Minkälaisia kokemuksia parisuhteesta?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Kohta viisi vuotta naimisissa ja toinen lapsi tulossa.
Parisuhde itsessään on tietenkin sellainen millaiseksi sen kaksi ihmistä itse määrittää, eli se on niin kuin olisi suomalaisenkin kanssa.
Kulttuurierot kyllä näkyy, ja se onkin ollut iso sopeutumisen paikka molemmille. En voi sanoa että olisi ollut helppoa, kannattaa pohtia vakavasti että haluaako ryhtyä suhteeseen noin kaukaa tulleen kanssa.

Vierailija
2/3 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut suhteessa miltei neljä vuotta. Alussa kaikki oli oikein hyvää, mutta nyt mies selvästi on alkanut vaatia minulta sellaisia asioita jotka johtuu hänen kulttuuristaan.

Olen Suomalaisena naisena tottunut vapauteen ja omiin oikeuksiin ihan toisella tavalla kuin heidän kulttuurissaan ollaan totuttu. Miehelle se on ollut kova paikka, enkä usko että tulee ikinä hyväksymään suomalaisia tapoja, hänen vanhempansakin kuulemman huomauttelevat asiasta jo.

Suunnittelen eroa, mutta pelkään, mies on jo uhkaillut minua ja sanonut ettei tule hyväksymään eroa. Koko ajan on vaan mielessä se Porin tapahtuma, joudunko sitten pelkäämään lopun ikääni.. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Olen aikaisemmin seurustellut 4vuotta arabin kanssa ja asunut Aasiassa, joten vieraat kulttuurit ei sinänsä pelota, mutta mietinkin liittyykö kurdeihin joitakin erityispiirteitä kulttuurin kautta yms. Esim afgaaneista olen nähnyt monta huonoa tarinaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan